Oh ja kan me voorstellen dat het per persoon verschilt, maar voor mijn bijv vader was het een verademing dat hij een tijdstip bereikte dat hij weer enigszins geluid kon maken/ rond bewegen omdat hij die nachten zo ontzettend lang vond duren.
Irritant is het zeker maar dat is het daar net zo goed als je na de lunch gaat rusten. En het zal toch moeten gebeuren, juist in een ziekenhuis wil je graag dat alles lekker stevig staat toch
Bewust. Als mensen me iets tippen en ik zie dat de makers alleen maar witte cishet mannen zijn dan sla ik het in principe over. Alleen als het korte series zijn over onderwerpen die me echt aanspreken maak ik wel eens een uitzondering (bijv. Mother Country Radicals). Er zijn zoveel podcasts gemaakt door niet witte cishet mannen dat er genoeg aanbod is, ik heb niet het gevoel dat ik wat mis
@grace over podcasts en CC gesproken, celebrity memoir book club heeft een review van Scammer én een interview met haar, vond het erg vermakelijk
Ben jij goed in raden/aanvoelen wat voor cadeaus je van mensen gaat krijgen of aanvoelen wat voor activiteiten jullie gaan doen als iemand een verrassing voor je organiseert?
- Ja heel goed, 9/10 keer weet ik het wel
- Beetje, af en toe weet ik het en soms niet
- Nee altijd een grote verrassing
0 stemmers
Een vriendin kreeg altijd 100 euro op haar verjaardag van haar man, koop er maar wat leuks voor, dat vond ze vreselijk elk jaar weer want hij moest en zou zelf iets voor haar uitzoeken, daar had hij geen zin in en nu krijgt ze niks meer
Wat niet helemaal een antwoord op de vraag is maar ik moest er ineens aan denken
Reden om de scheiding aan te vragen
Ja de liefde spat ervan af hĂš
Ik heb ooit vage smsâjes gehad van COEO en dat leek oplichting te zijn. COEO heeft nooit gereageerd op mijn mailtjes waarin ik om opheldering vroeg en op Klarna kon ik ook geen openstaande bedragen vinden.
ik denk er expres niet aan omdat ik het leuker vind als ik het niet weet
Ik zag net een filmpje van Johan Fretz waarin hij Sander Schimmelpenninck op de hak neemt (https://x.com/johanfretz/status/1699039775926153632?s=46)
- Leuk
- Op zân minst leuker dan Sander
- Niet leuk
- Johan wie?
- Boeit mij niet
0 stemmers
Wat vind jij van mensen die sterk ruikende dingen in de trein eten, zoals tonijn
- Afschieten
- Boeeiieee
- Uhm⊠dat doe ik altijd, zeikwijf
0 stemmers
Ik vind dit filmpje niet superleuk, maar volg hem wel via instagram en daar post hij vaak wel interessante dingen. Ik vond zijn columns in het Parool altijd erg goed!
Ik sla bij gebrek aan beter ook nog wel eens de Linda open en dan vind ik zân column over zân gezin best vermakelijk
Vond hem grappig en zijn schrijfwerk en docu goed, maar het zit al een tijdje in de overtreffende trap. Met dat cringy zingen en rappen als dieptepunt
Ja, inderdaad. Ook wat @grace zegt. Voelt voor mij alsof hij dit niet ânodigâ heeft omdat de inhoud ook wel staat zonder die trucjes
Alles voor de aandacht
Heb je weleens een appeldag gedaan?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Koop je/eet je vaak zongedroogde tomaten?
- Ja, wekelijks
- Ja, maandelijks
- Nee ik eet het niet regelmatig
- Nee ik eet het nooit
0 stemmers
Gebruik je ook weleens de olie van de zongedroogde tomaten in je gerecht?
- Zeker!
- Nee
0 stemmers
Maar alleen ter vervanging van de gebruikelijke olie die ik zou gebruiken om bijvoorbeeld mijn uitjes in aan te fruiten.
ja je hebt gelijk, het klinkt echt goor . Weet niet waarom ik het zo heb omschreven
Huh echt? op welke broodjes dan?
Ik kan me niet heugen dat het erop zat eigenlijk