Stel je persoonlijke vraag #45

Miss moet je wat minder tijd op tiktok doorbrengen :rofl:

23 likes

Ja maar nu krijgen wij het straks ook allemaal weer op onze fyp omdat het er hier over gaat :joy:

1 like

Haha dat sowieso, maar jij ook anders wist je niet dat het daarvan kwam :joy:

4 likes

Dat kunnen we bij jouw inbreng inmiddels wel raden hoor!

7 likes

Klopt ik kan het nergens anders over hebben. Echte Gen Z’er.

4 likes

Das niet waar, je hebt het ook vaak over de TK Maxx!

10 likes

Haha nee ik heb geen tiktok

3 likes

Ohja klopt, goede toevoeging. En starbucks natuurlijk. En dat is ongeveer mijn gehele persoonlijkheid en alle inhoud die ik heb!

8 likes

Ik moest van mijm toenmalige PT een appeltje eitje dieet doen :sob:

1 like

Ik dacht dat dit een najaarsdagdag was waarop je met een groep rijpe appels gaat plukken van appelbomen en ze daarna in kranten gaat verpakken en appelmoes maken :sweat_smile: dat heb ik vroeger wel gedaan

9 likes

En vreemdgaan achtige situaties.

2 likes

Same haha, ik heb ook vol overtuiging op NEE gestemd. Pas toen ik het vrij grote percentage ja-stemmers zag ging er een belletje rinkelen

1 like

Dankje :smiling_face_with_three_hearts:

3 likes

Van die half gedroogde tomaatjes zijn wel heel lekker! Die kun je ook heel makkelijk thuis maken, dan zijn ze ook niet doordrenkt met olie.

4 likes

Heb je weleens oil pulling gedaan? (dus je mond spoelen met olie)

• Ja ooit eens een x
  • Ja echt een tijdje/nog steeds
  • Nee

0 stemmers

Edit : ben trouwens wel benieuwd of alle ja stemmers ook door Mascha van beautygloss geĆÆnspireerd waren.

1 like

Ja die vind ik ook wel nice

2 likes

Nee ik door rens kroes :smiling_face_with_tear:

3 likes

Zou jij je kind een schaamnaam geven indien de mogelijkheid zich er toe zou doen?

• Ja maar alleen als het een onschuldige is zoals Bo ter Ham
  • Ja, ook als het echt een lullige naam zal zijn.
  • Nooit
  • Misschien

0 stemmers

3 likes

Stel je bent in het huis van vrienden, en zij zijn niet thuis. Er komt iemand langs die zegt ā€˜Hoi er ligt hier een pakketje voor mij, ik ben van nummer dertien’. Je ziet een pakketje liggen, wat doe je dan?

• Ik kijk wat het nummer op het pakketje is en geef het mee als het klopt
  • Ik kijk niet naar het pakketje en zeg dat ze maar terug moeten komen als mijn vrienden er weer zijn want ik wil niet zomaar een pakketje meegeven
  • Anders

0 stemmers

Ik had dus net deze situatie bij de buren en mijn man vond het wel logisch dat ze niks wilde meegeven. Ik vond het een beetje vreemd, maar prima.

1 like

Smeerkaas in je soep dat is pas lekker

4 likes