Stel je persoonlijke vraag #45

Blokkeren en rapporteren

1 like

Nja sommige dingen zoals (sexueel) geweld of videos die erg flitsen die heftig kunnen zijn voor mensen met epelepsi ( Zoals al die vakantie videos van 1 sec per clipje waar je helemaal leip van word) vind ik wel dat die een warning nodig hebben.

7 likes

Wat is jouw favoriete kleur om tassen in te hebben?

• Zwart
  • Bruin
  • Taupe
  • Beige
  • Wit
  • Een kleur zoals blauw rood groen paars roze etc

0 stemmers

Ik heb eeeigenlijk alleen maar zwart

1 like

Tassen van leer heb ik in het zwart (twee), maar eigenlijk vind ik zwart vaak een saaie kleur voor tassen of schoenen

1 like

Het leven is te kort voor enkel zwarte tassen. Heb wel zwarte, maar het leukste vind ik eigenlijk om wat verschillende aparte kleuren te hebben die dan of heel mooi bij je kleding matchen of het wat ophalen.

11 likes

Anders, bossche bol voor ontbijt kan altijd

11 likes

Stel, je bent vrijgezel en je ziet in een oproep voor een tv programma zoals B&B Vol Liefde of BZV een potentiële partner, zou je jezelf dan opgeven?

• Over mijn lijk
  • Ik denk het niet, heel misschien in een gekke bui
  • Alleen als het de meest perfecte partner ooit lijkt
  • Ja hoor

0 stemmers

1 like

Voor een programma zoals First Dates zou ik me wel nog opgeven.
Maar voor BZV of B&B vol liefde: over mijn lijk.

2 likes

Oh zo, ja maar dat zijn geen dingen waar ik over zal posten op mijn insta of iets dergelijks. Dus ja, ik vind het erg stoer om geen trigger te plaatsen bij een foto van een spin of mot @Xiomara

1 like

Ik moet zeggen dat ik in al die jaren reality tv nog nooit een man heb gezien waarvan ik direct dacht: ik klim in de pen / neem een leuk filmpje op. Maar een vriendin heeft meegedaan aan een datingprogramma (dus daarbij kende ze haar date nog niet) en dat was wel echt een leuke ervaring, dus dat motiveert wel

3 likes

Knalrood, cosmic blue en donkergroen zijn in de meerderheid hier.

1 like

Nou we waren elkaar eigenlijk de hele tijd een beetje aan het irriteren. Niks boeiends verder. Maar op een gegeven moment stuurde ik

deze sticker

IMG_8207

Toen zei zij “bluf” en zo geschiedde.

En nee, dit doen we niet vaker haha.

2 likes

Ik heb heel veel tassen, maar heb nog nooit een zwarte gekocht. Veel variaties op blauw. Elke nieuwe tas moet een kleur zijn die ik nog niet heb. Mijn laatste aanwinst is zeegroen :heart_eyes:

2 likes

Oke, bedankt voor je input. Zal de volgende keer meteen tekst en uitleg geven bij alles!

11 likes

Weet je wat een warning nodig heeft? Die spelling van jou.
Groetjesss :tongue:

7 likes

epelepelepsi

Niet op klikken als je een wijsneus bent

18 likes

Hoe wist jij dat wijsneus het woord van de week is?!

voor dingen als seksueel geweld of racisme bijvoorbeeld vind ik het wel goed maar soms zie ik het idd echt voor domme dingen zoals spinnen of eten. en mijn grootste irritatie is wanneer mensen er dan ‘trigger warning’ bij zetten zonder de trigger te vermelden

14 likes

Als je een ei bakt, prik je dan de dooier door of laat je hem heel?

• Ik eet geen ei/bak nooit ei
  • Ik prik de dooier altijd door
  • Ik laat de dooier altijd heel
  • Ik wissel af

0 stemmers

2 likes

Ik dacht opeens hmm ergens vaag een herinnering dat ik ergens uitgezet ben maar dat was niet de club of een café maar een snackbar. Een vriend van mij begon heel hard te zingen en op de tafels te slaan en toen deed de hele snackbar mee en is een andere vriend naar buiten getrokken door de eigenaar. Dus toen zijn we als groep maar allemaal naar buiten gegaan want iedereen had toch al zijn eten al. Hele discussie gevoerd met die zingende vriend dat de snackbar gewoon in een woonwijk staat en niet in het uitgaansgebied dus dat hij misschien iets rustiger had moeten doen en dan ook alle waarschuwingen over het zingen had gehoord. Maar hij was zo van ja wat denk je zelf als je snackbar nog open is om 3.00. Ik denk dat hij nog steeds niet begrijpt waar het mis gegaan is.

1 like