Heeft iemand hier wel eens te maken gehad met een incassobureau nav een klarna bestelling? gaat om coeo incasso en vertrouw het niet helemaal…
- Ik ken dit niet
- Ik ken dit
0 stemmers
Heeft iemand hier wel eens te maken gehad met een incassobureau nav een klarna bestelling? gaat om coeo incasso en vertrouw het niet helemaal…
0 stemmers
Ik werk met mensen met schulden en zie COEO veel icm Klarna schulden
Edit: zou gewoon een mail sturen en informatie van het openstaande bedrag opvragen
Ja, je kan als het goed is je dossier op hun website bekijken
top, dankje! Las zoveel klachten online over oplichting maar het klopt idd.
Ik dacht wat in de pseudowetenschap is dit en waarom zit er dan geen link naar een test bij maar je bedoelt daadwerkelijk de kleuren als kleuren die je draagt/in huis hebt enzo
Ik snap dit niet. Je weet toch zelf ook wel of je een klarna schuld hebt? Hoezo zou een incasso bureau dat contact met je opneemt over diezelfde schuld dan oplichters zijn?
Over elk incassobureau zijn massa’s klachten te vinden. Niemand vind t terecht dat ze moeten betalen en het is altijd teveel.
Ik had al ingevuld dat ik me oranje voelde maar toen bedacht ik me dat dat de vraag niet was
Er stond bij klarna dat ik geen openstaande rekening had, nogal verwarrend.
Ander mailadres gebruikt? Dat heb ik namelijk wel eens gehad.
Nee, dacht ik ook al! maar stond nu onder bestellingen ipv openstaand.
Zogenaamd helpen werken aan emancipatie door ‘verzachting’ van de term neuro-atypisch vrees ik.
(Ik denk niet dat die dingen zo werken)
Nou ja… dat we hebben allemaal wel een beetje… vul maar in… nee. Gewoon nee. Dat is gewoon begripsvervuiling. En niet altijd even leuk ook nog voor de gevoeliger zieltjes onder ons.
Ik heb 2 jaar een bloemetjesbehangfase gehad en merk dat ik nu weer mijn innerlijke Nel Veerkamp omarm. Gelukkig had ik niks weggegooid en ben ik kosteloos weer een wandelsafari
Nouja. Dat zeg ik niet he. Ik zeg niet we hebben allemaal wel een beetje autisme of we zijn allemaal wel een beetje psychotisch he? Want dat is dus niet zo, er is een grens.
Wat wél zo is, is dat neurotypische mensen óok erg geordend kunnen zijn, wel eens bang kunnen zijn dat er over ons gepraat wordt, bang kunnen zijn dat we alleen eindigen etc. Wordt het ernstig en belemmert het je > symptoom van een stoornis/stoornis.
Ik vergelijk het niet.
Ik denk dat de term neurodivergent is sommige omgevingen te pas en te onpas wordt gebruikt. Bovendien vinden sommige mensen het geen fijne term omdat dan heel veel zaken op dezelfde hoop worden gegooid, terwijl de waarde nogal verschilt in de maatschappij. ASS heeft vaak wel een ingrijpendere invloed op iemands leven dan bijvoorbeeld hoogbegaafdheid, maar ook hoe de maatschappij er naar kijkt.
Thanks voor het delen, interessant stuk!
Sorry maar het is toch niet normaal dat je in een ziekenhuis om 06:30 begint met klussen/boren/timmeren, of vinden jullie van wel?!
0 stemmers
Het is kut maar die klussers beginnen ook niet voor de lol zo vroeg.
Hmm, als het noodzakelijke werkzaamheden zijn voor het ziekenhuis en het kan tijdtechnisch ook niet anders vind ik het wel kunnen. Bovendien liggen er veel mensen ook de hele dag op bed dus denk toch dat het concept ochtend anders is dan voor gezonde, werkende mensen thuis en je slaapt wss toch al kut.