In de winkel boeit het hem echt totaal niet, al die kleding of schoenen. Vaak lukt het nog wel als we iets pakken en als hij het dan heel leuk vind, dan zegt ie ja leuk.
Laatst mrt schoenen hebben we een aantal die partner of ik leuk vond gepakt en mocht hij er daar uit kiezen. Hij heeft toen mijn favo gepakt en 1 die ik zelf lelijk vind (maar partner dus mooi).
Verder als ik kleding koop, kies ik het 7/10 keer omdat ik denk dat ons kind het leuk vind, andere keren omdat ie echt een bulk nodig heeft (dus dan bij de H&M zoān set met meerdere dingen) of omdat ik of partner er super enthousiast over is.
Als dat zo is dan moet je als kapper alsnog even overleggen, toch? Als ik met mijn vingers 3cm aanwijs en de kapper zegt ja is goed kun je er niet ineens 20cm af gaan knippen. En dat is zoals gezegd echt super vaak gebeurd bij mij.
En dan nog had ik niet 20cm aan dood haar. Echt belachelijk.
Maar ga vandaag weer
Ik denk wel dat kappers puntjes vaak anders zien dan wijzelf, bijv op deze foto (willekeurig van het internet):
Ik kan me voorstellen dat de persoon met het lange haar vanaf de spijkerbroek als puntje ziet, terwijl de kapper vanaf de vouw van het shirt.
Van mij mag alles er vanaf de schouder af.
Ik denk dat er heus wel knipgrage kappers zijn, maar denk dat het meerendeel van de mensen die vindt dat hun haar te kort is geknipt ook gewoon onderschat hoevaak ze naar de kapper moeten. Zeker als je van dat blonde dunne haar hebt zoals die foto hierboven. Ik heb dat ook en ik zou heel graag maar 1x per halfjaar naar de kapper moeten, maar dat is gewoon geen gezicht. Dus als ik dat wel doe, zijn de puntjes ineens heel wat groter dan 1 centimeter.
Ik kom ongeveer 1 keer per anderhalf jaar bij de kapper, laat het dan op een lengte knippen dat het nog vast kan en dan als het niet meer lukt om vast te knopen is het te lang en ga ik weer. De laatste kapster waar ik was wilde er niet zoveel af knippen eerst want āals het mijn haar was dan moest ik echt jankenā
Dit zet ik op mān probeerlijstje
Mn moeders droom zou uitkomen als ik er een heel stuk laat afknippen, daarom doe ik het juist niet
Je vriendin wil leren om haar weg te gaan laseren en vraagt of ze op jou mag oefenen.
- Nee ik wil sws niks gelaserd hebben
- Nee zou ik niet durven van iemand die nog oefent
- Ja hoor
0 stemmers
Ik weet hoe moeilijk het is om modellen te vinden (en dan had ik alleen modellen nodig voor oppervlakkige dingen als make-up en massages), dus ja hoor haal die haren maar lekker weg en oefen je rot.
Voor andere dingen boeit het me niet zoveel, maar heb geen zin in brandwonden haha. Dat vind ik wel te riskant.
Wel prima als ze al een proefkonijn heeft gehad waar het allemaal goed ging. Zou dan weer niet de eerste willen zijn.
wat laseren? haar? ogen? tattoos?
Haar
Man als jij mijn vriendin was had je nooit modellen tekort, echt mijn droom. Ook wat haar laseren betreft, ik ga ervan uit dat een vriendin eerder te voorzichtig is dan mijn haar wegbrandt (maar daarbij heb ik ook een hele witte huid en heel zwart haar, dus kan er bij mij volgens mij relatief weinig misgaan met laserapparatuur).
Heb jij frenemies? Het kan bijvoorbeeld ook op het werk zijn, of vrienden van vrienden die je via via kent.
āa person with whom one is friendly, despite a fundamental dislike or rivalryā or "a person who combines the characteristics of a friend and an enemy"
- Ja die heb ik zeker
- Nee die heb ik niet
- Ik weet het niet zeker
0 stemmers
Ik kan echt niet op deze manier met iemand omgaan. Of ik vind je leuk of ik vind je stom. Geen tussenin
ik heb dat bericht echt 4 keer gelezen en had t alsnog niet gezien