Mijn oma en opa hebben hun hond dezelfde naam gegeven als hoe ik heet.
Dat is toch vreemd love them tho.
Mijn oma en opa hebben hun hond dezelfde naam gegeven als hoe ik heet.
Dat is toch vreemd love them tho.
Mijn tante die een kat had met echt zo’n mannennaam (ala Willem bijv) en toen een relatie kreeg en ging trouwen met iemand die precies zo heette is een van m’n favo verhalen uit m’n jeugd.
Oh en mijn oma heeft ook een van haar zonen naar haar ex vernoemd want dat vond ze zo’n mooie naam. Kan toch ook echt niet
Kattiefestatie.
Ja ik twijfelde over een verhuisbedrijf maar een vriendin raadde dat af. Die had ook een hele slechte ervaring. Uiteindelijk hebben vrienden en familie geholpen. Ook gewoon ooms en tante’s die ik niet eens had gevraagd om te helpen dus wel heel aardig.
Heb jij een goede ervaring met een verhuisbedrijf?
0 stemmers
Heel erg Yvon Jaspers
Omg ja Engelse tijdschriften zijn zo intens. Het kroonstuk hiervan is toch wel de ‘Sunday Sport’, dat is echt een koortsdroom van een tijdschrift. Honderd bladzijden aan fucked up random bullshit en dan op het eind 2 bladzijdes sport hahaha. Ik vond er weleens eentje in de trein in Engeland en ik was echt flabbergasted wat er allemaal in stond.
Nee dat gaat me echt te ver. Het voelt ook niet goed? Heb zelfs met deze hond ervoor gekozen om een naam te nemen die totaal niet op die van de vorige leek
Die maak ik wel geregeld leeg, itt foto’s. Echt wat een chaos is dat.
Heb jij alles netjes ingedeeld bij foto’s in verschillende mappen?
0 stemmers
Hahahaha shit zeg, maar ik gebruik notities echt overal voor
Ik vind dat doorheen bladeren ook echt heerlijk, allemaal emotionele teksten terug lezen of boodschappen en recepten en daar weer inspiratie van opdoen
Geen mapjes, gewoon max 5 foto’s op m’n telefoon
Haha ja ik heb ook echt van die random dingen erin staan waarvan ik geen idee meer heb wat het is. Kwam dit tegen:
Ik gebruik een groepsapp op whatsapp met mezelf voor notities, daar staan echt duizenden berichten in
Hahahaha ja of vooraf geschreven berichtjes, om zeker te weten dat je alles zegt wat je wilt zeggen
Dit ziet eruit als het EMC!
Door deze post kwam ik erachter dat mijn iPhone het batterijpercentage in cijfers kan weergeven
Omg ja dat zou heel goed kunnen! Volgensmij was m’n moeder bang dat ik het niet zou kunnen vinden en wilde ze dat ik aantekeningen maakte
Wat is NF toch?
Het gebouw is opgedeeld in meerdere delen. NF is de naam van dat gebouwdeel en grenst aan NE en NG. Dit systeem is bedacht omdat het “makkelijker” was voor patiënten en bezoekers. Een grote leugen, want na 5 jaar vraag iedereen (inclusief medewerkers) waar een bepaalde gebouwdeel is.