Stel je persoonlijke vraag #44

Dit kan ik dus echt niet, mn adem stokt direct en ik raak dan in paniek. Dus ik praat mezelf eigenlijk tegen, ik kan denk ik idd niet goed tegen kou. Het koud hebben vind ik echt afschuwelijk. En hoe koud douche je dan?

3 likes

Heel koud. Ik ben het gaan doen om te besparen met energie (kouder douchen) en kwam er toen achter dat ik dat best lekker vind en mijn haar en huid zijn er zo van opgeknapt.

1 like

droge kou = heel goed
winderige, natte kou = slecht

9 likes

Ik kom soms bij tien graden al mijn eigen huis niet meer in door stijve bevroren handen. Als ik niet zo een last zou hebben van m’n vingers, tenen en oren zou ik het een stuk beter kunnen handelen.

3 likes

@MeGusta we besloten dit randomly te doen en ik had totaaaaal niet nagedacht :rofl: Ik wou er alleen maar uit haha had nog net geen fucking frostbite.

@Alicent hahaha ik heb helaas mijn forum naam geen eer aan gedaan :sob::joy:

1 like

Oh zo herkenbaar. Vind dat zo’n naar en pijnlijk gevoel. En het gaat dus ook zo snel bij mij dat het bevroren wordt. Oren ook heel snel, ik krijg dan hoofdpijn direct. Maar ik wil graag van echte kou houden, ik weetniet waarom :joy:

Zou jij hier een keer naartoe willen?

• Nee dankje
  • Ja
  • Ik weet het niet

0 stemmers

2 likes

Dit klinkt misschien raar maar ik vind het dus fijn om bij koudere temperaturen iets te koud gekleed te gaan tijdens hardlopen. Dan heb ik minder pijn. :smile: maar hier kom je dan niet meer levend aan :joy:

1 like

ik vind het zo stom dat die stad opeens zo’n influencer hotspot is. echt al 1000 youtubers hebben daar een video gemaakt

2 likes

Bedrankt

1 like

Nee, maar een paar. En dan vooral die er al woonden. Ik zou er wel naartoe willen. En dan waarschijnlijk direct spijt krijgen. Het eten lijkt me daar ook zo niet lekker.

6 likes

Hahahaha ik ben terug aan het lezen en heb al een half uur de slappe lach om ā€˜ben je blij met je kutje’ hahaha

25 likes

haha neejoh echt 1000 youtubers zijn daar geweest hoor zelfs die kut kalvijn

3 likes

Heb jij wel eens een vleesboom in het echt gezien?

• Ja
  • Nee
  • Alleen van een foto
  • Geen idee
  • Hoe zien die eruit dan?

0 stemmers

En aambeien?

• Ja
  • Nee
  • Geen idee
  • Alleen op een foto

0 stemmers

Galbult?

• Ja
  • Nee
  • Geen idee
  • Alleen op een foto

0 stemmers

Galstenen?

• Ja
  • Nee
  • Geen idee
  • Alleen op een foto

0 stemmers

Gerstenkorrel?

• Ja
  • Nee
  • Alleen bij Gertje
  • Geen idee
  • Alleen op een foto

0 stemmers

Galstenen zijn leuk om te zien maar niet om te hebben! Ik mocht ze eens voor een patient uit de verwijderde galblaas halen om mee naar huis te geven.

3 likes

Vind jij kutje een vies woord?

• Ja gatverdamme man
  • Ja maar tijdens seks is het prima
  • Neutraal/geen mening
  • Anders:

0 stemmers

Echt de categorie van slipje.

1 like

Worden met een u zijn leluk.

Kutje
Augurk
Tyfus
Muggle
Yup
Sudderen

4 likes

alicunt

12 likes

Ik zou al niet beginnen met iemand die rookt. Ik hoef niet te zoenen of knuffelen met iemand die stinkt naar rook, ik kan echt heel slecht tegen die geur.

2 likes

Ik probeer me altijd maar vast te houden aan de gedachte dat zonnebrandontkenners heel luid zijn op het internet, en dat dat een vertekend beeld geeft van hoeveel mensen nu echt zo denken.

Ken jij mensen die expres geen zonnebrand smeren in het echt?

• Niet dat ik weet
  • Ja eentje
  • Ja een paar
  • Ja heel veel
  • Ja, bijna iedereen om mij heen

0 stemmers

1 like

Daarop aanvullend, als jij iemand kent die anti-zonnebrand is, was deze persoon in de pandemie ook anti-alles? (anti vaccineren, anti corona beleid, anti mondkap, etc)

• Ja
  • Nee

0 stemmers

4 likes