Stel je persoonlijke vraag #45

“Denk je er wel even aan dat je vandaag dit doet :wink:
Ik wilde het doen, maar nu niet meer

5 likes

Ik doe dit, godverdomme :joy:. Wat confronterend.

4 likes

brrrr ja precies

4 likes

[foto verwijderd]
Plafond in de gang wel of niet ook groen verven net zoals de muren?

• Ja, doen
  • Nee zo houden

0 stemmers

4 likes

Oja dat is ook een goed idee! Mijn vriend stemt voor verven en ik niet, dus ook gelijk een mooie tussenoplossing :laughing: Thanks voor het meedenken

6 likes

Zo onaardig :nerd_face:

12 likes

Ben benieuwd naar jouw gang!

11 likes

Amai ben jij mijn vriend??

9 likes

Heb je wel eens anale seks (bij jezelf)? Anoniem.

• Regelmatig
  • Soms
  • Zelden
  • Ooit geprobeerd maar nee bedankt
  • Nooit wil ik niet
  • Nooit wil ik misschien/wel

0 stemmers

1 like

Is members only inderdaad, er is ook een kinktopic

3 likes

Lijkt het je leuk om met collega’s op ‘vakantie’ naar het buitenland te gaan? Vakantie tussen aanhalingstekens want het is geregeld vanuit werk dus je hebt 0 kosten maar het is dus niet een vakantie die je zelf zou boeken

• Ja superleuk!
  • Lijkt me verschrikkelijk en probeer hier onderuit te komen
  • Mwah wel ok voor een weekendje max
  • Liever niet, maar ga wel mee

0 stemmers

1 like

Het ligt er heel erg aan waar en hoe het verder georganiseerd is. Zolang ik een eigen kamer heb en er genoeg tijd is om in je eentje dingen te doen, prima. Maar als ik een kamer moet delen en/of er een heel strak georganiseerd programma is met weinig vrije tijd: nee dankje

17 likes

Hangt er vanaf welke collega’s. Ik heb collega’s die ik mijn vrienden noem en dan heb ik er totaal geen moeite mee.

5 likes

Gewoon iedereen? Alsof het werk bepaalde collega’s gaat buitensluiten

2 likes

Ik ga het meemaken :scream:. Wordt vast leuk maar vind het wel spannend. Dus hang een beetje tussen superleuk en ok in :upside_down_face:

5 likes

Mijn oude werk is nu op zeilvakantie in Kroatie, als ik er nog had gewerkt was ik wel meegegaan

Ik ben regelmatig met collega’s in het buitenland en het is prima gezellig, maar voelt wel ook altijd als werk. Dus na 2-3 dagen is het ook wel weer leuk geweest.

3 likes

Bij mijn vorige vaan moesten we ook vaak samen naar het buitenland (beurzen of leveranciers bezoeken). Dat was prima, maar de dag draaide wel om werk, dus niet helemaal vergelijkbaar! Denk dat ik bij mijn huidige baan ook wel voor echt een vakantie mee wil

1 like

Met mn vorige baan Absoluut! Met deze baan… absoluut niet.

1 like

Ik zou jou sowieso sturen met een go pro op je hoofd met een livestream op dit forum.

23 likes