Stel je persoonlijke vraag #45

Koekeroend

25 likes

Ik vind mongool zon oud scheldwoord. Niet meer van nu. Ik zie ook alleen maar van die lompe mensen die het nog gebruiken haha.

4 likes

Same, maar wel alleen met klap- ervoor, zeg nooit los mongool, maar klapmongool rolt gewoon zo lekker van de tong

1 like

Doe jij je hier of in het offline leven meer PC voor dan je daadwerkelijk bent?

• Ja, hier
  • Ja, offline
  • Ja, overal
  • Nee

0 stemmers

1 like

Nee ik ben overal even vervelend

4 likes

Behalve in de lounge, daar ben ik m’n authentieke ik.

14 likes

Pc?

5 likes

Ligt er wel aan waar. Op mijn werk bijvoorbeeld ben ik meer PC dan hier, maar met mijn vriendengroep vaak wel minder

@kali Dat werkt alleen als je ook echt Haags klinkt, mijn innerlijke Rotterdammer kan dat toch niet. Als die naar buiten komt dat gaat het toch meer de tyfus- en teringkant op :green_heart: :white_heart: :green_heart:

@Shaaar politiek correct

2 likes

Mwa, ik vind de dingen die ik hier zeg echt, maar ik heb ook humor.

2 likes

Idioot! Heel interessant om over na te denken dit. De evolutie van scheldwoorden. Moet ook altijd aan dat gedicht ‘De idioot in het bad’ denken. Is gewoon een keurig gedicht.

2 likes

Ja daar kom ik echt tot leven

3 likes

T kwam bij mij over als: ‘autist, mongool en andere laag iq varianten’, maar ik snap het als je het niet zo bedoeld.

Nou ja, sorry maar zo staat het er gewoon niet. Nu blijft er alsnog iets van een indruk bestaan dat dat bedoeld zou kunnen zijn. Dat vind ik zo stom altijd.

6 likes

@Zemraluani heeft gezegd hoe ze het bedoelde, en dan is het voor mij nu ook gewoon oké.

1 like

Haha ken je “blabla met schaap” op videoland? Daar gaat die Elise schaap zich voordoen als een echte haagse taxi chauffeur. Vond dat zo’n leuke aflevering.

3 likes

9 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Durf te vragen #7

Dit bekt toch het allerbest idd :yellow_heart::green_heart::yellow_heart::green_heart:

1 like

Wat betekent PC? Google zegt personal computer :nerd_face:

7 likes

Politiek correct gok ik

8 likes

Ooooh jaaaaaa

1 like