Ik eet meteen die giftige bessen houdoe
Mijn enige kans om te overleven is dat iedereen is vergeten dat ik meedoe omdat ik nogal stil en op de achtergrond ben.
Ik stap te vroeg van dat platform af zodat een landmijn me opblaast. Echt no way dat ik vermoord wil worden door een onbekwame puber.
Met je huidige loon, woon je liefstā¦
- In de stad
- Op het platteland
0 stemmers
En als dit de opties zijn?
- In de stad
- In een dorp dichtbij (/makkelijk bereikbaar) een grote stad
- Op het platteland
- Aan de kust
0 stemmers
Stel je verdient een hoog loon, dan woon je liefstā¦
- In de stad
- Op het platteland
0 stemmers
En als dit de opties zijn?
- In de stad
- In een dorp dichtbij (/makkelijk bereikbaar) een grote stad
- Op het platteland
- Aan de kust
0 stemmers
Er bestaat zoiets als āthe wrong apartment problemā: The countryās big cities have added far too few housing units over the past few decades; now even rural areas have shortages. By one estimate, roughly half of Americans would live somewhere different if supply met demand; New York would be eight times as big as it is now, and San Francisco five times as big. (ā¦) But millions of us canāt live in the neighborhoods we want. Weāre stuck in too-small, too-far-away accommodations, giving up on the dream of having a second bathroom or a third kid. (ā¦) Weāre all stuck in the Wrong Apartment.
Woon jij in āthe wrong apartmentā?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Het baktopic
Iedereen denkt altijd met elkaar mee, en het ziet er gewoon allemaal heeeerlijk uit ![]()
Ik vind het irritanter als je Duits tegen Duitsers praat en ze in gebrekkig Engels terug gaan praten
Maar waar ik woon is het ook half Duitsland dus zijn wel wat gewend
Als ik het buren ergernis topic lees wil niemand buren hebben want elk geluidje is te veel, maar iedereen wil wel in de stad wonen volgens deze poll⦠zie meteen allemaal van die types voor me die naast een kroeg gaan wonen en vervolgens ervoor zorgen dat die moet sluiten omdat het te veel lawaai is zeker
Blijf alsjeblieft allemaal lekker in dorpen en suburbia
En je kunt ook in een stad wonen zonder gelijk in het centrum of naast een kroeg te wonen.
Hier in mijn dorp is juist meer lawaai dan bij mn vrienden die in de stad wonen.
Ik heb vaak het idee dat de mensen die midden in de stad wonen de grootste zeikerds zijn qua geluidsoverlast.
Ja ik post daar wel eens maar kan je vertellen dat ik hier echt op platteland gestemd heb ook
Nee ik wil graag in een dorp wonen maar woon in een stad
Maar ja ik ben wel een zeikerd en bel voor alles š«¶š»ā¤ļø en ik krijg meestal mijn zin
Ik zeg ook niet dat het dezelfde mensen zijn die daar posten en hier stemmen, maar ik kwam net uit dat topic en zag gewoon daardoor meteen dat soort mensen voor me.
@Cajun-moon Ja, dat idee heb ik dus ook, en ik snap dan ook niet dat die mensen midden in de stad gaan wonen. Wat verwacht je dan?!
Rumoer accepteren is een ding, maar in de stad hoef je het toch ook niet te accepteren als je buren een dick zijn.
Zoān dooddoener om te zeggen dat mensen dan maar in een hutje op de hei moeten gaan wonen.
Er is wel een verschil tussen stadsgeluiden en teringirritante, asociale buren. Sommige mensen zijn gewoon echt aso, midden in de nacht keiharde muziek draaien en zo, dat is gewoon niet okƩ. Heeft niets te maken met in de stad wonen.
Again, ik moest alleen door de combinatie van het burentopic en de resultaten van de poll denken aan het soort mensen dat per se midden in de stad wil wonen en vervolgens gaat lopen klagen en er zelfs voor zorgt dat kroegen moeten sluiten, ik zeg niks over asociale buren. Een kroeg die er al lang zat, die muziek draait en waar 's nachts mensen uit komen die naar huis gaan is geen asociale buur, dan ben je toch echt zelf het probleem en moet je gewoon niet daar gaan wonen. Opbokken met dat soort lui, die mogen inderdaad lekker in een hutje op de hei gaan zitten
Ik denk zelf dat je nog eens duidelijk wilde maken dat je een wilde berlijnse meid bent die het niet rumoerig genoeg kan zijn in de grote stad
Haha wilde berlijnse meid. Moest daarom lachen
. Vind dat zoān artyfarty stad, wel leuk opzich. Maar zoveel van die halve kunstenaars.
Berlijn:
- Ja gewoon wel leuk
- Fantastisch
- Nah niks voor mij
- Geen idee
0 stemmers
Maar wie doet dit dan? Behalve die mensen in Den Haag uit dat krantenartikel die hier laatst werd gedeeld, maar denk niet dat je daar aan refereert.
Alsof iedereen de keuze heeft om te wonen waar ze willen? Denk dat niemand vrijwillig boven een kroeg woont maarja als je anders dakloos bent