Stel je persoonlijke vraag #45

Zou niet weten waarom wel. Vraag me sowieso af wie test er uberhaupt nog. Ik hoor het eigenlijk nooit om me heen en het komt ook echt niet in me op om zelf te doen als ik me niet lekker voel.

Test jij nog op covid als je ziek bent?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Edit. Kun je die testen eigenlijk nog overal kopen zoals voorheen?

er is al een nieuwe boosterronde gepland voor 60+ en risicogroepen

7 likes

Bestaat dat nog? Ik wilde laatst een tijdschrift maar kon mijn geheim nergens vinden. En ik voelde iets te veel schaamte om het te vragen :joy:

Ze staan nog wel in mijn app iig!

UK tijdschriften zijn helemaal next level. Echt de privé, story , mijn geheim on steroids.

8 likes

Ja eens per jaar trap ik er weer eens in en koop de Linda dan maar heb altijd spijt. Vroeger vond ik het echt een tof blad.

9 likes

Die zijn geweldig, van de teksten tot de foto’s tot de tips om maandverband te gebruiken als slippers. En dat alles voor maar 89p
Ik bedoel “Brute STABBED me 29 times, all for suggesting yoga…” dat wil je toch lezen

En als je het verhaal dan leest is er nooit echt gebeurt wat in de titel staat :joy:

17 likes

Nee :cry:

3 likes

ik heb een abbo op de groene amsterdammer

4 likes

Hmm ja ik snap wel dat die niet zo aantrekkelijk klinkt achteraf :sweat_smile: verkeerde voorbeeld.
Maar over het algemeen zijn die verhalen extreem dramatisch geschreven en aangedikt, en in dit geval zou dan helemaal aan het eind blijken dat ze vroeg om yoga voor ontspanning, en geen nee durfde te zeggen tegen de therapeut die in plaats daarvan een acupunctuur massage voorstelde.

6 likes

Terecht

IMG_2143

15 likes

Heb net een podcast over femicide (vrouwenmoord) geluisterd dus deze kwam even binnen.

Maar dat is nogal ‘clickbait’ ja! Acupunctuur is wat minder heftig :nerd_face:

Ja het is eigenlijk ‘clickbait, het magazine’.
Afgewisseld met foto’s van een kwaliteit alsof ze gemaakt zijn op een gameboy color in 1998 en praktische tips om heel goedkoop dit soort mooie dingen te maken die je aan familieleden cadeau kunt geven:

image

8 likes

Als

1 like

Het valt mij op dat jij veel grappige dingen weet. Laatst ook al met dat speelgoed enzo, leuk!

1 like

Ga jij een nieuw covid vaccin halen als je een oproep krijgt?

• Ja
  • Ja, ik val zelf onder een risicogroep
  • Ja, ik heb nauwe contacten met personen in een risicogroep
  • Ja, om onbekenden te beschermen
  • Weet ik nog niet
  • Nee
  • NeE de roverheid mag mij niet cHipPeN

0 stemmers

1 like

sta jij nog achter je keuze wat betreft coronavaccin?

• ik ben gevaccineerd en sta daar nog achter
  • ik ben niet gevaccineerd en sta daar nog achter
  • ik ben gevaccineerd en ik sta daar niet meer achter
  • ik ben niet gevaccineerd en ik sta daar niet meer achter

0 stemmers

2 likes

Mooi 100%

Benieuwd of m’n post morgen nog klopt. :eyes:

7 likes

misschien moet ik hem ook een keer anoniem posten

3 likes

Haha, ja absoluut! Wij zijn hier in de familie fan van take a break en dan heb je verhalen dat iemands man vreemd ging en ze veel steun vond bij haar schoonmoeder en toen een relatie kreeg met haar schoonmoeders :joy: echt love it

5 likes

Sorry voor het verpesten.

Geen spijt van het vaccin op zich. Alleen ik kreeg nare gevoelens van het feit dat je toen alles mocht met een vaccinatiebewijs. Dat heeft zo’n wij en zij in de maatschappij gecreëerd. Als ik dat van te voren had geweten dan had ik hem niet genomen.

5 likes