Ja ik post daar wel eens maar kan je vertellen dat ik hier echt op platteland gestemd heb ook
Nee ik wil graag in een dorp wonen maar woon in een stad
Maar ja ik ben wel een zeikerd en bel voor alles š«¶š»ā¤ļø en ik krijg meestal mijn zin
Is āop het plattelandā alles wat niet stad is? Vind het zo klinken als tussen de weilanden in een minidorpje. Het liefst zou ik wonen in een wat groter dorp op loopafstand van het bos en met een treinstation.
Ik zeg ook niet dat het dezelfde mensen zijn die daar posten en hier stemmen, maar ik kwam net uit dat topic en zag gewoon daardoor meteen dat soort mensen voor me.
@Cajun-moon Ja, dat idee heb ik dus ook, en ik snap dan ook niet dat die mensen midden in de stad gaan wonen. Wat verwacht je dan?!
Rumoer accepteren is een ding, maar in de stad hoef je het toch ook niet te accepteren als je buren een dick zijn.
Zoān dooddoener om te zeggen dat mensen dan maar in een hutje op de hei moeten gaan wonen. Er is wel een verschil tussen stadsgeluiden en teringirritante, asociale buren. Sommige mensen zijn gewoon echt aso, midden in de nacht keiharde muziek draaien en zo, dat is gewoon niet okĆ©. Heeft niets te maken met in de stad wonen.
Again, ik moest alleen door de combinatie van het burentopic en de resultaten van de poll denken aan het soort mensen dat per se midden in de stad wil wonen en vervolgens gaat lopen klagen en er zelfs voor zorgt dat kroegen moeten sluiten, ik zeg niks over asociale buren. Een kroeg die er al lang zat, die muziek draait en waar 's nachts mensen uit komen die naar huis gaan is geen asociale buur, dan ben je toch echt zelf het probleem en moet je gewoon niet daar gaan wonen. Opbokken met dat soort lui, die mogen inderdaad lekker in een hutje op de hei gaan zitten
Ik denk zelf dat je nog eens duidelijk wilde maken dat je een wilde berlijnse meid bent die het niet rumoerig genoeg kan zijn in de grote stad
Haha wilde berlijnse meid. Moest daarom lachen . Vind dat zoān artyfarty stad, wel leuk opzich. Maar zoveel van die halve kunstenaars.
Berlijn:
- Ja gewoon wel leuk
- Fantastisch
- Nah niks voor mij
- Geen idee
0 stemmers
Maar wie doet dit dan? Behalve die mensen in Den Haag uit dat krantenartikel die hier laatst werd gedeeld, maar denk niet dat je daar aan refereert.
Alsof iedereen de keuze heeft om te wonen waar ze willen? Denk dat niemand vrijwillig boven een kroeg woont maarja als je anders dakloos bent
Mijn hekel aan mensen die zeuren over herrie in het centrum van een stad terwijl ze er zelf zijn gaan wonen stamt nog uit de tijd dat ik nog enigszins wild was, ver voor ik in Berlijn ging wonen Heb hier ook nog nooit gehoord dat een kroeg moest sluiten vanwege zeikende buren, dat heb ik alleen in NL meegemaakt
@En_17_Anderen maar dan is het wel een ander verhaal. Ik ken het vooral als kroeg bestaat al jaren - rijke yuppen komen in de buurt wonen omdat de mensen die er voorheen woonden het niet meer kunnen betalen - rijke yuppen vinden dat de buurt zich aan hen aan moet passen en klagen over de āoverlastā van de kroeg - kroeg moet sluiten.
Maar dan doet de kroeg toch iets waar het geen vergunning voor heeft of iets dergelijks? Een kroeg hoeft toch niet zomaar te sluiten omdat buren klagen.
Nou ja, kroegen zijn nou eenmaal luidruchtig. Ik heb jaren naast een kroeg gewoond waar het elk weekend feest was, en ging vast vaak harder dan officieel mag, maar die kroeg zat daar al voordat ik er kwam, waarom zou ik er dan in godsnaam over gaan zeiken? Dat had ik dan ook kunnen weten en een andere woning kunnen zoeken. En nee, natuurlijk is het niet altijd een keuze (@Pax ), maar ik denk dat het overgrote deel van de mensen die in woningen in het centrum van een stad wonen genoeg geld hebben om ook ergens anders te wonen, aangezien die woningen over het algemeen nou niet bepaald in het lagere segment zitten qua koop- of huurprijzen
Bahaha. Luxeproblemen. THIRD KID.
Sowieso 1badkamer en 1kindpolitiek invoeren aub (beter: geenkindpolitiek)
Jaaaaaaa. En dat je als je alleen bent beloond wordt met een groter huis. Ik laat de bevolkingsgroei slinken, ze moeten me belonen ipv in een 1kamerappartementje stoppen
Witlof
- Lekker!
- Nee dankje
- Hmm wel ok
0 stemmers
Zowel lekker als nee dankje. Ligt er heel erg aan wie het klaarmaakt en wat het gerecht is.
Gekookt prima, rauw met slasaus zoals ik het vroeger thuis kreeg, nee bedankt
Met ham en kaas en gebakken uitjes