Ik kan echt zo slecht relaten aan deze poepwc dingen, zijn jullie allemaal al zo vaak ziek geworden door die toxische spetters ofzo?
Ja echt eng om te die klep dan open te doen. Maar het schijnt wel veel beter te zijn om bacterien tegen te gaan. Ik laat de klep altijd open hoor. En ik heb lichtelijk smetvrees.
Laat jij de wc klep open?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Nee nog nooit maar ik vind het gewoon smerig
Ik kijk dus vooral vaak genoeg ook helemaal niet daarnaar als ik heel nodig moet plassen en dat heeft nog wel eens enigszins vervelende situaties opgeleverd als bleek dat de klep er nog op zatā¦
Nee dicht want mān katten maken deuren open en dan staan ze straks uit de wc te lebberen
Ik doe ze enkel dicht voor de kat omdat ik bang ben dat de kat op de een of andere manier de wc binnenkomt en dan uit de wc gaat drinken i.p.v. uit zijn eigen waterfontein.
Luister jij muziek uit een boxje:
- In de tuin
- Op het strand/meertje/water
- Bij het buitenzwembad
- Op de fiets
- In het OV
- In het park
- Elders
- Nooit buiten
0 stemmers
Mn jaarlijkse ergernis over mn buren die SlamFM luisteren in de tuin is weer begonnen, en ik heb van de week een boxje gekocht voor binnen waar in de tekst stond āheerlijk voor bij het zwembad! neem hem overal mee naar toe!!!ā en ik dacht ānou beter niet, want super hinderlijkā. plus ik zie veel ~tieners ~ met een boxje op de fiets wat me ook echt kut lijkt
Hangt er bij mij wel echt heel erg af waarover hij klaagt en of hij dat ook met mij heeft besproken.
Heb hem wel aan in de zomer, maar wel zachtjes.
Ja en ook op wat voor manier.
ājeeeeezus mijn vriendin heeft WEER de chocola die ik speciaal voor mezelf heb meegenomen stiekem opgegetenā: prima
āik vind het jammer dat mijn partner chantal lodewijks niet zoveel om haar uiterlijk geeft en ook stoort het mij dat ze geen vrienden heeft en dus altijd thuis zit, jammer dat ze zo passief is, heeft iemand ook zoān ervaring? groeten van mathijs jongmaā: niet prima
Als je ergens heen moet lopen en het is 5 minuten en je hebt ruim de tijd, hoe loop je dan?
- Langzaam, ik ga even genieten van de omgeving, het is maar 5 minuten
- Normaal
- Snel, het is maar 5 minuten
0 stemmers
Omg ja zo heb ik deze informatie ook geleerd
Maar we leven nog, dus prima. Misschien dat ik een uitzondering maak als ik ooit buikgriep heb of iets.
Hierop inhakend:
- Ik zou het vervelend vinden als mijn partner over mij postte en ik doe dit zelf niet
- Ik zou het vervelend vinden als mijn partner over mij postte en ik doe dit zelf wel
- Ik zou het prima vinden als mijn partner over mij postte en ik doe dit zelf niet
- Ik zou het prima vinden als mijn partner over mij postte en ik doe dit zelf wel
0 stemmers
Als je geen partner hebt ff hypothetisch
Wat zou je ervan vinden als een van je vrienden een relatie krijgt met je ex? (ervan uit gaan dat jullie goed uitelkaar gegaan zijn)
1=verschrikkelijk 10=fantastisch
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
0 stemmers
Zou zeggen veel succes met die lullo. Jij liever dan ik
Hahahha precies mijn eerste gedachte inderdaad!
Ik ben echt hyporcriet hahaha
Hoe zit het met jouw kinderwens?
- Ik heb een kinderwens en heb kinderen
- Ik heb een kinderwens en nog geen kinderen
- Ik twijfel over mijn kinderwens
- Ik heb geen kinderwens
0 stemmers
Er lijken hier vaak heel sterk ātwee kampenā te zijn, mis ergens een beetje een topic voor twijfel over kinderwens. Vind het zelf een heel lastige.
Volgens mij zitten er in bewust kinderloos wel mensen die twijfelen, maar er zijn denk ik idd ook veel āfencezittersā die eigenlijk zowel in kinderwens als bewust kinderloos niet passen.
Is ook niet gek dat er relatief veel mensen zijn die op deze leeftijd (~25-~40) twijfel hebben over de allergrootste keuze die je ooit zult maken.
Ik zit ergens tussen ik twijfel en ik wil haha. Ik wil heel graag moeder worden en ooit een gezin hebben. Maar tegelijkertijd vind ik een kind krijgen ook iets heel egoĆÆstisch en ik vind het best een heftig iets om een kind op de wereld te zetten wat daar eigenlijk helemaal niet om heeft gevraagd.