Lijkt me super leuk (als ze in de buurt wonen natuurlijk en het praktisch haalbaar is).
Mijn grootouders hebben tot mijn 18e 4 dagen per week voor mij en m’n jongere broer gezorgd 's ochtends voor school, over de middag in de lunchpauze en na school tot 17/18u tot mijn ouders thuis waren. We woonden in dezelfde straat en de school was ook in die straat. Ik heb daar super fijne herinneringen aan en heb nog steeds een hele goede band met mijn grootouders (en ouders).
Voor mijn eigen potentiële kleinkinderen zou ik het ook zo willen. Lijkt me fantastisch om met hen zo’n band te kunnen hebben en hen zo vaak te zien.
Sowieso, als ik op pensioen ben (even daarvan uitgaande), ga ik tijd hebben. Ik ben iemand die graag bezig is en werkt, stilzitten is niets voor mij. En als ik dan toch niets gepland heb, verval ik in extreme luiheid/een soort zwart gat en dat is niet goed voor mijn mentale gezondheid. Dus het lijkt me alleen maar win-win-win.
Ik hoop dat we dan nog wonen waar we nu wonen, dan neem ik ze bij mooi weer elke dag mee naar het strand of naar het park, waar ik ze mijn vers gebakken koekjes serveer
nu al zin in!