Stel je persoonlijke vraag #45

Ik heb toch het idee dat die mensen wel luid zijn. En als je dan vriendelijk vraagt of het wat zachter kan je een grote bek krijgt haha.
Dat baseer ik op alle vlaggen enzo in die tuin die schreeuwen “Kijk mij eens anti alles zijn”

15 likes

Als ik de keuze had zou ik als poc niet naast nazis gaan wonen nee. Als ik geen andere keuze zou hebben zou het jammer maar helaas zijn.

12 likes

Uiteraard, ik heb niet de illusie dat ik op één lijn zit met al mijn buren. Maar zodra er vlaggen en posters hangen dan weet ik in ieder geval dat ze er vocaal over zijn en voel ik me toch minder fijn/veilig.

16 likes

vorig jaar kregen statushouders voorrang op sociale huurwoningen. en mijn buren hadden toen daartegen geprotesteerd door op het raam leuzen te schrijven als deze woning is alleen voor echte Nederlanders etc. en toen maakte ik daar een foto van en toen werd ik daar op aangesproken waarom ik daar een foto van maakte. Maar toen voelde ik me toch wel behoorlijk ontvreemd in mijn eigen buurt.

Heb jij weleens een verkiezingsposter voor je raam gehangen?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Ik heb een Pvdd buurvrouw die trompet speelt, dat kan je ook nog treffen. Denk niet dat er een verband is tussen stemgedrag en luidruchtigheid.

8 likes

Extinction Rebellion: ik ben het eens met ze dat het klimaatprobleem dringend is en moet aangepakt worden en ik begrijp dat je opvallende acties nodig hebt voor media-aandacht, maar ik ben het absoluut niet eens met de acties die ze doen om te protesteren (o.m. kunstwerken besmeuren gaat voor mij veel te ver).

I.v.m. wandelschoenen, voor zij die op “nee” gestemd hebben: welke schoenen draag je dan als je gaat hiken in de natuur/bergen?

• ik ga nooit hiken
  • blote voeten
  • sneakers
  • sandalen
  • teenslippers
  • boots bv. Dr. Martens
  • sportschoenen
  • anders (wat?)
  • Ik heb wel wandelschoenen maar ik wil stemmen

0 stemmers

4 likes

Telt een poster van Jamai? :joy: (geintje of course)

35 likes

Dat kunstwerken besmeuren is een andere organisatie dat XR. Wel ook klimaatactivisten maar andere (of geen directe) organisatie. Volgens mij in de UK is het Stop Oil know.
XR blindoekt wel standbeelden maar daar wordt dus niks bij besmeurd.

7 likes

Als ik gewoon in het bos ofzo ga lopen draag ik sneakers. Verder hike ik niet

8 likes

Het kunstwerk werd niet besmeurd, het beschermglas ervoor werd besmeurd :woman_shrugging:t2:

14 likes

Ik draag dan regenlaarzen

5 likes

Eerlijk heb ik alleen om die reden ja gestemd. Nog steeds de belangrijkste en spannendste verkiezing van mijn leven.

2 likes

Eet jij elke dag groente?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

En fruit?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

En voldoende groente en fruit?

• Ja
  • Nee
  • Fruit wel, groente niet
  • Groente wel, fruit niet

0 stemmers

Makkelijker als in: geen twijfel dat ik daar niet naast kan wonen. Voornamelijk omdat ik bang ben dat buren die dit zo uiten, dit ook in persoon tegen mij gaan doen. Ik sta volledig aan de andere kant en ik voorzie dan dat er een buren conflict gaat ontstaan. Want ik kan als iemand tegen mij over de BBB of FvD begint ook m’n mond niet houden.

En ik neem even aan dat deze woning niet noodzakelijk is en ik dus gewoon nog goed genoeg woon waar ik nu woon.

Niet bewust haha! Ik weet niet hoe ik een niet-anonieme poll maak :older_woman:t3:

3 likes

Telt een poster van Jamai tijdens de Idols finale?

Oh spuitelf :joy:

Niet alleen bij een nieuwe hoor, nog steeds elke keer als ik naar een arts/psycholoog moet. Ook al is het voor de 20e keer :sweat_smile:

4 likes

Nee tuurlijk niet :stuck_out_tongue: dacht dat dat wel duidelijk was

3 likes

Moorden oplossen @grace!

3 likes