Dat uiteraard wel.
Lol ja dat kan ook nog. Nou ze was er vanmiddag maar het viel me dit keer mee met haar gezeik gelukkig. Ze wilde wel boven kijken want ik heb daar een nieuwe kaptafel staan. Toch kon ze het niet laten om in de slaapkamer onder het bed te kijken, ik heb een heel hoog bed, moet er zowat inklimmen en heb het gevoel dat er daarom sneller stof onder gaan liggen. Er lag maar echt ietsssss stof maar dat kon dan al niet. Aaaargh. En ook dat ik het dekbedovertrek moest instoppen bij de bedrand. Nou dat willen wij beide niet?! Mn vriend trekt het toch altijd los en mij maakt het niks uit want ik zit toch altijd wel bedekt met deken.
Heb jij je dekbedovertrek ingestopt bij het uiteinde van je bed?
- Ja altijd
- Soms
- Nee nooit
0 stemmers
Maar mn vriend slaapt wel raar, vaak op de rug met zn knieen omhoog, dus dat instoppen heeft niet zoveel zin ook.
In de zomer niet, in de winter wel
Mijn moeder was overigens ook zo, zij is echt cleanfreak en ik was vroeger echt een smeerlap, dus dat trok ze helemaal niet. Tegenwoordig ben ik wel schoner, nog niet op haar level, maar het is zo veel beter dat ze me nu zelfs complimenten geeft, ook al ligt er wel nog wat stof hier en daar ![]()
Ik eil graag een stukje deken onder mijn voeten, voelt veel fijner. Als mijn dekbed is ingestopt als ik in bed lig wordt ik echt agressief (met het eruit halen).
Mijn moeder niet, mijn schoonmoeder daarentegenā¦
Ik in de winter ook, vouw zo de deken om met mān voeten (benen) erin, heerlijk

Wat gebruik jij (meestal) als boekenlegger?
- Van papier (gratis gekregen bij het boek)
- Gekocht, van papier
- Gekochte, van een ander materiaal
- Een oud bonnetje of oude kaart
- Ik vouw hoekjes om
- Ik onthoud waar ik ben gebleven
- Anders
0 stemmers
Ik heb mooie boekenleggers maar ik ben ze altijd kwijt dus dan maar weer iets randoms wat ik tegenkom
Als mān moeder over mijn vieze ramen begint nodig ik haar uit om ze te wassen. Doet ze vaak ook nog want zij vindt dat ontspannend en ik vind dat kut. Dus niet lullen maar poetsen
Het mogen ook nieuwe bonnetjes of nieuwe kaarten zijn ![]()
Ik gebruik meestal een blad van een boom of een veer
Meestal in meerdere boeken tegelijkertijd bezig dus het is wel eens een uitdaging haha
Een gratis boekenlegger voor het boek van de maand augustus⦠vorig jaar ![]()
Ik ga dan wel eens over op keukenpapiertjes haha
Een boekenlegger die ik in groep 4 met handenarbeid heb geborduurd/ aan elkaar heb genaaid. Dat is al bijna 25 jaar geleden, dus ik kan stellen dat ik stevige boekenleggers maak.
Ja goeie oplossing als je voor de vierde keer hetzelfde leest ![]()
En Berlijn?
- Ja
- Nee
- die fase is bij mij in de afgelopen 6 jaar begonnen
- die fase heb ik nog steeds
- HET IS GEEN FASE
- Nooit in Berlijn geweest
0 stemmers
Wel New York want ik wilde ook bij de elite horen met een appartement op 60 hoog natuurlijk.
Ik had dat met Buenos Aires nadat ik Juliaās tango wekelijks keek ![]()
![]()
Wel echt tering lang geleden dus