Stel je persoonlijke vraag #45

Die toko is toch juist al 10jaar dicht?

3 likes

Vind je Lays oven baked lekker?

• Nee
  • Ja

0 stemmers

3 likes

Wow ben echt verbaasd hoeveel nummers ik heb geblokkeerd. Maar eigenlijk ook weer niet.

1 like

Nee joh, pas in 2019 las ik net? Maar misschien bestaat het al wel sinds 2007 en wist ik dat gewoon niet aangezien ik toen brugpieper was.
Maar heb echt het gevoel dat het er pas sinds 2013 zit en daarvoor iets anders.

3 likes

Mn man eet dat (maar we hadden met zn zilvervliesrijst en huwelijk met mij al vastgesteld dat de man geen smaak heeft) en ik vraag hem altijd of ie chips of karton wil als ie vraagt of ik chips wil meenemen. Chips = alles wat wel lekker is. Karton = alle oven baked ongein.

10 likes

@Max Toen ik begon met uitgaan (en ik was ook brugpieper in 2007) zat er volgens mij ook nog iets anders? Zou alleen niet kunnen vertellen wat dan…

2 likes

2, een spam ding met “ik heb een baan voor je!!! Thuis werken en 10.000€ in de maand!!!”
En m’n beste vriendin omdat ze vervelend is.

3 likes

Ga je haar wel weer deblokkeren of is dit forever

Nee waarschijnlijk deblokkeer ik dr straks gewoon weer dus dan pas ik mn stem effe aan

3 likes

Een man die na 3x waarschuwen nog steeds aan mn kont bleef zitten elke keer als ik er langs moest

Een jongen die het leuk vond om elke keer de fluitjes en vaasjes te pakken en op de grond te zetten als ik even weg was (ik sta altijd alleen). Ook na een paar keer waarschuwen al trouwens. Hij was niet eens dronken, gewoon heel irritant.
(Leuke anekdote erbij: deze jongen komt wekelijks in de kroeg met zijn vriendengroep. De vader van één van de jongens van die vriendengroep komt ook wel eens in de kroeg. Hij heeft een keet waar die jongens ook vaak zitten. Ik vertelde hem dat verhaal over die ene irritante en toen zei die vader: “als hij weer vervelend doet, zeg dan maar gewoon dat hij van mij niet meer in de keet mag komen.” Dat heb ik de week daarop gedaan en sindsdien gedraagt hij zich voorbeeldig :joy:)

Twee mannen die gingen vechten

13 likes

Je beste vriendin? Waarom dan? Of is ze je beste vriendin niet meer.

Ik word de laatste tijd vaak via whatsapp gebeld door nummers uit Mali en India die dan 10x achter elkaar bellen, hebben anderen dat ook? Altijd met een foto van een vrouw

7 likes

Ja!! Maar ook wel eens een mannen foto gehad haha

1 like

Als er ergens een triggerwarning bijstaat, wat doe jij dan?

• Ik lees het bericht dan niet
  • Ik ga het bericht dan juist lezen uit nieuwsgierigheid
  • Ik lees het bericht alleen niet als het een onderwerp is wat voor mij vervelend is
  • Ik vind het irritant als er een triggerwarning staat
  • Ik vind het goed als iemand een triggerwarning toevoegt
  • Ik vind een triggerwarning overdreven/ te snel gebruikt
  • Ik vind het een veiliger gevoel geven dat mensen een triggerwarning gebruiken
  • Ik gebruik het zelf ook
  • Ik gebruik het zelf niet
  • Ik heb het zelf nodig dat mensen een triggerwarning bij hun bericht zetten
  • Ik heb het zelf niet nodig dat mensen een triggerwarning toevoegen

0 stemmers

Jaa

1 like

Ik vind het bij sommige dingen zoals hier op t forum bij insecten echt overdreven.

37 likes

Wat trekt jouw aandacht meer?

• Trigger warnings
  • Spoilers
  • @Soy.peor s reacties in het Hersttopic

0 stemmers

Wat zie je minder graag?

• Insecten
  • Foto’s met voeten

0 stemmers

Ontbijten met een Bossche Bol tijdens je ongesteldheid

• Kan niet
  • Zou ik ook doen als het kon
  • Treat yourself
  • Alleen als die van Jan de Groot is
  • Zou ik niet doen
  • geen mening
  • anders

0 stemmers

1 like

Oh ik doe triggerwarnings juist alleen hier omdat mensen anders gaan jenken.

In het online leven buiten t forum om weiger ik

1 like

Ja ik gebruik ze bij boekreviews vooral als er heftige thema’s aan bod komen zonder dat dat aan de flaptekst bijv al duidelijk is

4 likes

Stoer

15 likes