Ben je wel eens in een ice bar geweest?
- Ja was leuk
- Ja was niet leuk
- Nee maar wil wel
- Nee en wil niet
0 stemmers
0 stemmers
Yep en ik had toen besloten met mijn domme hoofd om TEENSLIPPERS aan te doen. Ik ging gewoon dood man haha.
Ik wil dit! Waar is dit? Maar ik krijg echt enorm snel bevroren vingers. En dat vind ik zo pijnlijk als ze weer ontdooien zegmaar haha
Je hebt dit echt op heel veel plekken, o.a. in Amsterdam volgens mij. In Las Vegas zitten er denk ik 10 of zo haha
edit; sorry schromelijk overdreven, blijkbaar zijn het er 3 in Vegas
ja was leuk want was al dronken maar zou het niet per se nog een keer doen hahahha, zo gimmicky
Aahahhaahaha ik moet echt heel hard lachen hierom. Hoe kwam je hier ook bij? ![]()
Ah nah in amsterdam zou ik nooit naar zo’n bar willen gaan.
Kun jij goed tegen koud weer?
0 stemmers
Ik heb een keer een discussie met een vriend van mij en zijn vriendin gehad, zij vonden dat ik niet goed tegen kou kon, en ik wel. Haha, maar ik vind dat zij daar dus juist weer abnormaal goed tegen kunnen. Ze hebben een speciaal dekbed gekocht voor als ik daar blijf slapen want ik bleef maar bibberen hahaha. Maar echt hun huis is gewoon een soort van iglo. Die badkamer OMG, echt, ik kan echt niet er tegen in de winter doe ik 2 a 3 dikke badjassen aan. Die ijzige kou echt de hel.
Als fucking iceman moet je daar tegen kunnen hoor.
Wanneer het steenkoud is wandel ik juist, ben ook gek op schaatsen en alles wat met kou te maken heeft…standaard koud douchen
Ugh nee. Hate it. Maar gelukkig zijn piemels ook lelijk
Dit kan ik dus echt niet, mn adem stokt direct en ik raak dan in paniek. Dus ik praat mezelf eigenlijk tegen, ik kan denk ik idd niet goed tegen kou. Het koud hebben vind ik echt afschuwelijk. En hoe koud douche je dan?
Heel koud. Ik ben het gaan doen om te besparen met energie (kouder douchen) en kwam er toen achter dat ik dat best lekker vind en mijn haar en huid zijn er zo van opgeknapt.
droge kou = heel goed
winderige, natte kou = slecht
Ik kom soms bij tien graden al mijn eigen huis niet meer in door stijve bevroren handen. Als ik niet zo een last zou hebben van m’n vingers, tenen en oren zou ik het een stuk beter kunnen handelen.
@MeGusta we besloten dit randomly te doen en ik had totaaaaal niet nagedacht
Ik wou er alleen maar uit haha had nog net geen fucking frostbite.
@Alicent hahaha ik heb helaas mijn forum naam geen eer aan gedaan ![]()
![]()
Oh zo herkenbaar. Vind dat zo’n naar en pijnlijk gevoel. En het gaat dus ook zo snel bij mij dat het bevroren wordt. Oren ook heel snel, ik krijg dan hoofdpijn direct. Maar ik wil graag van echte kou houden, ik weetniet waarom ![]()
Zou jij hier een keer naartoe willen?
0 stemmers
Dit klinkt misschien raar maar ik vind het dus fijn om bij koudere temperaturen iets te koud gekleed te gaan tijdens hardlopen. Dan heb ik minder pijn.
maar hier kom je dan niet meer levend aan ![]()
ik vind het zo stom dat die stad opeens zo’n influencer hotspot is. echt al 1000 youtubers hebben daar een video gemaakt
Bedrankt
Nee, maar een paar. En dan vooral die er al woonden. Ik zou er wel naartoe willen. En dan waarschijnlijk direct spijt krijgen. Het eten lijkt me daar ook zo niet lekker.