met collega’s naar conferenties in het buitenland en daar dan een paar dagen aan vast plakken vind ik altijd heel leuk! maar heb ook vooral collega’s van ~ dezelfde leeftijd
ja en dat doe ik bewust want ik heb geen zin in vrienden die het niet eens zijn met punten die ik belangrijk vind
Ik heb er wel een paar bij zitten die denken in de trant van “hoe rijker je bent hoe rechtser je moet stemmen” en daar kan ik echt enorm gefrustreerd van raken. Heb daar ook echt niet altijd zin in dus soms ga ik ook maar met een grapje (of lelijke opmerking, niet zo mooi van me) de discussie uit de weg.
Voor de mensen met een rekening bij Bunq
Draai jij weleens aan het rad van fortuin in de app?
- Ja, elke dag
- Soms
- Het rad???
0 stemmers
Je kan dus blijkbaar elke dag een keer draaien en dan bijvoorbeeld 100 euro winnen, 10 bomen, een ander plan etc. Maar meestal niks winnen.
De winkans is volgens mij zoooo laag. Ik draai bijna iedere dag en ik heb pas 2x een boom gewonnen
Had al gedmt!
Voor wie een relatie met een man heeft: heeft jouw partner ook een liefde voor vlaggen (of ben ik het die blijkbaar als type “man die enthousiast wordt van vlaggen” heeft)?
- Ja, mijn partner wordt ook gelukkig als hij ergens de vlag van eSwatini herkent!
- Nu je het zegt - volgens mij vindt hij vlaggen wel leuker dan normaal.
- Nee joh.
0 stemmers
Ik kan me dit echt niet voorstellen! Ik kan discussiëren ook erg leuk vinden, maar als een onderwerp fundamenteel voor mij(n levensvisie) is, kan ik er echt niet van genieten als iemand waar ik om geef en ik niet op dezelfde golflengte zitten. Ik haal er dan ook nooit echt wat uit, behalve cynisme en frustratie.
Is jouw partner Sheldon Cooper?
Mijn man haat Sheldon maar is altijd weer verbaasd als ik niet de voormalig vlag van Mauritius herken.
Eerlijk gezegd zie ik het verschil tussen Duitsland en België amper.
Hahahaha, nee, echt totaal niet! Maar zowel hij als mijn exen, die erg van elkaar verschillen, hadden/hebben een fascinatie voor vlaggen.
Misschien hadden Italiaanse peuters televisieprogramma’s over vlaggen in plaats van Tik Tak. Het kan geen toeval zijn. 🫠
Mijn man is half Italiaans! Wel derde generatie ofzo, dus misschien zit het in het bloed?
Love it, vlaggengenen
Hey die vlag herken ik!
Geen vriend, maar wel een broertje die gek op vlaggen is. Vooral Afrikaanse vlaggen?
Wel handig bij pubquizzen
Hij kent er veel en is ook vet goed in topografie; allemaal dingen die ik niet ben/kan haha. Maar volgens mij vindt hij vlaggen niet bovengemiddeld leuk, al zitten ze dus blijkbaar allemaal wel in zijn geheugen… Ik snap ook niet hoe dit werkt.
Ik heb een goeie vriendin die heel erg gelooft in sterrenbeelden en ik vind dat wel lastig haha want ik wil haar constant zeggen dat het zo achterlijk is maar ja
Same, maar dan weet ik 100% zeker dat ze zou zeggen: haha, typisch steenbok om dat te zeggen. Dus dan zijn we weer terug bij af.
En stiekem vind ik dat memes die ik krijg wel leuk.
Ik heb mensen om me heen verzameld die best wel hetzelfde denken over dingen. Ik doe best wel een idealistische studie dus ik ben over thema’s die te maken hebben met een eerlijke/toekomstbestendige wereld behoorlijk uitgesproken. Dat is gewoon onderdeel van mijn persoonlijkheid dus het zou dan ook best wel schuren als een vriend/vriendin bijvoorbeeld klimaatverandering zou ontkennen of tegen abortus is. Denk ook dat de vriendschap dan bij voorbaat geen match zou zijn haha
mijn vriend weet alle vlaggen door fifa