Ik ben lui en ik ben vrouw
@Soy.peor ik dacht bij de jouwe: wie de fuck is dat. Dus daarom keek ik,
Ik ben lui en ik ben vrouw
@Soy.peor ik dacht bij de jouwe: wie de fuck is dat. Dus daarom keek ik,
Lol ik dacht dat jouw ava charlie sheen was, tot ik nav deze poll erop klikte en groter zag
Ik dacht johnny depp
Ik mis bad bunny wel.
Wat is er mis met Gert Konijn.
Zou jij het goed doen in the Hunger Games?
0 stemmers
Ik geef mezelf een uur of 5
Nee man, ik ben echt veel te lui om te gaan rennen en klimmen enzoc
Ik eet meteen die giftige bessen houdoe
Mijn enige kans om te overleven is dat iedereen is vergeten dat ik meedoe omdat ik nogal stil en op de achtergrond ben.
Ik stap te vroeg van dat platform af zodat een landmijn me opblaast. Echt no way dat ik vermoord wil worden door een onbekwame puber.
Met je huidige loon, woon je liefst…
0 stemmers
En als dit de opties zijn?
0 stemmers
Stel je verdient een hoog loon, dan woon je liefst…
0 stemmers
En als dit de opties zijn?
0 stemmers
Er bestaat zoiets als “the wrong apartment problem”: The country’s big cities have added far too few housing units over the past few decades; now even rural areas have shortages. By one estimate, roughly half of Americans would live somewhere different if supply met demand; New York would be eight times as big as it is now, and San Francisco five times as big. (…) But millions of us can’t live in the neighborhoods we want. We’re stuck in too-small, too-far-away accommodations, giving up on the dream of having a second bathroom or a third kid. (…) We’re all stuck in the Wrong Apartment.
Woon jij in “the wrong apartment”?
0 stemmers
Het baktopic Iedereen denkt altijd met elkaar mee, en het ziet er gewoon allemaal heeeerlijk uit
Ik vind het irritanter als je Duits tegen Duitsers praat en ze in gebrekkig Engels terug gaan praten
Maar waar ik woon is het ook half Duitsland dus zijn wel wat gewend
Als ik het buren ergernis topic lees wil niemand buren hebben want elk geluidje is te veel, maar iedereen wil wel in de stad wonen volgens deze poll… zie meteen allemaal van die types voor me die naast een kroeg gaan wonen en vervolgens ervoor zorgen dat die moet sluiten omdat het te veel lawaai is zeker Blijf alsjeblieft allemaal lekker in dorpen en suburbia
De vraag is: zijn het dezelfde mensen?
En je kunt ook in een stad wonen zonder gelijk in het centrum of naast een kroeg te wonen.
Hier in mijn dorp is juist meer lawaai dan bij mn vrienden die in de stad wonen.
Ik heb vaak het idee dat de mensen die midden in de stad wonen de grootste zeikerds zijn qua geluidsoverlast.
Ja een handjevol dezelfde mensen. Vind dat niet representatief voor dit hele forum.