Dit is dus de reden dat ik eigen merk koop
Ik koop zoiets incidenteel, dus zou het wel doen voor een keer denk ik.
Maar ik vind die solero variant van de laidl ook echt lekker, dus als je daarheen kunt, die is vast goedkoper
Een familielid biedt je een gift van 1000+ euro aan om je financieel te steunen, terwijl je dat geld technisch gezien niet nodig hebt (oftewel, je kunt al je rekeningen gewoon betalen zonder dat geld). Neem je het geld aan?
- Sowieso niet
- Ik twijfel, waarschijnlijk niet
- Ik twijfel, waarschijnlijk wel
- Sowieso wel
0 stemmers
Ligt aan het familielid en de reden. Mijn oma geeft bijvoorbeeld elk jaar een bedrag aan haar kinderen en kleinkinderen. Ze doet het liever nu dan via een erfenis. Ik heb dat geld niet nodig dus zet het op de spaarrekening van mijn kind. Weigeren heeft ook geen zin want dan blijft ze aandringen tot je toegeeft.
Ik heb een familielid die steenrijk is dus als die persoon het zou doen 100%. Bij de rest niet.
Ja dit kan ik me goed voorstellen. Van mijn ouders zou ik er minder moeite mee hebben dan van een random oom waar ik geen band mee heb.
Mijn oma deed trouwens hetzelfde maar dan niet met geld maar met snoepjes!
68 vlaggen maar?
Waaaaaaaardeloos
Ok maar vind je dit een red flag, green flag of beige flag?
Ja is idd echt waardeloos, vooral veel west en oost europa. Volgens mij maar 1 vlag in zuid amerika, 2 in afrika, en 2 of 3 in azie. Ik kocht het in de eerste instantie voor mn nichtje van 5 haha maar mn zus keek van wtf, ze is daar nog veel te jong voor. Ik vind het nu gewoon leuk om random wat te raden. Die in oost europa kende ik bijna allemaal niet.
Green flag, duh!
Zou niet meer zonder “Kijk deze vlag” in mijn leven kunnen. Dubbele green flag als erna nog een uitleg over het regime van het land komt.
Huh ik ben aan het zoeken maar hoe kom ik bij dit rad?
Gebruik jij wel eens autist op een negatieve manier wanneer je niet de aandoening bedoelt?
- Ja
- Nee
0 stemmers
En mongool?
- Ja
- Nee
0 stemmers
En andere “laag iq varianten” idioot/imbeciel/deBiel?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Sorry ik vroeg me af hoe je iemand PC heel dom noemt
Ik zou zeggen een rondworm is slimmer dan jij en die bestaat voornamelijk uit anus
Oh nee dan ben ik liever gewoon niet PC
Ik gebruik “troglodiet” maar ik kan me voorstellen dat je dat in het Nederlands niet zo lekker vindt bekken.
Ja staatsmongool bekt toch lekkerder hè
Vooral erg jammer de ‘andere laag iq varianten’, komt het over alsof autisten een laag iq hebben.
Nee? Dat slaat toch duidelijk op Mongool.
Ja autist en mongool hebben ook niks met elkaar te maken. Ervan uit gaande dat je met mongool iemand met downsyndroom bedoeld?
(Ik las het iig als 3 losse scheldwoorden polls)