Stel je persoonlijke vraag #44

Sommigen wel, anderen weer niet

Ik ken ze wel maar meer uit luiheid, geen zin, we zien wel. Niet per se met de gedachten er achter zoals doutzen en isa.

5 likes

Toevallig laatst iemand bij de bakker gezien die tegen zonnebrand is. Hij was een heel pleidooi aan het houden tegen de bakker over het gevaar van zonnebrand. Ik kwam binnenlopen en toen ging hij nog even door. Was zeer bijzonder.

2 likes

Wat zei de bakker: ik houd het wel bij het bakken van mijn brood ipv mezelf? Hehehe :skull_and_crossbones:

14 likes

Heb wel het idee dat mensen die het om dezelfde redenen als Doutzen niet smeren, anti alles zijn (dus ook anti mondkapjes en vaccinaties, want de overheid zit overal achter!!!1)

7 likes

https://www.instagram.com/p/CslBmTIIZl2/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==

Ik zag dat ze dit had gepost, ik snap niks van wat daar staat??
We verbranden niet door de zon maar door onszelf??

4 likes

“De bronvermelding, guys.” hou op hoor

3 likes

2e grote ergernis: is het niet Het elixer?

7 likes

Ja maar big pharma is alleen maar uit geld en houdt je bewust ongezond zodat je blijft kopen!!!

Dat vind ik altijd het “grappigste” argument dat zo vaak wordt gebruikt, in die hoek word er altijd iets verkocht als alternatief (supplementen of cursussen of dus een “elixir”).

9 likes

Heb je vandaag een jas aan?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Niet stemmen als je in LA of Scandinavië woont

8 likes

Ik ben eigenlijk zo’n persoon :grimacing: ik vergeet het gewoon. Dus ik heb laatst in de berging zonnebrandcreme gezet zodat ik het letterlijk zie als ik de deur uitga. Maar ik denk ook dat het er mee te maken heeft hoe snel je verbrand. Als je heel snel verbrand denk je er neem ik aan automatisch sneller aan.

Ben je wel eens zo erg verbrand dat je huid aan het vervellen was?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

1 like

He als je bent verbrand vervel je toch sowieso

1 like

Dat er echt zo’n laagje vel vanaf komt? Nou dat heb ik zelf nog nooit gehad. Kan ook een heel klein beetje verkleurd zijn en dat het weer wegtrekt zonder vervellen.

3 likes

Oh ik vind ‘t wel bijzonder als je nog nooit verveld bent in 30 jaar (zoiets) tijd!

5 likes

Nee, nooit door de zon. Ik denk zoveel mensen niet hoor.

1 like

Vroeger regelmatig verbrand(noodzaak van zonnebrand ontbrak geloof ik bij m’n ouders), nooit verveld.

Nouja niet met de complot gedachten of idee dat het kanker verwekkend is ofzo.
Maar wel omdat ze het onzin vinden, zo schadelijk is de zon toch niet, anders word ik nooit bruin, 1x in de ochtend is genoeg, geen zin en vergeten achtige argumenten.

7 likes

Ik denk dat er toen ook minder bekend was over de gevolgen ervan. Ik heb een vriendin gehad die zo zo erg verbrand is door de zon als kind. Echt heel naar. Want haar moeder was het vergeten. Ze moest 's nachts gekoeld worden met natte handdoeken en hele vellen hingen aan haar rug. Staat echt in mn geheugen gegrift. Die moeder smeerde mij ook nooit in overigens als we gingen zwemmen.

1 like

Ja, maar deed hem al vrij snel weer uit.
De hitte zit nog steeds in mij.

1 like

Haha dit zou wel een goede zijn geweest! In plaats daarvan zei ze: ‘Nee ik koop ook geen nivea!’ :sweat_smile:

1 like