Van die half gedroogde tomaatjes zijn wel heel lekker! Die kun je ook heel makkelijk thuis maken, dan zijn ze ook niet doordrenkt met olie.
Heb je weleens oil pulling gedaan? (dus je mond spoelen met olie)
- Ja ooit eens een x
- Ja echt een tijdje/nog steeds
- Nee
0 stemmers
Edit : ben trouwens wel benieuwd of alle ja stemmers ook door Mascha van beautygloss geïnspireerd waren.
Ja die vind ik ook wel nice
Nee ik door rens kroes
Zou jij je kind een schaamnaam geven indien de mogelijkheid zich er toe zou doen?
- Ja maar alleen als het een onschuldige is zoals Bo ter Ham
- Ja, ook als het echt een lullige naam zal zijn.
- Nooit
- Misschien
0 stemmers
Stel je bent in het huis van vrienden, en zij zijn niet thuis. Er komt iemand langs die zegt ‘Hoi er ligt hier een pakketje voor mij, ik ben van nummer dertien’. Je ziet een pakketje liggen, wat doe je dan?
- Ik kijk wat het nummer op het pakketje is en geef het mee als het klopt
- Ik kijk niet naar het pakketje en zeg dat ze maar terug moeten komen als mijn vrienden er weer zijn want ik wil niet zomaar een pakketje meegeven
- Anders
0 stemmers
Ik had dus net deze situatie bij de buren en mijn man vond het wel logisch dat ze niks wilde meegeven. Ik vond het een beetje vreemd, maar prima.
Smeerkaas in je soep dat is pas lekker
Wat is een appeldag??
Zieke dieetcultuur
Een dag waarop je alleen maar appels eet.
Oef
Ik zag laatst wel bij die meid van echte gooische moeders dat ze als tussendoortje een appel at maar wist niet dat een hele dag op appels leven ook een ding was.
Nee, door Teni Stepanosian.
Vind je dit raar, of lees ik dit verkeerd haha?
Niet door mascha maar was gaan googlen naar een oplossing voor ontstoken tandvlees.
En werkte het?
Niet perse, maar wel nadat ik alle horror verhalen over dat New Fysic heb gelezen.
maar een appel eet je toch gewoon wel tussendoor?
Het werkte toen (tegen verwachting) echt goed! Ik kwam er toen ook achter dat het goed werkt tegen slechte adem als je veel knoflook hebt gegeten
Hahaha nice, dat is dan wel weer een pro tip
Volgens mij deed of doet zij (leslie) wel echt appeldagen voor New fysic.
Hoeveel appels zou je dan eten op zo’n dag? Zou er echt een aversie tegen ontwikkelen. Of mag je ook appelsap en appeltaart?