Eet jij elke dag groente?
- Ja
- Nee
0 stemmers
En fruit?
- Ja
- Nee
0 stemmers
En voldoende groente en fruit?
- Ja
- Nee
- Fruit wel, groente niet
- Groente wel, fruit niet
0 stemmers
Eet jij elke dag groente?
0 stemmers
En fruit?
0 stemmers
En voldoende groente en fruit?
0 stemmers
Makkelijker als in: geen twijfel dat ik daar niet naast kan wonen. Voornamelijk omdat ik bang ben dat buren die dit zo uiten, dit ook in persoon tegen mij gaan doen. Ik sta volledig aan de andere kant en ik voorzie dan dat er een buren conflict gaat ontstaan. Want ik kan als iemand tegen mij over de BBB of FvD begint ook m’n mond niet houden.
En ik neem even aan dat deze woning niet noodzakelijk is en ik dus gewoon nog goed genoeg woon waar ik nu woon.
Niet bewust haha! Ik weet niet hoe ik een niet-anonieme poll maak ![]()
Telt een poster van Jamai tijdens de Idols finale?
Oh spuitelf ![]()
Niet alleen bij een nieuwe hoor, nog steeds elke keer als ik naar een arts/psycholoog moet. Ook al is het voor de 20e keer ![]()
Nee tuurlijk niet
dacht dat dat wel duidelijk was
Dan weet ik dat ik er bijna uit mag haha
Ja dit inderdaad, dan ben ik op mijn bestemming aangekomen.
Opstijgen want ik heb altijd zoveel oor- en kaakpijn tijdens landingen ![]()
Opstijgen vind ik echt de hel. Ik vergis mij er elke keer in hoeveel angst ik dan heb.
Moet direct weer hier aan denken.
Nou dit inderdaad. Vooral als het vliegtuig gaat draaien en/of je hoort bepaalde geluiden (of je hoort ze juist ineens niet meer), dan denk ik altijd: dit was het, daar gaan we dan ![]()
Ik heb al heel lang niet gevlogen, maar ik vind opstijgen zó leuk. Dat moment dat het vliegtuig loskomt van de grond vind ik echt heerlijk voelen.
Als ik de was afhaal
0 stemmers
0 stemmers
Ik had een hele rare obsessie met pim fortuyn in groep 7 (???) en daar een poster van op mn kamer. ![]()
Ik vind opstijgen echt een klote gevoel. Bij los gaan van de grond word je eerst jn je stoel gedrukt. Erna gaan ze het landingsgestel in doen wat ook een gek gevoel geeft. Erna / tegelijk gaan de flaps in. Geeft ook weer een ander gevoel. Vervolgens gaat het gas weer stukje dicht, waardoor je voelt dat je langzamer gaat vliegen.
Geef mij maar landen. Veel langzamer vliegen en beter uitzicht bij het raampje.
Dan zit de hel die vliegen heet erop