Iemand in mijn vriendengroepje. Ze is er door een andere vriendin ooit bijgekomen en heb nooit zo goed met haar kunnen bonden. En op de een of andere manier komen mijn slechtste eigenschappen in haar bijzijn vaak naar boven.
vroeger op de middelbare wel, iemand die bij me in de klas zat en dezelfde vriendinnen had maar eigenlijk mochten we elkaar niet echt. echt zo geforceerd met elkaar omgaan haha nu gelukkig niet meer
Als je moeder bij je op bezoek komt, gaat ze dan ook stiekem checken of alles stofvrij en schoon is etc?
- Ja standaard , heeft altijd wel wat te zeiken
- Nee nooit
- Ja maar ze zeurt er niet over
- Soms
- N.v.t.
- Anders:
0 stemmers
Ik hoor dit al van 2 vrienden en mijn moeder doet dit ook. Hou echt op mens. Ik heb daarom ook zoān push and pull relatie met haar denk ik. Bemoei je met je eigen huis.
Als mn vader hier is altijd super gezellig, maak ik tostiās en alles voor hem, hij zeikt nergens over. Maar mn moeder omg, echt 1 stofje ergens al houd op!
Vroeger had ik die wel. Een vriendin die ik stiekem heel stom vond maar ik wel aardig tegen was omdat de vriendin die ik wel leuk vond goed bevriend met haar was
Mijn moeder gaf me pas een swiffer cadeau āWant ik denk dat je die niet hebt, echt handig voor het stof op je tv meubel!ā
Mijn moeder komt juist bij mij schoonmaken. Dat is onze quality time. Een keer in de zoveel weken vraagt mijn moeder heel subtiel of āhet weer tijd isā. En dan gaan wij samen mijn huisje schoonmaken. Ze weet dat ik heel warrig ben en het lastig vind om het echt goed op te ruimen en zij vindt het ontzettend leuk om dit te doen. Dus win win situatie haha.
Kan ze best doen, maar we hebben dezelfde schoonmaakster, dus dan moet ze dat thuis ook maar gaan doen als ze wat bij mij vindt, haha
Ze had het gelukkig nooit over mn schoonmaak maar heeft wel altijd wat op te merken dat het niet opgeruimd genoeg is. Jammer dan, mijn huis zeg ik dan
Niet perse over stof, maar wel opmerkingen dat de keuken niet opgeruimd is of dat er een mini restje eten van het koken van de dag ervoor nog op het fornuis ligt ofzo. EN DAT IK GRAS MOET MAAIEN EN ONKRUID WIEDEN OMG ELKE KEER WEER
Ik las, ben blij dat mān schoonmoeder er niet meer is
Hahaha ik ook⦠zie nu pasdat dat er niet staat
Mijn moeder zeurt dat het bij mij zo netjes is terwijl ik er bij haar altijd een rommeltje van maak
Ik heb twee keer een collega gehad met wie ik op werk echt absoluut niet overweg kon, daar haalden we echt het bloed onder elkaars nagels vandaan, maar buiten werk konden we het juist heel goed vinden. De een spreek ik nooit meer (is ook al 15+ jaar geleden, en in een ander land), de ander ga ik nog steeds af en toe (samen met nog twee andere ex-collegaās) wat mee eten
Dat uiteraard wel.
Lol ja dat kan ook nog. Nou ze was er vanmiddag maar het viel me dit keer mee met haar gezeik gelukkig. Ze wilde wel boven kijken want ik heb daar een nieuwe kaptafel staan. Toch kon ze het niet laten om in de slaapkamer onder het bed te kijken, ik heb een heel hoog bed, moet er zowat inklimmen en heb het gevoel dat er daarom sneller stof onder gaan liggen. Er lag maar echt ietsssss stof maar dat kon dan al niet. Aaaargh. En ook dat ik het dekbedovertrek moest instoppen bij de bedrand. Nou dat willen wij beide niet?! Mn vriend trekt het toch altijd los en mij maakt het niks uit want ik zit toch altijd wel bedekt met deken.
Heb jij je dekbedovertrek ingestopt bij het uiteinde van je bed?
- Ja altijd
- Soms
- Nee nooit
0 stemmers
Maar mn vriend slaapt wel raar, vaak op de rug met zn knieen omhoog, dus dat instoppen heeft niet zoveel zin ook.
In de zomer niet, in de winter wel
Mijn moeder was overigens ook zo, zij is echt cleanfreak en ik was vroeger echt een smeerlap, dus dat trok ze helemaal niet. Tegenwoordig ben ik wel schoner, nog niet op haar level, maar het is zo veel beter dat ze me nu zelfs complimenten geeft, ook al ligt er wel nog wat stof hier en daar
Ik eil graag een stukje deken onder mijn voeten, voelt veel fijner. Als mijn dekbed is ingestopt als ik in bed lig wordt ik echt agressief (met het eruit halen).
Mijn moeder niet, mijn schoonmoeder daarentegenā¦
Ik in de winter ook, vouw zo de deken om met mān voeten (benen) erin, heerlijk