Telt de donald duck ook ?
Ik krijg altijd Linda’s en vroeger vond ik ze echt leuk maar nu zo slecht.
Ik heb een Readly abo, dus lees veel tijdschriften digitaal. Ook veel kooktijdschriften voor recepten, nieuws en opinie etc.
En ik heb een Marvel Unlimited abo als strips ook als tijdschriften worden gezien.
Tot een aantal jaar geleden alleen op vakantie. Tegenwoordig ook dan niet meer
Meestal cosmopolitan, linda, vi en panorama ofzo
Ik koop alleen nog speciale bewaarnummers van Landleven, Libelle Lekker, Vriendin, Foodies en Delicious als ze te maken hebben met bakken (dat is in totaal een keer of 5 / 6 per jaar), soms een Duits baktijdschrift in Adventstijd en af en toe een Meesterlijk van Robèrt.
Frankie is echt mijn favo magazine ooit maar sinds corona is ‘ie nergens meer verkrijgbaar (komt uit Australië)
Prive of story hou ik ook wel van
Oh man, Lotte! Dat keek ik echt religieus vroeger. Zat helemaal op te gaan in die romance en ik weet ook nog zó goed toen er eindelijk voor het eerst gekust werd. Leefde helemaal mee.
Nu wil ik het terugkijken maar dit gaat natuurlijk nooit de charme hebben als wanneer je een hopeloze bakvis van 14 bent
Jemig oke ik ben echt veel categorieen vergeten
Ohja en mijn allerlievelings als ik ergens alleen ga lunchen ofzo en er een leesmap ligt is Mijn Geheim. Love al die cringe verhalen
Ik heb een tijdschriften abonnement gewonnen bij de postcodeloterij
Nu krijg ik 6x de flair en 3x de vtwonen
En ik had voor kerst een abonnement op een tuin tijdschrift gekregen, dat vind ik wel leuk om te lezen en die koop ik ook wel eens.
Denk jij dat het gestegen aantal corona patiënten gevolgen gaat hebben?
- Nee, er gaat niks gebeuren
- Ik weet het niet
- Ja, ik denk een nieuwe vaccinatieronde
- Ja, ik denk lichte maatregelen terug (zoals in quarantaine bij positieve test, thuis moeten blijven etc.)
- Ja, ik denk een nieuwe lockdown dit jaar nog
0 stemmers
onze taal
oja en volkskrant magazine
Zou niet weten waarom wel. Vraag me sowieso af wie test er uberhaupt nog. Ik hoor het eigenlijk nooit om me heen en het komt ook echt niet in me op om zelf te doen als ik me niet lekker voel.
Test jij nog op covid als je ziek bent?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Edit. Kun je die testen eigenlijk nog overal kopen zoals voorheen?
er is al een nieuwe boosterronde gepland voor 60+ en risicogroepen
Bestaat dat nog? Ik wilde laatst een tijdschrift maar kon mijn geheim nergens vinden. En ik voelde iets te veel schaamte om het te vragen
Ze staan nog wel in mijn app iig!
UK tijdschriften zijn helemaal next level. Echt de privé, story , mijn geheim on steroids.
Ja eens per jaar trap ik er weer eens in en koop de Linda dan maar heb altijd spijt. Vroeger vond ik het echt een tof blad.
Die zijn geweldig, van de teksten tot de foto’s tot de tips om maandverband te gebruiken als slippers. En dat alles voor maar 89p
Ik bedoel “Brute STABBED me 29 times, all for suggesting yoga…” dat wil je toch lezen
En als je het verhaal dan leest is er nooit echt gebeurt wat in de titel staat

Nee