Stel je persoonlijke vraag #45

Bakker hier in de stad heeft ‘kasteeltjes’ fucking lekker. Een soort mini foute bruidstaart. Biscuit, botercreme, jam en fondant. Dus ik zei tegen mijn vriend neem 2 prinsessengebakjes mee. Maar ik bedoelde dus kasteeltjes!!!

Denk dat ik in de war was met de prinsessengebakjes van ikea. Maar ik snap niet hoe die vrouw bij de bakker niet zelf die link heeft gelegd. Van ohw misschien bedoeld deze jongen wel kasteeltjes ipv prinsessengebakje.

Dus ja nu zit ik hier met een bananensoes en een tompouce. :face_with_spiral_eyes:

23 likes

Nee, beide niet. Kan mij voorstellen dat je blij bent dat het later is geworden!

1 like

Een kasteeltje is knalroze, dus ik snap de associatie met prinsessengebakje wel. Zeker als medewerker bij een banketbakker had je die link wel kunnen leggen.

Voor de mensen die benieuwd zijn, dit is een kasteeltje:

34 likes

Ik had wel gedacht dat je echt prinsessengebakjes bedoelde ipv kasteeltjes, maar ik had dan alsnog zeker wel kasteeltjes meegenomen/meegegeven ipv een bananensoes wtf :joy:

13 likes

Ik heb echt geen idee waar dit over gaat :sweat_smile:

4 likes

Ik vraag me wel af wat je daarvoor moest doen? :stuck_out_tongue:

Voor de volledigheid ook een plaatje van Zweedse prinsessentaart

10 likes

Nav een groepsapp waarin meerdere mensen hier last van hadden: heb jij ergens in de afgelopen weken ook een abnormaal grote spin gevonden in je huis?

• Ja wtf
  • Nee alleen kleine
  • Nee helemaal geen spinnen gezien

0 stemmers

Er zit hier ook echt een joekel en ik heb geen idee wat ik ermee aan moet.

1 like

Stofzuiger erbij? Dan hoef je hem iig niet zelf aan te raken

Ik durf niet op je poll te stemmen, straks jinx ik het xx

4 likes

Ja maar ik heb in NL echt nog nooit een spin van dit formaat gezien.

Is het zon grote die eerst aanbelt?

8 likes

De foto doet hem geen recht dus nu ben ik bang dat ik voor de huilie wordt aangezien, hij was echt wel centimeter of 10.

Samenvatting

Hij ligt inmiddels dood in de prullenbak dus kan er niet nog eentje maken.

13 likes

Ik zou hier ook om huilen (en gillen)
(En verhuizen)

9 likes

Zo een zat gisteren op de muur boven mijn bed :sob: Met van die mega dikke lange poten.

4 likes

Ze komen toch ook af op dode spinnen en ze komen nooit alleen ofzoiets.

Anyhow gedver wat een engerd

1 like

Hahaha zo’n spijt dat ik dit heb bekeken, kippenvel op m’n armen :sob:

3 likes

Zo een zat er gister bij mij in de gang. Heb hem dood gemept met een tijdschrift :sweat_smile: Succes!

3 likes

Wat een jenkerds hier vandaag :unamused: veel succes met jullie zilvervisjes!

20 likes

Ik dacht lang dat dit prinsessentaart werd genoemd omdat het vaak als basis werd gebruikt voor die Barbie taarten.

24 likes

Nee niet doodmaken!! Gewoon glaasje en een papiertje en buiten zetten.

11 likes