Stel je persoonlijke vraag #44

Hangt van de collega en de vergadering af. Met een collega waar ik privé ook mee om ga en het is één op één prima. In een meeting met andere (n), maakt het al een ander verhaal.

1 like

Ik had een collega die dat deed zonder zichzelf te muten, dat gesmak! Gelukkig kan je ook anderen muten in Teams

5 likes

Vind je dat dan ook als diegene doelloos krabbetjes zit te tekenen? Volgens mij las ik laatst op het ad dat mensen dat ongeïnteresseerd vinden maar het is juist vet handig met opletten.

Maak jij tekeningetjes onder het bellen/vergaderen oid?

• Ja
  • Nee
  • Soms

0 stemmers

Als je met vrienden belt ben je dan iets gedachteloos aan het doen bijv was opvouwen, strijken, tekenen, schoonmaken?

• Ja
  • Nee
  • Soms

0 stemmers

1 like

Dit valt volgensmij in het zelfde type concentratie/prestatie als mensen die studeren met muziek aan of beter presteren als er wat achtergrondgeluid of rumoer is. Ik kan me veeeel beter focussen als ik kan doodlen of als ik muziek op de achtergrond aan heb staan

2 likes

Een uur bellen en het hele huishouden is gedaan, echt top

6 likes

Ligt ook een beetje aan de houding. Als ik dingen doe die mogelijk uitstralen/care, doe ik dat of geruisloos of juist even benoemen. Laatst had ik een lange digitale afspraak en door ochtendspits geen hap gegeten. Dan geef ik dat aan en eet ik rustig mn havermout. Maar ga dan niet de blender aangooien voor een acai bowl.

4 likes

Ik zit iig niet stil als ik bel :rofl:
Laatst ging op werk tijdens lunch m’n telefoon, en zei een collega: kijk, die gaat zo opstaan en heen en weer lopen haha.
Klopt, ik ging door de lege gang wandelen. :sweat_smile: of ik loopt rondjes in m’n eigen kantoor als iemand maar van me zou hebben op de gang.
Of als ik bel met vriendinnen, loop ik rondjes door de woonkamer ofzo

5 likes

Soms wel even onder de kraan kort

4 likes

Doe ik zelf ook regelmatig… moeten ze maar niet vergaderingen plannen van 11.30 tot 13.00 :angry:

2 likes

Waaarom zou je jezelf vrijwillig een wet willy geven??

12 likes

Heb je goed contact met je directe buren?

• Ja, met allemaal
  • Ja, met een paar
  • Beetje, met iedereen
  • Beetje, met een paar
  • Nee, maar zal ik wel graag willen
  • Nee geen behoefte aan
  • Ik heb geen buren

0 stemmers

Zou je het jammer vinden als je directe buren zouden verhuizen ?

• Ja, dat zou ik jammer vinden
  • Nee, dat boeit me weinig
  • Ligt eraan welke buren

0 stemmers

Mijn directe buren mogen morgen vertrekken, maar ik heb wel buren verderop in de straat waar ik het goed mee kan vinden.

4 likes

@George @Lula leuk om te horen.

Soms wou ik dat ik wat meer contact had met de buren. Gisteren te horen gekregen dat mijn onder buren waar ik wel goed contact mee heb. helaas gaan verhuizen binnenkort. Mijn andere buurvrouw waar ik ook redelijk goed contact mee heb, gaat waarschijnlijk binnenkort ook verhuizen. Nu duim ik dat er leuke mensen voor terugkomen.

1 like

Heb je ruzie met een van je buren?

• Ja, vertel!
  • Nee, gelukkig niet
  • Heb geen buren

0 stemmers

Ik heb geen contact met mijn directe buren behalve ‘hoi’ als ik ze tegenkom, maar ik heb geen last van ze dus ik zou echt balen als ze weg gaan. Het is altijd gezeik in m’n flat met geluidsoverlast dus ik ben er bang voor wie er dan voor terug komt :smiling_face_with_tear:

9 likes

Die ene die elke maand lekker weer roundup over de tegels spuit mag wel oprotten :upside_down_face: de overige zijn leuk

2 likes

Met de buren direct links en rechts klets ik ook regelmatig en heb ik goed contact, maar na het straatfeest 2 jaar geleden ken ik een hoop buren beter dus ik groet/klets vaker met buren. Maar mijn vriend juist helemaal niet haha.
Binnenkort hebben we weer straatfeest, lekker burgerlijk maar opsich wel een laagdrempelige manier om je buren te leren kennen.

3 likes

Ruzie is een groot woord maar er is wel dusdanig veel gezegd/(vooral niet) gedaan in de relatie met 1 van m’n buren dat dat niet meer goed komt. Die hoeft echt geen boe of bah meer tegen me te zeggen :upside_down_face: gelukkig woon ik in een appartement dus genoeg buren om me heen die WEL leuk zijn haha

1 like

Vooral jammer omdat ik echt 0.0 last van hen heb & ze vriendelijk zijn, stel ik zou daar luidruchtige moeilijke buren voor terug krijgen dan zou ik echt balen.

3 likes

Als mijn directe buren verhuizen geef ik een straatfeest.

12 likes