Stel je persoonlijke vraag #45

Ik ben lui en ik ben vrouw

@Soy.peor ik dacht bij de jouwe: wie de fuck is dat. Dus daarom keek ik,

1 like

Lol ik dacht dat jouw ava charlie sheen was, tot ik nav deze poll erop klikte en groter zag

10 likes

Ik dacht johnny depp

8 likes

Ik mis bad bunny wel.

3 likes

Wat is er mis met Gert Konijn.

6 likes

Zou jij het goed doen in the Hunger Games?

• Nee ik ben na 1 dag dood
  • Ja ik zou wel kans maken om te winnen
  • Ik zou wel een tijdje kunnen overleven maar het waarschijnlijk niet tot het einde redden

0 stemmers

5 likes

Ik geef mezelf een uur of 5

7 likes

Nee man, ik ben echt veel te lui om te gaan rennen en klimmen enzoc

17 likes

Ik eet meteen die giftige bessen houdoe

44 likes

Mijn enige kans om te overleven is dat iedereen is vergeten dat ik meedoe omdat ik nogal stil en op de achtergrond ben.

28 likes

Ik stap te vroeg van dat platform af zodat een landmijn me opblaast. Echt no way dat ik vermoord wil worden door een onbekwame puber.

8 likes

Met je huidige loon, woon je liefst…

• In de stad
  • Op het platteland

0 stemmers

En als dit de opties zijn?

• In de stad
  • In een dorp dichtbij (/makkelijk bereikbaar) een grote stad
  • Op het platteland
  • Aan de kust

0 stemmers

Stel je verdient een hoog loon, dan woon je liefst…

• In de stad
  • Op het platteland

0 stemmers

En als dit de opties zijn?

• In de stad
  • In een dorp dichtbij (/makkelijk bereikbaar) een grote stad
  • Op het platteland
  • Aan de kust

0 stemmers

Er bestaat zoiets als “the wrong apartment problem”: The country’s big cities have added far too few housing units over the past few decades; now even rural areas have shortages. By one estimate, roughly half of Americans would live somewhere different if supply met demand; New York would be eight times as big as it is now, and San Francisco five times as big. (…) But millions of us can’t live in the neighborhoods we want. We’re stuck in too-small, too-far-away accommodations, giving up on the dream of having a second bathroom or a third kid. (…) We’re all stuck in the Wrong Apartment.

Woon jij in “the wrong apartment”?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

2 likes

Het baktopic :smiling_face_with_three_hearts: Iedereen denkt altijd met elkaar mee, en het ziet er gewoon allemaal heeeerlijk uit :drooling_face:

11 likes

Ik vind het irritanter als je Duits tegen Duitsers praat en ze in gebrekkig Engels terug gaan praten

Maar waar ik woon is het ook half Duitsland dus zijn wel wat gewend

1 like

Als ik het buren ergernis topic lees wil niemand buren hebben want elk geluidje is te veel, maar iedereen wil wel in de stad wonen volgens deze poll… zie meteen allemaal van die types voor me die naast een kroeg gaan wonen en vervolgens ervoor zorgen dat die moet sluiten omdat het te veel lawaai is zeker :roll_eyes: Blijf alsjeblieft allemaal lekker in dorpen en suburbia

10 likes

De vraag is: zijn het dezelfde mensen?

18 likes

En je kunt ook in een stad wonen zonder gelijk in het centrum of naast een kroeg te wonen.

23 likes

Hier in mijn dorp is juist meer lawaai dan bij mn vrienden die in de stad wonen.

2 likes

Ik heb vaak het idee dat de mensen die midden in de stad wonen de grootste zeikerds zijn qua geluidsoverlast.

3 likes

Ja een handjevol dezelfde mensen. Vind dat niet representatief voor dit hele forum.

12 likes