ik heb een abbo op de groene amsterdammer
Hmm ja ik snap wel dat die niet zo aantrekkelijk klinkt achteraf verkeerde voorbeeld.
Maar over het algemeen zijn die verhalen extreem dramatisch geschreven en aangedikt, en in dit geval zou dan helemaal aan het eind blijken dat ze vroeg om yoga voor ontspanning, en geen nee durfde te zeggen tegen de therapeut die in plaats daarvan een acupunctuur massage voorstelde.
Terecht
Heb net een podcast over femicide (vrouwenmoord) geluisterd dus deze kwam even binnen.
Maar dat is nogal ‘clickbait’ ja! Acupunctuur is wat minder heftig
Ja het is eigenlijk ‘clickbait, het magazine’.
Afgewisseld met foto’s van een kwaliteit alsof ze gemaakt zijn op een gameboy color in 1998 en praktische tips om heel goedkoop dit soort mooie dingen te maken die je aan familieleden cadeau kunt geven:
Als
Het valt mij op dat jij veel grappige dingen weet. Laatst ook al met dat speelgoed enzo, leuk!
Ga jij een nieuw covid vaccin halen als je een oproep krijgt?
- Ja
- Ja, ik val zelf onder een risicogroep
- Ja, ik heb nauwe contacten met personen in een risicogroep
- Ja, om onbekenden te beschermen
- Weet ik nog niet
- Nee
- NeE de roverheid mag mij niet cHipPeN
0 stemmers
sta jij nog achter je keuze wat betreft coronavaccin?
- ik ben gevaccineerd en sta daar nog achter
- ik ben niet gevaccineerd en sta daar nog achter
- ik ben gevaccineerd en ik sta daar niet meer achter
- ik ben niet gevaccineerd en ik sta daar niet meer achter
0 stemmers
Mooi 100%
Benieuwd of m’n post morgen nog klopt.
misschien moet ik hem ook een keer anoniem posten
Haha, ja absoluut! Wij zijn hier in de familie fan van take a break en dan heb je verhalen dat iemands man vreemd ging en ze veel steun vond bij haar schoonmoeder en toen een relatie kreeg met haar schoonmoeders echt love it
Sorry voor het verpesten.
Geen spijt van het vaccin op zich. Alleen ik kreeg nare gevoelens van het feit dat je toen alles mocht met een vaccinatiebewijs. Dat heeft zo’n wij en zij in de maatschappij gecreëerd. Als ik dat van te voren had geweten dan had ik hem niet genomen.
Ik vind het wel veroordelend/stom van mezelf dat ik mezelf erop betrap dat ik ook na de pandemie nog anders naar ‘wappies’ kijk. Dat ik nog steeds niet naar YouTubers wil kijken die zich hadden uitgesproken tegen de maatregelen en vaccineren (bijv. Alwin van Vetgezellig of Kaj Gorgels nu met Monica op Videoland). Terwijl we nu ook weer een flinke tijd verder zijn sinds de maatregelen zijn opgeheven, en je door je coronastandpunt je ook niet voor altijd ‘in my bad books’ zou moeten staan. En überhaupt dat je coronastandpunt je niet definieert als mens. Maar daar moet ik mezelf nog steeds actief aan herinneren. En ik geef nu voorbeelden van Youtubers, maar ook in mijn omgeving heb ik echt uitgesproken personen waar ik nu ook nog steeds wel anders naar kijk.
Nou ja ik vind dat als je niet in wetenschap gelooft en/of niet iets wil doen om anderen te beschermen en/of alleen voor jezelf kiest, dat je best definieert als mens
Nja die mensen geloven nu in andere bullshit en zijn altijd weer ergens tegen.
Ik zag gister ook weer een video van “Er komt weer een nieuwe lockdown want pedofielen dit en dat…” heel onsamenhangend verhaal. Het zijn een beetje die “De wereld vergaat” gekkies van vroeger aan het worden
Je bedoelt de aarde is plat gekkies?
Ik vind dat het wel wat over je zegt, maar dat het je niet definieert
Aarde is plat, de regering zit vol pedofielen, zonnebrand is slecht voor je ga zo maar door gekkies.
Ik heb een hoofd vol nutteloze informatie en feitjes maar je weet nooit wanneer iets toch van pas komt