Nee vgm was die kritiek op moeders die kwamen met “ik twijfelde vroeger ook maar heb nu een kind”
En dat is nou net wat irri is als je bewust kinderloos bent omdat je dat altijd te horen krijgt.
De interessantste is: ik heb geen kinderwens maar wel kind(eren)
Ligt aan welke ex + vriendin.
Jezus, vind dit toch wel echt een kut actie.
Wat is de kutactie?
In het bewust kinderloos topic posten dat je wel kinderen hebt ondanks dat je ze vroeger niet wou?? Kennelijk is er behoefte aan een topic waarbij mensen ervaring rondom dit onderwerp kunnen delen en dit lijkt me niet echt wenselijk.
Beetje hetzelfde gevoel als een topic of community waar mensen ervaringen rondom abortus kunnen delen en dat mensen dan zeggen “vroeger zou ik 100% abortus hebben gepleegd maar zo blij dat ik het niet heb gedaan”. Weet niet vind het gewoon niet chill.
Mee eens hoor, maar daar kwam dus toen ook kritiek op in dat topic. Juist om de redenen die jij geeft ![]()
Vroeger wilde ik heel graag kinderen, daarna wilde ik er maar 1 en heb ik echt zoiets van: mijn hemel, wat doe ik mezelf dan aan?
Ben heel blij met mijn nichtje en ik vind het leuk dat ik eindelijk een neefje krijg, maar ik ben gewoon kapot na 5 uur spelen. Ben zo blij dat ik aan het einde van de dag dan weer alleen ben.
Ik ben op dit moment gewoon te egoïstisch (egocentrisch?) voor kinderen.
Oh en als ik kinderen neem houd ik het bij 1
Ja precies!
Volgens mij was het vanuit beide kanten helemaal niet naar, en toen we vriendelijk vroegen te stoppen stopte het ook.
Nja het staat er miss zo haha maar zo grof ging het niet.
Heb jij streaming diensten die je af en toe stop zet en dan weer neemt aan je er behoefte aan hebt. Netflix, Prime, Spotify, etc
- Ja, ik wissel ze af
- Ja, sommige heb ik permanent en andere diensten soms
- Nee, ik gebruik überhaupt geen streamingdiensten
- Nee, ik heb het allemaal elke maand
- Anders nog
0 stemmers
Nu wil ik absoluut echt geen kinderen maar ik zie het wel gebeuren dat ik er misschien anders over nadenk als ik 40 ben.
Alleen af en toe Videoland voor als The Handmaid’s Tale een nieuw seizoen heeft haha, voor de rest vind ik het aanbod wel ruk
(oké Killing Eve heb ik me ook wel mee vermaakt)
Oh zo kwam het op mij over ![]()
Wij gingen vooral naar familie in griekenland. Niks kalmerends aan hahaha
Ik zit gevangen in die HBO trap van toen het 2.99 was en als ik nu zou opzeggen en weer zou aanvragen zou ik de volle pond betalen
Terwijl ik amper HBO kijk en dat verschil er denk ik wel uit zou halen maar toch
Vind jij het irritant als een helemaal niet buitensporig breed/dik iemand steeds benadrukt hoe breed/dik diegene is?
- Ja
- Nee
0 stemmers
En als een dun iemand steeds benadrukt hoe dun ze zijn?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Je noemt wel satc maar niet vampire diaries? ![]()
Dat is toch geen hbo-serie?
True blood is hbo. Zie nu dat tvd op hbo staat maar eerder was het geloof ik geen hbo serie toch.