Stel je persoonlijke vraag #45

denk je serieus dat hij alle andere 100en kijkers die niet reageren onbeleefd vind + dat als je niet zou reageren, hij voor elke story die kijkerslijst meermaals door zou scrollen, zou opmerken dat jij het hebt gezien, en het dan geen stijl zou vinden dat je niet hebt gereageerd met ‘vet gaaf’?

da is echt nie namelijk :rofl:

43 likes

Ik krijg ook regelmatig meerdere likes op stories, maar wel altijd van hetzelfde groepje mensen.
Ik gebruik het zelf soms. Meestal klik ik gewoon door stories eigenlijk

2 likes

Ja je springt er nu alleen maar meer uit door al die reacties telkens. Dat zal het eerder ongemakkelijk maken :joy:

28 likes

Ik denk ook dat je die stories als eerste ziet omdat je erop reageert @Hihalarisch
Daar zal het algoritme wel lekker op reageren

30 likes

Jaa de stories van mensen waar ik het meeste me dm of de mensen die ik het meeste stalk staan vooraan.

4 likes

Ik woon in een appartement en haaks op ons staan wat rijtjeshuizen en sindskort heeft een van die huizen een hond en die laten ze de hele dag in de tuin. Alleen blaft deze hond letterlijk de hele dag, heb nog nooit van m’n leven een hond gehoord die zo veel blaft. Echt vanaf het moment dat ie de tuin in gaat tot ie naar binnengaat. Het galmt heel erg tegen ons blok aan, word er inmiddels echt gek van.

2 likes

als @Hihalarisch dit echt een probleem vond had ze er wel wat aan gedaan lijkt me. het klinkt eigenlijk meer als ‘ik ken een bekend persoon leuk he’

2 likes

Vreselijk, wat is het voor hond?

Dit klinkt een beetje als de tagline van kamp koningsbrugge/waes dus nee bedankt :joy: op de een of andere manier denk ik niet dat dit een beetje uitslapen en ouwehoeren is :sweat_smile::grimacing:

Als diegene veel achter de schermen content post zal t wel iemand zijn die een heel onboeiend programma presenteert zoals die infotainment dingen waar je als bedrijf zendtijd in kan kopen. Een Winston Post achtig figuur.

2 likes

Lol ik heb ook twee mensen, een van mijn leeftijd en een 10 jaar ouder, die letterlijk al mijn stories likken. Volgens mij denken ze dat het zo hoort :rofl:

1 like

Ik denk eerder iemand bij omroep max. Ik ken namelijk geen jongeren of millenials die het onbeleefd vinden als je niet op hun stories reageerd :joy:

3 likes

klikken en liken

2 likes

Ik heb 1 vriendin die ook hartjes stuurt naar al mijn stories en vaak ook reageert maar dan alleen: “oehhh” “leuk!!” “Hahaha” en ik vind het eigenlijk een beetje irritant want het is zo niets zeggend en ik krijg er wel meldingen van :grimacing:

Oh en laatst zei ik dit tegen mijn zusje en toen bleek dat ze dit ook deed bij mijn zusje haha

En ja ik weet dat het alleen maar lief is!!! Maar ik hoop gewoon op leuke reacties als ik een melding zie

3 likes

Sorry, lik van mij :tongue:

Maar wil je dan liever een inhoudelijke discussie in je DM? Of wat is je doel van het plaatsen van stories

8 likes

Haha ja ik ben een echte boomer in een millennial jasje denk ik… is een programma in de hoek van auto’s/financiën/sport en vind t idd heel leuk ondanks dat de inhoud me niet echt interesseert! Ik vind het wel interessant om te zien hoe dat allemaal gaat met die opnames en reportages enzo maar zal in het vervolg wat minder hartjes uitdelen :wink:

Nee ik vind de hartjes prima en leuk! Het gaat me meer om de reacties met alleen “ahhhh”. Dan krijg je toch weer een melding, terwijl het hartje dan voldoende was.

Oh en ik vind hartjes en reacties heel leuk he!!! Maar voel je niet verplicht om op elke storie (en soms heb ik er veel) maar iets te sturen zodat je hebt gereageert hahaha

4 likes

Tuurlijk is dat niet irritant.

Maar het is gewoon een bizar verhaal als je denkt dat je niet anders kan dan reageren gewoon omdat je gekeken hebt.

4 likes

Dit topic is na het bereiken van de maximumlimiet van 5000 antwoorden automatisch gesloten. Continue discussion at Stel je persoonlijke vraag #45 (Deel 26).