Stel je persoonlijke vraag #45

Ik ben bang dat je alleen maar de wc gaat zien.

22 likes

Ik heb een klein team en werk als wijkverpleegkundige, het zou bij ons niet eens mogelijk zijn haha (24/7 zorg). Een etentje is voor mij leuk zat.

1 like

Nou ja zou met een afdeling oid kunnen toch. Dat is realistischer voor mij dan met duizenden mensen op 1 vakantie

Ben trouwens al een paar keer met collega’s op vakantie geweest, skiën en weekendjes weg, maar dat betaalde ik zelf, en vond ik superleuk

1 like

Wanneer besteed je meer tijd aan je dentale hygiëne?

• In de ochtend
  • In de avond
  • Even veel!

0 stemmers

Hoeveel films heb jij dit jaar al in de bios/filmhuis gezien?

• 0
  • 1-3
  • 4-7
  • 8-10
  • 11-15
  • 16-20
  • 21-25
  • 26-30
  • 31-40
  • 41-50
  • Meer dan 50

0 stemmers

Platte loafers, chunky loafers of geen loafers?

• Plat
  • Lkkr chunky
  • Ew ik vind loafers niet mooi

0 stemmers

‘s Ochtends poetsen en ‘s avonds meer tijd voor extra shit naast poetsen.

3 likes

Ik ben met m’n collega’s voor werk naar meerdere festivals geweest haha, maar dan gaan wel vooral de jonge collega’s mee. Maar dan ben je dus wel aan het kamperen met je collega’s :’) had het vooraf niet verwacht maar was heel gezellig en als je even overgeeft aan het feit dat je collega’s je in pyjama zien dan is het prima :joy:

5 likes

Met mijn directe collega’s wel! Alleen gaat dat nooit gebeuren helaas. De BHV ploeg gaat welk elk jaar, maar daar heb ik geen zin in

2 likes

met collega’s naar conferenties in het buitenland en daar dan een paar dagen aan vast plakken vind ik altijd heel leuk! maar heb ook vooral collega’s van ~ dezelfde leeftijd

ja en dat doe ik bewust want ik heb geen zin in vrienden die het niet eens zijn met punten die ik belangrijk vind

6 likes

Ik hou me er niet erg mee bezig, maar ik (en ik weet dat ik niet de enige ben) ga echt wel eens gefrustreerd een discussie uit. Wordt ook altijd weet bijgelegd, maar we komen gewoon vanuit totaal andere achtergronden.

6 likes

Ik heb er wel een paar bij zitten die denken in de trant van “hoe rijker je bent hoe rechtser je moet stemmen” en daar kan ik echt enorm gefrustreerd van raken. Heb daar ook echt niet altijd zin in dus soms ga ik ook maar met een grapje (of lelijke opmerking, niet zo mooi van me) de discussie uit de weg.

6 likes

Voor de mensen met een rekening bij Bunq

Draai jij weleens aan het rad van fortuin in de app?

• Ja, elke dag
  • Soms
  • Het rad???

0 stemmers

Je kan dus blijkbaar elke dag een keer draaien en dan bijvoorbeeld 100 euro winnen, 10 bomen, een ander plan etc. Maar meestal niks winnen.

1 like

De winkans is volgens mij zoooo laag. Ik draai bijna iedere dag en ik heb pas 2x een boom gewonnen :woman_shrugging:t4:

Had al gedmt! :love_letter:

2 likes

Voor wie een relatie met een man heeft: heeft jouw partner ook een liefde voor vlaggen (of ben ik het die blijkbaar als type “man die enthousiast wordt van vlaggen” heeft)?

• Ja, mijn partner wordt ook gelukkig als hij ergens de vlag van eSwatini herkent!
  • Nu je het zegt - volgens mij vindt hij vlaggen wel leuker dan normaal.
  • Nee joh.

0 stemmers

3 likes

Ik kan me dit echt niet voorstellen! Ik kan discussiëren ook erg leuk vinden, maar als een onderwerp fundamenteel voor mij(n levensvisie) is, kan ik er echt niet van genieten als iemand waar ik om geef en ik niet op dezelfde golflengte zitten. Ik haal er dan ook nooit echt wat uit, behalve cynisme en frustratie.

14 likes

Is jouw partner Sheldon Cooper?

Sheldon-Cooper-Fun-with-Flags-Big-Bang-Theory

38 likes

Mijn man haat Sheldon maar is altijd weer verbaasd als ik niet de voormalig vlag van Mauritius herken.

Eerlijk gezegd zie ik het verschil tussen Duitsland en België amper.

7 likes

Hahahaha, nee, echt totaal niet! Maar zowel hij als mijn exen, die erg van elkaar verschillen, hadden/hebben een fascinatie voor vlaggen.

Misschien hadden Italiaanse peuters televisieprogramma’s over vlaggen in plaats van Tik Tak. Het kan geen toeval zijn. 🫠

7 likes

Mijn man is half Italiaans! Wel derde generatie ofzo, dus misschien zit het in het bloed?

1 like