Ik zit in een relatie maar vind een beetje onschuldig flirten wel leuk en ook wel goed voor m’n ego dat ik blijkbaar nog goed in de markt zou liggen😅
Flirten is mn tweede taal and aint nobody gonna stop me
Wat voor schoenen draag jij in dit weer naar kantoor?
- Ik werk niet op kantoor
- Loafers
- Laarsjes
- Sneakers
- Flip flops
- Casual sandalen of slippers (birkenstock achtig)
- Nettere sandalen of slippers met zichtbare tenen (muiltjes, sandaletten etc.)
- Nettere sandalen met bedekte tenen
- Espadrilles
- Ballerina’s
- Pumps of hakken met zichtbare tenen
- Pumps of hakken met bedekte tenen
- Toms (of soortgelijk)
- Nog anders
0 stemmers
Flirten hoeft voor mij geen ‘nut’ te hebben of het doel te hebben om iemand bijv. in bed te krijgen of er een date uit te slepen. Ik vind het leuk om met mensen te kletsen, te dansen, beetje te flirten dus. Ook als ik vrijgezel ben heeft dit lang niet altijd een bijbedoeling en laat ik het daarbij. Soms wissel ik wel een telefoonnummer uit met iemand n.a.v. geflirt. Als ik in een relatie zit vind ik het nog steeds leuk om bijv. op stap of op een festival met iemand te kletsen of dansen. Daar ligt voor mij persoonlijk de grens en heb ik geen problemen mee als mijn partner dit ook af en toe doet. Een nummer uitwisselen of afspreken met iemand n.a.v. geflirt zou ik niet doen en ook niet prettig vinden.
Ik heb al 14 jaar een hele fijne relatie en zou het echt een verdrietige gedachte vinden als dat zou betekenen dat ik dan al 14 jaar niet meer geflirt heb en dat de rest van m’n leven niet meer zou doen.
Ik ga nooit uit maar op andere plekken heb je soms gewoon een fijne flirt met iemand of een flirterige interactie. Dat zijn imo juist dingen die het leven kleuren, het betekent ook niets tov mijn partner. Soms kan je je juist door zo’n moment even aantrekkelijk voelen en dat neem je dan weer mee als boost in je eigen relatie. Hoop dat mijn man dat ook doet (weet ik haast wel zeker)!
Ik had sandalen aan en m’n Allstars mee voor in het lab
Ik vind een vriendin heel flirterig, maar je zou het ook amicaal kunnen noemen? Dingen gaan vaak met een lach, een grapje, een soort klein onderonsje.
Ik heb daar zelf niet zoveel behoefte aan, soms wel maar niet zo uitvergroot als zij doet. Maar misschien heeft ieder weer een ander beeld van flirten?
Ik denk dat het meer een soort flow is, iets geinend zeggen, wat net met een knipoog is. Niet ‘hey ik wil je echt pijpen in de steeg’ in mijn ogen zijn het een beetje grapjes, met een lach en een knipoog. Kan ook wel onder amicaal vallen.
Ja ik vind dat ook niet echt flirten eigenlijk haha
Ik ben niet zon openbare uitgaansflirt maar vind het wel leuk met collegas/bekenden waar ik verder niks van of mee wil maar het geeft energie.
Mijn vriendelijkheid wordt al snel gezien als flirten. Vaak zonder dat ik het doorheb, dit heb ik al een paar keer meegemaakt. Dat ik er later achterkwam dat ze mij wel leuk vonden, terwijl ik geen interesse had in hun.
Ik durf nooit te flirten omdat ik bang ben dat mensen denken “ew kijk haar met mij flirten” dus ik zou nooit laten merken dat ik iemand leuk vind.
Maar flirten is toch per definitie wel sexueel bedoelt? Ik vind amicaal zijn met iemand en grapjes maken echt 0.0 met flirten te maken hebben.
Toen ik nog veel uitging vond ik het ook altijd stom als iemand heel lang oogcontact probeerde te maken. Waarom ga je dan niet gewoon naar me toe i.p.v. dat om elkaar heen draaien. Wat een gezeik. Ik ben er iig niet voor gemaakt.
Maak jij gebruik van een ventilator(en) in huis tijdens dit warme weer?
- Ja
- Nee
0 stemmers
ik vind het überhaupt irritant als vreemden contact zoeken. laat me met rust. volgens mij heb ik nog nooit in mijn leven met iemand geflirt haha en mn vriend hoeft dat ook echt niet te doen bij anderen sorry hoor
Haha ik zeg altijd expres 'dont look at her ass! ''Dont look at her! Gewoon bij heel veel random vrouwen. Maar wij weten beide dat het een grap is wat ik heb doorgezet. Overigens vind ik gewoon een blik werpen op iemand die je fysiek aantrekkelijk vind normaal en menselijk. Dat geflirt snap ik niet. Geen idee ook hoe ik zoveel mensen hebben kunnen tongen want ik kan niet flirten en niet versieren. Allemaal a sensueel gebeurd denk ik.
Omg whaaa ik moet ineens denken aan zo’n gondelier in venetie die schaamteloos met mn zus zat te flirten, ik was nog een kind van 8 ofzo en ik dacht toen al. Waar de fuck is deze man mee bezig. Hij wilde ook nog met haar op de foto en mn ouders zaten erbij. Die foto is ook nog gemaakt. Creep.
Heb je wel eens leverworst op zuur gegeten?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Misselijk bij t idee alleen al
Vandaag zei iemand: oh moest even kijken of je het was, je hebt je haar langer of niet? Dit staat je echt veel leuker hoor!
- Vind ik een oprecht compliment, bedankt
- Vind ik een belediging naar m’n oude kapsel
- Het zal goed bedoeld zijn, maar ik twijfel nu toch aan mijn oude kapsel
0 stemmers
Het is vooral de “dit is ECHT LEUKER HOOR” die t m doet voor mij. Is al heel anders dan “staat je goed”