Stel je persoonlijke vraag #44

Novitalia in Amsterdam. Geen Mutti daar, wel andere goede Italiaanse merken. Prijzen weet ik niet uit mijn hoofd, maar je kan een account aanmaken op hun site en dan kan je de prijzen inzien. Kvk is niet nodig.

2 likes

Ik ging er van uit dat tomatenblokjes in blik zouden zitten en tomaten in blokjes verse tomaten die je zelf in blokjes gesneden hebt

Maar de poll gaat specifiek over blikproducten.

2 likes

… oh

Laat maar zitten dan hahaha

1 like

Helemaal niets, geen verschil hoe ze gesneden zijn. Ik zat gewoon niet op te letten

Wat heb je nu echt nodig?

• Knuffel
  • Slaap
  • Seks
  • Borrel
  • Geld
  • Vakantie
  • Nieuwe kleren
  • Nieuwe auto/fiets

0 stemmers

1 like

All of the above - borrel

8 likes

lekker materialistisch dit, maar mijn oude barreltje is in de zwaarste versnelling blijven hangen waardoor met tegenwind/ bult op fietsen echt de hel is momenteel.

2 likes

Bleken jullie je tanden wel eens?

• Ja, elke week.
  • Ja, elke maand.
  • Ja, elk half jaar.
  • Ja, elk jaar.
  • Nee, ook geen behoefte aan.
  • Nee, maar zou ik wel willen.
  • Anders, namelijk…

0 stemmers

1 like

Ik zit al heel de dag aan de telefoon om mijn hotelreservering te regelen. Ik heb een borrel, geld, slaap alles nodig op dit moment. Kan wel huilen.

8 likes

Alles + rijbewijs.

8 likes

groot gelijk :slight_smile:

2 likes

Niks

8 likes

Welke “little black dress” zou jij dragen?
  • Miranda
  • Charlotte
  • Carrie
  • Samantha

0 stemmers

En als je hetzelfde lijf/figuur/vorm/maat als de drager zou hebben?
  • Ik heb al dat lijf, ik kies dezelfde jurk
  • Ik heb al dat lijf, ik kies een andere jurk
  • Ik heb niet dat lijf en dan kies ik een andere jurk
  • Ik heb niet dat lijf maar kies alsnog die jurk

0 stemmers

Edit: ik heb zelf niets met de strapless jurk van Carrie maar bij haar zo mooi, omdat ze zo petite is, met wel borsten. Vandaar de vragen.

2 likes

Haha op het moment dat ik stemde (op borrel) komt er een serveerster (ik zit op een terrasje op vakantie) met een groot glas Sangria aan mijn tafeltje. Helaas niet voor mij (ze had de verkeerde tafel) want ik ben 5 maanden zwanger haha :laughing:

4 likes

Gelijk maar op geld gestemd en wacht nu op de hoek van de straat op Gaston :moneybag: :articulated_lorry:

10 likes

:dizzy: manifesteren :dizzy:

5 likes

Ik vond het wel grappig toen ik erachter kwam dat die jurken dus soms helemaal niet zwart, maar gewoon zwart gephotoshopt zijn voor een cover. Die van jouw plaatje misschien niet hoor, maar hier wel:

27 likes

Haha wauw, en nog slecht ook! :laughing:

3 likes

Dat is die Money Mindset! :money_mouth_face: