Stel je persoonlijke vraag #45

Wie heb jij in het echt gezien?

• Samson en Gert
  • Bassie en Adriaan
  • Ernst en Bobby
  • K3
  • Iets anders van studio 100
  • Een kwalitatief hoogwaardige goedheiligman
  • Carlo & Irene
  • niemand
  • Kim Lian

0 stemmers

2 likes

Girl dinner is dat je bijv een augurk en wat stukjes kaas als avondeten eet

Girl math is dat als je iets terugbrengt naar de h&m en 20 euro terugkrijgt dat dan ā€˜gratis geld’ is bijv. En dat alles wat je met cash betaalt gratis is

6 likes

Huh en dit vinden we geen belachelijke of zelfs problematische termen?

42 likes

Maar waarom is dat een girl dinner? Toch zat mannen die dat ook eten.

1 like

Ik zou niet weten waarom? Het is gewoon een term bijv girl dinner als je geen zin hebt om te koken en daarom wat rare restjes eet. Het is geen streven of een aanmoediging ofzo. Girl math heb ik niks zinnigs over te zeggen want ik heb dyscalculie

@Zemraluani weet ik niet

8 likes

Nou ja ik vraag me vooral af wat het in hemelsnaam met girl zijn te maken heeft

11 likes

Love deze quote :heart::heart::heart::heart::heart:

42 likes

Een verplichte werkbijeenkomst met een artiest, het liefste zie je dan:

• Suzan en Freek
  • Snelle
  • Nick Schilder
  • Jan Smit
  • Tim Douwsma
  • Nielson
  • Davina Michelle

0 stemmers

1 like

Ik vind girl dinner net zo kansloze term als bijvoorbeeld de man bun. Maar misschien begin ik gewoon echt oud te worden. :upside_down_face:

1 like

Ohh ja omdat er op tiktok dus veel meiden zijn die zeggen dat hun vriend wel kookt en zij niet

1 like

Je mede 13 jarigen kunnen het vast waarderen :heart:

6 likes

Karaoke-avond met Davina Michelle. Dan valt mijn vals geschreeuw nauwelijks op want haar stem is ook niet om aan te horen.

3 likes

Op die manier ben ik wel ietsjes gerustgesteld

1 like

de hele buurt danst met ons mee
alleen de domme katten zeggen neeeeheee :notes:

4 likes

Lol weer wat geleerd over mijn vriend? Zelfs met een uitleg erbij wat het zo interessant maakt en een tijdsindicatie wanneer de laatste keer was dat hij er aan dacht (tussen 7 en 8 vanavond)

26 likes

Ik heb sowieso totaal geen inzicht in geld dus voor mij voelt alles gratis

13 likes

Jawel :joy: ik heb in de krant gelezen (wel de kranten app) (of iig ergens wat geen tikkietokkie is) dat een girl dinner dus is als je vriend er niet is en dat je dan dus niet hoeft te koken en je dan dus een augurk en een blok kaas ofzo eet

Want als je kerel er is dan moet je natuurlijk voor m zorgen en voor jezelf hoeft dat niet :smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear:

Maar ik vind trad wives wel veel erger (ja ik heb hier dus ook over gelezen in de krant en de flair)

1 like

Hahahaha ik gaf hierboven letterlijk hetzelfde voorbeeld (augurk en kaas)

2 likes

Hahahaha ja ik vond die wel goed klinken :grimacing: (niet om te eten als avondeten hahaha)

2 likes

Omg :disappointed:
Betty Friedan draait zich om in haar graf.

2 likes