In een overvolle trein/bus/tram/pont je vierjarige kind een van de weinige zitplaatsen in bezit laten nemen terwijl die ook rustig in de buggy kan chillen
- ASO
- niet aso
0 stemmers
Er is trouwens wel ruimte voor de buggy en ook nog plek om te staan
In een overvolle trein/bus/tram/pont je vierjarige kind een van de weinige zitplaatsen in bezit laten nemen terwijl die ook rustig in de buggy kan chillen
0 stemmers
Er is trouwens wel ruimte voor de buggy en ook nog plek om te staan
Aso.
Huh deze poll is 2 min geleden geplaatst maar 17 uur geleden gesloten
Gvd
Edit: gefixt
Nouja de buurjongen en onze zoon zijn maatjes en daardoor heb je soms hele weekend dagen vrij omdat ze zo heeerlijk samen spelen. Dat zou ik missen. Niet dat we nou zo gezellig bbqâen ofzo. Dus vooral het buurjongetje zou ik missen
Ik krijg nieuwe directe buren en ik hoop echt dat t een hotte vrijgezelle man is
Ik kan daten met buren echt afraden maar misschien was je dat wel niet van plan.
Donât shit where you eat
Misschien wil hij wel alleen maar in stilte boeken lezen in een hoekje
Vast wel, maar ik kan het niet zo 1,2,3 vertellen
Ik heb een buurvrouw die eens in de zoveel tijd opeens ruzie zoekt. Het gaat al een tijdje goed, dus ik denk dat er binnenkort weer wat ontploft.
De beruchte teckel deurstopper van @Fruitcake
echt dat hele gesprek live meemaken was zooo geweldig. ik heb nog nooit zo hardop moeten lachen om t forum haha
Op EGF vond ik de Betty gate echt heer-lijk.
En de gezamenlijke strijd tegen Annic is ook wel een van mân faveâs đ«¶
Hahaahah ja en dat iemand zei âgebruik hem als tochtstripâ maar dat ze ook al een teckel-tochtstrip had
En het gesmolten fimoklei-figuur of wat was het ook alweer LOVE die post
En de teckel deurstopper inderdaad ik krijg van de gedachte al de slappe lach hahahahaha hoe kĂĄn dat
Inderdaad mamaworden neerhalen met het forum ik zat echt aan het topic gekluisterd toen
De conversatie tussen Vlamingen en Nederlanders over het paard van Sinterklaas blijft ook een van mijn lievelings. âAmerigo wat een rare naam voor een paardâ
âWant slecht-weer-vandaag is heel normaal wou je zeggen?â
En niet zo heel specifiek een post ofzo maar ik vind het Amerikaanse-verkiezingentopic ook zo leuk als we met zân allen daar midden in de nacht KEY RACE ALERT aan het volgen zijn
Ik vertelde dit nog van de week aan vrienden. Hoe iedereen zo er in zat, allemaal snacks en zo werden gehaald en dan wie is er nog wakker om 3 uur snachts en er alsnog druk werd gepost.
Ik heb het ook weer helemaal gelezen en zit ervan te schuddebuiken hahahaha wat een parel van een schoonmoeder
Omg ja hahahah
Echt een gouden post dit!!! (Posts allebei eigenlijk)