Nu ik er over nadenk; ja. Maar ik heb er jaren niet aan gedacht. Er stond dan een aantal dagen een enorme container voor de basisschool en daar werden ze in verzameld.
Voor welk goed doel het was, weet ik niet meer.
Haal jij voldoening uit je werk?
- Ja
- Nee, maar dat vind ik oké
- Nee en dat zou ik wel graag willen
- Anders
0 stemmers
Ik heb de deathly hallows. Gelukkig niet op een heel zichtbare plek, maar ga ze sws ook laten coveren, want fuck die tyfusTERF
Nee, maar gelukkig is mijn huidige werk ook niet mijn toekomstige baan. Ik weet inmiddels alles al waardoor het saai en eentonig is geworden.
Nee en daarom ben ik ook aan het solliciteren.
Als je een dubbele boterham met kaas/vlees/oid smeert doe je dan boter op beide boterhammen?
Toen ik net in de zorg werkte sneerde een bewoner eens naar me ‘en boterhammen kun je ook al niet smeren!!!’ Omdat ik maar aan 1 kant boter doe.
- Ja beide kanten
- Nee 1 kant
- Ik gebruik geen boter
0 stemmers
Moet wel zeggen dat ik in principe tegen het smeren van dubbele boterhammen ben, dus ik doe dit alleen als ik boterhammen meeneem voor onderweg oid. Ik vind dat je iedere individuele boterham moet besmeren, anders eet je meer brood dan beleg, dat kan nooit de bedoeling zijn toch
Wow een telefoonboek. Dat kan ik me bijna niet meer herinneren.
Heb jij een vaste telefoon in huis?
- Nee
- Ja
0 stemmers
En 1x per jaar schrik ik me de tyfus omdat ‘ie ineens afgaat. Gebruik ‘m nooit maar kreeg ‘m gratis bij het abonement dus ja prima
Kun jij werken en een serie tegelijk kijken op de achtergrond?
- Nee dat kan mijn brein niet aan
- Ja dat kan ik maar doe ik nooit
- Ja dat kan ik en doe ik weleens
- Ik ben conducteur of heb een ander beroep waar dit sowieso niet mogelijk is
0 stemmers
hangt heeeeeel erg van het soort werk af. Ik heb één analysetaakje in m’n werk waarvan het voorwerk zo saai en traag is dat ik dat niet kan als solo-taak hahaha. Maar bij het meeste kan het niet.
Kun jij goed namen onthouden?
- Ik vergeet nooit een naam
- Goed
- Redelijk
- Matig
- Slecht
0 stemmers
Wat is de vraag.
Oh какого черта (verdikkie) ik was aan het klooien met die poll omdat het de nerd die er over heeft nagedacht net niet gelukt is en ie ze default niet-openbaar maakt
Thanks babe
Als ik thuis werk aaaaaltijd. Foute reality, simpele film… ik kan juist niet zonder!
Maar mis je dan geen dingen? Want je kunt niet hele tijd naar je scherm (vd film) kijken toch
Oh jawel, maar zet gewoon wat simpels op. Iets als Beste zangers, Disneyfilm of zo’n slechte romcom hoef je bijvoorbeeld niet goed op te letten haha! Ik moet gewoon ruis/geklets hebben, podcast zet ik ook vaak aan.
Werken + muziek: jaaaaa
Werken + geklets: aaargh
Ik vergeet wel vaak van die standaard namen, dan weet ik dat het een standaard naam is maar niet welke. Vooral mannennamen zoals Stefan of Sander, Jeroen, Joost of Joris.
ex on the beach