Voor mensen die wel eens een forumbreak hebben gehad, lees je dan alles terug als je weer terugbent?
- Ja alles
- Nee
- Nooit een break gehad
- Ja bepaalde topics, maar niet alles
- Enkel als de break kort duurde, anders niet
0 stemmers
Voor mensen die wel eens een forumbreak hebben gehad, lees je dan alles terug als je weer terugbent?
0 stemmers
Ik heb gestemd op ben het er niet mee eens en geen sympathie voor, maar dat komt voornamelijk omdat ik er zelf hinder van ondervind. Ik snap heel goed waarom ze demonstreren en ben het met het onderwerp ook zeker eens, alleen de manier waarop vind ik regelrecht kut en zorgt dus dat ik er geen sympathie voor heb.
Maar dat geldt bijvoorbeeld ook voor de boeren die de stad in komen en daarmee de boel blokkeren.
Want je kan niet ff omfietsen of rijden?
Als ik voor mezelf mag spreken: je kunt niet echt makkelijk omrijden of fietsen. Het is midden in het centrum, vlakbij het station. Een groot stuk eromheen is afgezet door de politie. De vorige keren werd er wel rekening gehouden met het OV, maar geen idee hoe dat nu is.
De boeren vond ik zelf inderdaad nog irritanter, omdat ze de hele dag aan het toeteren waren. Qua geluid valt dat hier nu geloof ik wel mee, alleen de rond cirkelende helicopter (die waarschijnlijk wel weer komt straks) vind ik irritant .
Ik heb emailadressen waar ik via een eenmalige inlogcode moet inloggen dat ik via ander emailadres binnenkrijg. Ik krijg meermaals per week een email met dat zoān code is aangevraagd terwijl ik dan niks heb aangevraagd (en er staat; Het stomme is dat ik niet weet om welk emailadres het gaat, want meerdere zijn zo ingesteld (ik heb verschillende emailadressen, oa voor marktplaats, of webshops en spam). Ik word er een beetje angstig van want ik snap niet of echt een echt persoon heeft proberen in te loggen? (Er staat āAls je deze code niet hebt aangevraagd, kun je deze e-mail negeren. Mogelijk heeft iemand anders per ongeluk je e-mailadres ingevoerdā). En wat als het ze lukt in te loggen + vervolgens ook bij een webshop en dan voor 101 miljoen euro spullen bestellen.
Maar ik ben niet de enige dus?
Wat is een microsoft account? Sorry ik voel me echt dom maar is dat van mail ofzo?
Outlook, Teams, SharePoint etc
Echt allerbegin; 2004 volgens mij. 19 jaar
Same we worden echt oud he
Pf ja niet normaal
Ik had ook jaren op vakantie gekund als ik alle bestede tijd op het forum optel
Mijn geval; hotmail account van 18 jaar geleden
Ohh ja dat heb ik alleen van school. Thanks!
Nee dat kan idd niet, Den Haag is qua infrastructuur sowieso kwetsbaar omdat er geen ringweg is, en deze locatie is gekozen omdat het zo disruptief is. Ik hoop vooral dat we niet richting een Franse protest cultuur gaan waar voor elke staking of protest straks de snelwegen geblokkeerd worden. Want hoe meer de rechters dit accepteren, hoe moeilijker het wordt om voor andere protesten het blokkeren van snelwegen af te wijzen.
Ik ondervind wel last van qua makkelijk stad in/uit kunnen, maar vind dat niet erg en sta achter de demonstraties. Maar van mij mogen ze ook wel eens elders in het land een andere weg bezetten, maargoed.
Voor mijn gevoel ligt heel zeehelden en aanverwante wijken ook echt al jaaaaren open. Prinsestraat, Elandstaat etc. ook altijd opengebrokenā¦
Wtf, echt heel veel en vaak? Ook elke dag meerdere keren per dag.
Het is een heel oud adres wat ook gelekt is dus vandaar waarschijnlijk, maar ik had geen idee hiervan.
Erasmusweg is nog wel open, die hebben ze paar weken geleden al aangepakt. Maar ja daar rijdt nu iedereen, net als de Dedemsvaartweg.
Bedenk me ook nog dat de binkhorst natuurlijk ook volledig open ligt, dus dat maakt het ook niet veel makkelijker.
@Xiomara zoals meerdere al aangeven, omrijden gaat niet zo heel makkelijk. Andere wegen liggen ope en zijn dus afgesloten waardoor de wegen die niet afgesloten (of dus geblokkeerd) zijn heel druk worden.
Ik merk al door die genoemde werkzaamheden sat met gewoon naar werk rijden veel drukker is en dan is de a12 niet geblokkeerd. Dus nu met die aangekondigde blokkades ondervinden veel Hagenezen dus echt hinder.
Bestel jij op thuisbezorgd vaak hetzelfde?
Ik bedoel dan niet hetzelfde restaurant maar bijv, altijd snackbar, of altijd pizza etc. Mn vriend wil standaard altijd alleen maar pizza, waar en wanneer dan ook.
0 stemmers
Ja mijn vriend wil ook alleen maar pizza. Maar voor die vier keer per jaar dat we bestellen kan ik daar wel mee leven.
Wel vaak hetzelfde maar dat is vooral doordat het aanbod in mijn huidige stad gewoon matig is.