De Ikea heeft echt prima vegan kaviaar trouwens.
Ja, die heb ik volgens mij bij @Flamoes ooit gegeten! Bij de Ikea nep kaviaar eten is trouwens wel iets wat een grotere kans heeft dan ik die ooit naar Rusland gaat om kaviaar te eten.
borsjt is oorspronkelijk oekraïens! verder wel met je eens maar ik eet vega en ben lactoseintolerant dus volgens mij zijn al die keukens kut voor mij persoonlijk
Nog steeds nachtmerries van het eten in Litouwen.
Ik heb juist veel sentimentele gevoelens bij het eten in Letland en dat komt vrij goed overeen met het eten in Rusland, terwijl als ik de poolse afdeling in de supermarkt bekijk ik nou niet echt trek krijg.
Pierogie is wel heerlie de peerlie.
Doen jullie nog aan bullet journaling?
- Nee die boekjes liggen allemaal te verstoffen in mn kast
- Jaa ben er nog druk mee bezig.
- Ik heb daar nooit aan mee gedaan.
0 stemmers
Als je bedoelt allemaal fancy versierde pagina’s met trackers: nee.
Maar ik gebruik een versimpeld en aangepast bujo systeem voor m’n maandoverzichten en todo’s en die werkt voor mij als een tiet!
Hahaha iemand kwam internet installeren. Daarom thuis gebleven tussen 8 en 13. Nou die kwam al iets over 8. Fijn, want ik ben een ochtendmens. Ik opende de deur en hij zei “goedemorgen hey yo man alles goed?” Ik weetniet maar ik vind dat zo informeel. Maar aan de andere kant who cares. Ik zei dus ja goedemorgen. En hij vroeg naar mn weekend en of ik hier alleen woonde of samen.
Vind jij dit te informeel?
- Nah nee
- Ja
- Geen idee
0 stemmers
Te informeel niet, maar hier zou ik wel een beetje weird vibes van krijgen ofzo
Nee, die mensen komen de hele dag bij verschillende mensen thuis, denk meer oh die probeert ook maar gewoon een praatje te maken omdat het anders ongemakkelijk is ofzo
sta jij nu in de wachtrij voor het STAP budget?
- Ja
- Nee
- ben er al doorheen
0 stemmers
Manier van aanspreken echt geen probleem, maar als ik alleen thuis ben met monteurs geef ik soms wel aan dat mijn vriend nog zo nog thuis komt - ook al is dat niet altijd
Ik heb letterlijk , want die monteur moest weer terug om iets, de slippers en sneakers van mn vriend snel in de hal gezet. Dat gaf voor mij meer een gevoel van dat die gast wist van, oh ze woont dus samen.
Ik vind de stijl niet erg, maar ik ben een gesloten oester en een onbekende die naar mijn weekend vraagt zou ik niet positief op reageren. Maar dat ligt wel echt bij mij.
Hebben jullie weleens lucide dromen?
- Ja regelmatig
- Soms
- Nog nooit gehad
- Wat is dat?
0 stemmers
Als je lucide hebt gedroomd/droomt vind je dit dan:
- Eng
- Tof
- Irritant
- Geen mening over
0 stemmers
Is toch juist leuk. Lekker makkelijk en dan hoef je ook niet zo geforceerd nep netjes te doen op de vroege morgen.
Maar het vragen of je alleen woont is wel naar. Die heb ik ook wel eens gehad. Maar dat vind ik niks met informeel te maken hebben eingenlijk
Voor blonde mensen wel. Die verpieteren op een of andere manier sneller.
Sorry is misschien een onaardige poll, maar zij promoot dus geen zonnebrand gebruiken en ik kan alleen maar denken dat is wel te zien ja.