Stel je persoonlijke vraag #45

Ja same haha. Als de een een vrouw is en ik een mogelijk gevaarlijke/vijandige situatie zie ontstaan dan zou ik wel blijven.
Ruziemakende mannen mogen dat lekker zelf uitvechten.

5 likes

Ligt eraan wat ontdaan is. Als zij met zijn twee staan de kemphanen lekker laten gaan, maar als hier één duidelijke agressor is vind ik het echt niet kunnen om zomaar weg te fietsen. Man of vrouw maakt mij daarin echt niet uit.

Snap ook niet hoe iedereen hier nu uit haalt dat dit twee mannen zijn die aan het ruziën zijn. Zoals je het beschrijft heb je toch overduidelijk één agressieve man en een iemand die dat ontdaan ondergaat? Of is aangeven dat je aangifte wilt doen ook al ruzie maken?

9 likes

Er staat letterlijk " Waarbij de ene man…" en daarna " De andere man"
Call me crazy maar volgens mij gaat het over 2 mannen.

19 likes

Ja is gewoon weer classic @Shaaar die een discussie uit probeert te lokken. ZOALS ALTIJD.

3 likes

Ze bedoeld volgens mij niet dat ze twijfelt aan de “mannen” maar dat er in het verhaal vooral naar voren komt dat er één man ruzie aan het maken was en de ander er mee overvallen wordt.

3 likes

Ik ben best een bemoeier op straat, als ik vind dat mensen kut doen hoor ik mezelf daar vaak wat van zeggen. En ik ben dan ook niet bang, zulke dingen schakelen dat uit ofzo. Ook met catcallers enzo. Dus ik stem voor bemoeien.

2 likes

Ja! Ik had al argumenten klaar staan zoals: heb je hen wel gevraagd hoe ze zich identificeren!!!

Het ging om ‘ruzie’ @Soy.peor . Dat de mannen, mannen zijn was prima duidelijk.

1 like

Ik denk dat ik echt blij ben dat ik nooit instagram heb genomen. Ik weet daarom ook niet wat ik mis ofzo. En daarbij vind ik foto’s maken en kijken sowieso heel weinig aan.

4 likes

Zonder social media zou ik sommige mensen nooit ontmoet hebben, maar het politieke en complottheorie gedeelte van social media mag van mij wel verdwijnen

2 likes

Als ze nou vragen of om je instagram te verwijderen, zou je dat kut vinden?

• Ja heel erg
  • Bestwel erg
  • Nah misschien een beetje jammer
  • Nee boeit me niet
  • N.v.t.

0 stemmers

1 like

foto op cv

• ja
  • nee
  • ligt aan de functie waarop je solliciteert

0 stemmers

2 likes

Ik vind ‘nee’ maar ik heb ‘ja’

34 likes

Ja dit heb ik ook

4 likes

eigenlijk nee want wil daar niet op beoordeeld worden maar heb het wel gedaan omdat ik 'm zelf ontworpen heb en het mooier vond staan :sob:

2 likes

Ik vind het als werkgever heel fijn om een cv met foto te ontvangen! Vind het superleuk om te zien wie mogelijk mijn nieuwe collega wordt, plus het scheelt mij gewoon googlen. En heb nog nooit iemand op basis van uiterlijk niet uitgenodigd voor een gesprek (maar kan me voorstellen dat het voor andere beroepen dan voor computerwerk wel gebeurt)

Maar je googelt dan dus alsnog om iemands uiterlijk te zien?

4 likes

Ik ben aan het bedenken wanneer het in welke functie uitmaakt hoe je eruit ziet
Vooral de stemmers op ligt eraan welke functie help me begrijpen

2 likes

Googlen is AVG technisch sowieso al (in de meeste gevallen) niet de bedoeling

6 likes

Dit komt vooral veel voor in de horeca en detail.

1 like

Maar dat gebeurt nou juist vaak onbewust.

28 likes