Meerdere keren gehad en meestal waren we dan met een hele groep en was het vet gezellig. Ook weleens pizza besteld bij iemand thuis die er in de buurt woonde. Ik vind het niet zo’n probleem.
Nooit ben nu bijna 30 en vroeger kwam het af en toe nog wel eens voor. Soms vind ik het stom want ben wel single maar dag erna nooit erg.
Volgens mij staat er bezet op m’n voorhoofd, echt nog nooit voorgekomen. Helpt ook niet dat ik een gigantische resting bitch face heb.
Dit is inderdaad de enige manier waarop ik wél aangesproken wordt door vreemden. Een keer zelfs een man gehad die met z’n vingers mijn mondhoeken omhoog wilde duwen?!?! Wtf
Wat is enger?
- Een klein spinnetje
- Een grote spin
- Vind het allebei even eng
0 stemmers
Spinnen zijn niet eng maar .
Een grote spin die je in huis kan aantreffen met van die vieze lange poten zijn eng. Maar een tarantula ofzo vind ik dan weer minder eng, dat is een cutie
Snap t zelf ook niet helemaal
Vind je het prima als je partner oppervlakkig flirt tijdens het uitgaan met anderen?
- Ja alleen maar leuk!
- Boeit me niet echt
- Mwah niet leuk maar ok
- Not done
0 stemmers
Ik vind het zelf wel leuk om te doen (wel echt heel oppervlakkig en nooit met serieuze bijbedoelingen) dus zou wel snappen als mijn vriend dat ook doet. Alleen hij doet het volgens mij nooit, heeft die behoefte niet. Ook prima haha
Op zich gebeurde het denk ik nog best wel vaak toen ik jonger was, maar het waren dan wel altijd weirdos en sowieso altijd rare scenarios/situaties waar ik dan in belandde Nu ga ik echt bijna nooit meer uit, dus echt geen idee of het nog zou gebeuren maar denk het niet want ik word bijna nooit meer versierd haha.
Haha ja ik ook, ik vind een uitgaansavond eigenlijk ook niet geslaagd als ik niet met leuke vreemden heb gepraat. Haal daar echt nieuwe levensenergie uit haha
Hahaha dit heb ik precies hetzelfde. Zo’n gore huisspin en ik ben helemaal van de kaart. Maar een tarantula heb ik op mijn handen laten lopen, want die is weer zo groot dat het minder eng is ofzo?
Kleine spinnetjes durf ik zelf wel buiten te zetten maar voor die dikke zwarte huisspinnen zet ik onze kat in.
Brengt hij ze dan naar buiten?
Die van mij brengt ze naar binnen, in zijn maag haha.
Dat zou wel mooi zijn maar nee, dan liggen ze met de pootjes omhoog!
Whaha ja dat dus! Al piep ik waarschijnlijk wel anders als er een in mn badkamer zit
Ik heb wel 6 onderzetters met de meest lelijke foto’s van mijn man gegeven voor Valentijnsdag. Echte romanticus ben ik
Ohja en ik had vandaag het mooie christelijke lied in mn hoofd: "als je geen liefde hebt vooooor elkaar, leef je niet in Gods gloriaaaa"
Huh hoezo zou iemand dat leuk vinden. Voor mij gaat de deur dicht als je voor elkaar gekozen hebt, wat heeft het nut van flirten als je in een toegewijde relatie zit. Misschien zijn mn vriend en ik allebei iets te christelijk qua geloof opgevoed. Wij vinden zelfs flirten al ongepast. Niet echt erg, maar dat doe je gewoon niet.
Flirt jij graag? Gewoon in het algemeen. Zowel met, of zonder relatie:
- Ja love it, kan geen aandacht genoeg krijgen
- Nee is niet mn ding
- Zo af en toe
- Ja ANDERS: ??
0 stemmers
Ik kan geen aandacht genoeg krijgen én ik ben eigenlijk te schijterig om zelf te flirten.