Stel je persoonlijke vraag #44

Ik vraag me af of jullie ook zo op een andere vrouw haar huid/rimpels zouden hebben gereageerd. Ik ben het ook niet altijd eens met alles wat Doutzen uitkraamt, maar om nu te gaan bashen op haar rimpels en dat ze maar naar een plastisch chirurg moet :expressionless:. Doe even normaal.

En dan in een ander topic lees je weer “ugh alles op insta is zo nep” ja maar als iemand haar echte huid zonder filters of fillers laat zien is het dus ook niet goed.

4 likes

Ik wist geen voorbeeld meer. :cry:

maar dus wel af en toe?

9 likes

Ja. Wel over bepaalde spiritualiteit of de dingen die ze in haar tuin doet. En?

Ik herkende haar niet eens als Doutzen tot iemand het zei dus ja ik kan zeggen dat ik zo ook op een ander had geregeerd.

40 likes

Maar wat heeft haar onzin over corona met haar rimpels te maken? Dat van de zonnebrand snap ik. En dat je je daar tegen uitspreekt ook, want die misinformatie is ook gevaarlijk. Maar ik vind het dan jammer dat het ipv daarover, over haar uiterlijk moet gaan. Durf te wedden dat als het een man was geweest, het over de inhoud ipv zn uiterlijk zou gaan.

Hmm nee ik ben het niet met je eens dat dat het rechtvaardigt en ik snap ook nog steeds niet eat dat met corona te maken heeft (voor de duidelijkheid: ik ben het wat dat betreft ook niet met haar eens). Maar ik snap nu wel beter hoe je het bedoelt ja, dus fair enough.

Hahaha, same!

En @Felony ik neem aan dat je mij bedoelt, aangezien ik de plastisch chirurg vermeldde. Ik zeg niet dat ze naar een plastisch chirurg moet, alleen dat ze er blijkbaar net zo niet in gelooft als in zonnebrand en vaccins. De meeste modellen uit haar generatie hebben duidelijk een betere huid en minder rimpels, en daarbij is het toch vermoed ik het grootste deel van de tijd dankzij hun dermatologen (die zonnebrand en fatsoenlijke huidverzorging voorschrijven) en plastisch chirurgen.

8 likes

Ik heb één kind met twee voornamen, maar je hebt ze allebei weten te noemen als voorbeeld dus blijkbaar niet heel origineel.

Op andere fotos ziet het er al veel minder uit. Maar alsnog, gevaarlijke vrouw. Ik kwam laatst bij die Isa en die is ook zo geflipt. Durfde te beweren dat kanker komt door een trauma uit je leven. Kotsmisselijk van dat soort mensen

2 likes

Ben je wel eens in een ice bar geweest?

• Ja was leuk
  • Ja was niet leuk
  • Nee maar wil wel
  • Nee en wil niet

0 stemmers

1 like

Yep en ik had toen besloten met mijn domme hoofd om TEENSLIPPERS aan te doen. Ik ging gewoon dood man haha.

27 likes

Ik wil dit! Waar is dit? Maar ik krijg echt enorm snel bevroren vingers. En dat vind ik zo pijnlijk als ze weer ontdooien zegmaar haha

1 like

Je hebt dit echt op heel veel plekken, o.a. in Amsterdam volgens mij. In Las Vegas zitten er denk ik 10 of zo haha

edit; sorry schromelijk overdreven, blijkbaar zijn het er 3 in Vegas

3 likes

ja was leuk want was al dronken maar zou het niet per se nog een keer doen hahahha, zo gimmicky

1 like

Aahahhaahaha ik moet echt heel hard lachen hierom. Hoe kwam je hier ook bij? :sob:

Ah nah in amsterdam zou ik nooit naar zo’n bar willen gaan.

Kun jij goed tegen koud weer?

• Ja
  • Nee
  • Ik weet het niet
  • Ik denk gemiddeld

0 stemmers

Ik heb een keer een discussie met een vriend van mij en zijn vriendin gehad, zij vonden dat ik niet goed tegen kou kon, en ik wel. Haha, maar ik vind dat zij daar dus juist weer abnormaal goed tegen kunnen. Ze hebben een speciaal dekbed gekocht voor als ik daar blijf slapen want ik bleef maar bibberen hahaha. Maar echt hun huis is gewoon een soort van iglo. Die badkamer OMG, echt, ik kan echt niet er tegen in de winter doe ik 2 a 3 dikke badjassen aan. Die ijzige kou echt de hel.

2 likes

Als fucking iceman moet je daar tegen kunnen hoor.

8 likes

Wanneer het steenkoud is wandel ik juist, ben ook gek op schaatsen en alles wat met kou te maken heeft
standaard koud douchen

4 likes

Ugh nee. Hate it. Maar gelukkig zijn piemels ook lelijk

3 likes