Stel je persoonlijke vraag #44

Ik vind het ook echt bizar als ik terugdenk aan toen ik een kind was. Ik ben nu bijna 30 en toen ik een jaar of 12 was lag ik al in mn bikini in de tuin als het 22 graden was. Dat was écht warm toen. Nu trek ik dan nog een lange broek aan, omdat ik het nog fris kan vinden.

2 likes

Sowieso de kou. Ik ga echt slecht op die warmte nu en voel me al dagen lamlendig erdoor.

3 likes

22,2 zonder airco maar met warmtepomp. Die verwarmt de vloer in de winter en koelt in de zomer. Icm goede isolering is het altijd rond de 22 graden in huis. Heel groot privilege, maar wel héél fijn met deze temperaturen.

13 likes

Ik kan beter tegen de warmte dan tegen kou. Vooral 's nachts. Twee weken geleden stonden we in het noorden van Schotland op een camping waar het 's nachts 7 graden was en zelfs met onze isolerende slaapmatten, goede slaapzakken en een hele poolexpeditieslaapuitrusting kon ik gewoon niet slapen van de kou. Met warmte kan ik altijd slapen, zelfs zonder ventilator.

12 likes

Hoe koud is jouw binnenkomende water? :nerd_face:
Bij ons was dat jaren 13 graden maar sinds vorig jaar 19. Ik heb een buurman die daar steeds over klaagt want het is echt minder koud in huis. Maarja nog steeds wel kouder dan bij 90% van alle andere Nederlandse huishoudens dus ik klaag niet. (je betaalt wel hetzelfde/meer en het warmte/kou bedrijf komt met een aantal andere acties niet heel betrouwbaar over maar echt geen zin om daar energie in te steken)

Edit: oh het is hier 26,9 dus helemaal niet koeler dan bij de meeste anderen. Ik wil m’n geld terug!!!

Geen flauw idee eerlijk gezegd, nooit iets over gehoord of gelezen. Voor zover ik weet vult het ding zich gewoon steeds met normaal water zoals uit de kraan, want na het douchen hoor je soms wat vul/borrel geluiden. En onder de vloer wordt het dan gekoeld of verwarmd.

Wel flink balen dat het toch zo warm is bij jou! :confused:

1 like

Het is bij mij echt veranderd sinds dit jaar ineens? Normaal kon ik echt niet tegen deze temperaturen en wist ik niet waar ik het zoeken moest. Maar nu kan ik er eigenlijk best goed tegen en vind ik het wel oké. Terwijl ik in de winter echt door en door kan verkleumen en dan krijg ik het ook gewoon niet meer warm.

2 likes

In de winter was het bij mij binnen heel koud en ik ging meteen na werk douchen en slapen omdat het te koud was om bijv een hobby te doen ofzo. Ik had toen echt geen leven meer. Dat is voor mij veel erger dan de nadelen van de hitte

5 likes

hebben jullie een minst favoriete letter wat betreft voornamen

• ja, 1
  • ja, meerdere
  • nee

0 stemmers

sorry B

1 like

Nee

1 like

Geinspireerd door de Viva.

Is de hoge knot de ‘kort en pittig’ van de 21ste eeuw? (Overgenomen van die TO)

• ja
  • nee
  • ligt aan hoe die knot echt wordt gedragen

0 stemmers

Als het ontzettend warm is (en je hebt lang haar). Hoe draag je je haar dan het liefst?

• Zo’n hoge knot
  • In een luchtige paardenstaart
  • Los
  • Anders
  • In vlechten

0 stemmers

Heb je juist een keer door de warmte doen besluiten om in de lente/zomer flink de schaar in je haar te zetten?

• ja ooit gedaan
  • zou ik wel een keer doen
  • heb ik dit jaar gedaan
  • anders
  • nee
  • ik heb altijd kort(er)/korter haar

0 stemmers

3 likes

Ik doe nu elke dag zo’n bananenclip in m’n haar. En laat het nu juist niet knippen zodat het beter blijft zitten in zo’n clip of knotje, en dan in de winter weer kortwieken zodat het los beter valt.

4 likes

Ik knip t Juist niet nu haha, van het najaar weer een lange Bob. Maar dan krijg ik het juist niet goed vast en hangt t in m’n bek en voor m’n ogen en buhhhhh

7 likes

Uhm pardon Viva?! Ik zei dit al in december 2018 on this very forum ik wil credits!1!!!

16 likes

Welke credit heb je het liefst?

• Lucratieve songwriting credits (omdat je een regel meegeschreven hebt met een hitje van Bey of Riri)
  • Aangehaald worden in een toonaangevende wetenschappelijke publicatie die tig keer zal worden geciteerd
  • Gewoon een ordinaire namedrop op FF

0 stemmers

1 like

Ik doe het altijd in een gewone knot op mijn achterhoofd als het warm is, niet hoog. Of geldt dat ook als hoge knot?

5 likes

En sorry maar het is gewoon ook echt waar

25 likes

Op welke posities is nog sprake van een hoge knot?

• A
  • Tussen A - B
  • B
  • Tussen B - C
  • C
  • Tussen C - :frowning:
  • :frowning:

0 stemmers

@LaPetiteRobeNoire
Ik vind die hoge knot goals want na een jaar groeien kan ik dat nog niet met mijn haar doen en ben ik een suffe dertiger met een undercut en een zielig peuterknotje :frowning:

2 likes

Oh ik zou ook willen dat ik dat kon hoor, ik heb hierboven gestemd op dat ik een staart kan, want ik kan er in theorie wel een elastiekje om doen maar dat blijft niet zitten en ik geloof niet dat iemand dat echt een ‘staart’ zou noemen :smiling_face_with_tear: ik doe dat ook niet voor gemak want het ligt er zo uit

image

20 likes

Haha, love dit. Ben benieuwd wat eruit komt en of ik mijn stem moet aanpassen in de andere poll :joy:

3 likes