Stel je persoonlijke vraag #45

Oh ik bestel vaak juist hetzelfde omdat het echt een hel is om uit de +250 restaurants te kiezen :smiling_face_with_tear:

7 likes

Mijn keuze is meer gebaseerd op de mogelijkheden die ik heb in onze woonplaats. 2, waarvan 1 restaurant ontzettend slecht is dus die valt gelijk al af.

2 likes

Kan je niet op microsoft checken bij welk mailadres ze die pogingen doen?

Ik had het ook sinds december, soms wel meerdere keren per dag zo een mail. Heb 2 weken geleden met iemand van Microsoft gekeken en diegene zei wel dat de pogingen nog nooit zijn gelukt, maar ze kunnen er ook niet echt wat aan doen. Waarschijnlijk is je mailadres ergens ooit gelekt en komt het daardoor

Heb nu via website van Microsoft dat oude mailadres gesloten (die mailtjes kwamen dus binnen op mijn huidige mailadres) en zijn die mailtjes eindelijkkk gestopt, maar dat is dus wel wat lastig als het je huidige mailadres is

1 like

Ja die van mij ook, of kapsalon
Wat een armoe vind ik dat. De opties zijn hier al niet enorm veel en hiermee beperken we ons tot echt maar een paar zaken :sob:

1 like

Ja man het is zo lang zoeken. Dus vervolgens zit je op een luie zondag de halve dag te zoeken en dan laat je het maar weer ff zitten om vervolgens alsnog de meest sneue keus toch te doen “nah dominos dan maar?”
:cry:

2 likes

Heb jij wel eens in Duitsland wat op thuisbezorgd(lieferando) besteld?

Oke het heet daar Lieferando maar het is exact hetzelfde concept. Omdat ik te lui was om alle ingredienten te googlen heb ik een keer een pizza met HARD GEKOOKT EI erop gekregen. What the fuck.

• Ja beviel goed
  • Nee
  • Ja maar beviel niet goed

0 stemmers

Ik vind dit nog steeds zo raar. Een gekookt ei op een pizza. Doe normaal. Heb jij wel eens gekookt ei op een pizza gegeten?

• Ja regelmatig
  • Nog nooit
  • Een enkele keer

0 stemmers

Ei in het duits is gewoon ei

34 likes

Er zit ook hardgekookt ei op de truffel pizza van de pizzabakkers maar nog nooit geprobeerd

2 likes

Ja deh in nederland en overal doen ze ook vaak genoeg ei op pizza. Maar dan breken ze het en dan bakken ze het in de oven. Ik kreeg hardgekookte plakjes op elk stukje.

Op capricciosa (en quattro stagioni, die heeft dezelfde ingrediënten maar dan opgesplitst in delen) kan hardgekookt ei zitten, is mijn zusje’s favo!

3 likes

Wij hebben een ‘nieuwe postcode’ dus wil praktisch geen restaurant hier bezorgen, jammer wel

3 likes

Oja dat zeg je er niet bij

5 likes

Word jij wel eens kwaad of sip als je alcohol drinkt?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

1 like

Een keer op vakantie in Duitsland, in Turkse pizzeria’s in Duitsland worden weleens pizza’s met ei aangeboden. Maar dat ei is dan vrijwel altijd meegebakken, en zo eet ik het ook graag. Echter kreeg ik in Trier een pizza met hardgekookt ei. :woman_shrugging: Het was niet vies maar ik vind het lekkerder als het gebakken is.

4 likes

Wven een saaie maar voor mij nuttige vraag;
Welke zou jij kiezen?

• Samsung S23 Plus
  • Samsung S23 Ultra
  • Echt niet doen, want:

0 stemmers

2 likes

Want iPhone :iphone::yum:

53 likes

Haha nee ik heb alles android dus ga er niet aan beginnen. Heb toch het idee dat men dat het zo’n andere manier is van werken en / of je dan al je elektronica apple moet hebben. En dat het vooral om het merk gaat… Of zijn er echt grote voordelen aan? Is dacht ik maar net wat je gewend bent?

Ik zou geen Samsung kiezen vanwege het feit dat er een dikke Samsung-schil om Android heen zit. Inclusief apps die je niet wil en niet kunt verwijderen (bloatware). Nokia, Motorola en Google zelf hebben dat niet of in mindere mate.

1 like

Sowieso Ultra voor de camera. Mocht je daar niet zoveel mee hebben dan gewoon de Plus

2 likes

Als jij een boek zou moeten schrijven, met welk genre acht jij het grootste succes te boeken?

• Kinderboeken voor de allerkleinsten
  • Carry Slee / Francine Oomen 3.0
  • 50 shades / smut / ex-fanction like
  • Young Adult Romans
  • Science Fiction / Fantasy
  • Thrillers / Detective
  • Coming of Age
  • Streekromans / boeketreeks
  • Arnon Grunberg-like
  • Je klimt in de Schimmelpenninck
  • (Auto)biografie
  • Poeziebundel
  • Zwaarmoedige romans van Nederlandse witte auteurs waarvan de houdbaarheidsdatum reeds is verstreken
  • Anders…

0 stemmers

2 likes