Springgroep is een soort gym met trampolines, dat heb ik best lang gedaan. Later ging ik werken, ik werkte altijd best veel want ik kreeg weinig geld van mijn ouders. En op zaterdag ging ik naar scouting. Maar ik weet niet of ik anders wel had ‘gehangen’, hahaha.
Ja dat mag, maar dat kon ik niet. Vooral verschillende sprongen, op kleine en dubbele trampolines, de plank en de tumbling baan. En als je dan goed was kon je meedoen aan wedstrijden.
Dit heb ik ook gedaan!! Bakte er niks van
De enige keer dat ik met mijn scheikundeboek op de bagagedrager “naar een vriendin ging om huiswerk te maken” maar eigenlijk ging blowen in het bos met die vriendin werd ik gespot door een kennis van mijn ouders en was het meteen uit met de pret
Wel echt stom als je dat gaat snitchen
Vind je dat je van je partner mag ‘eisen’ dat hij/zij stopt met roken voor je samen zou proberen zwanger te worden? Omdat je niet wil dat je kindje opgroeit met een rokende ouder, ‘slecht voorbeeld’.
- Ja, ik vind dit redelijk om te eisen van mijn partner
- Nee, ik vind dat een ieder zelf moet weten of hij/zij stopt met roken
- Anders namelijk…?
0 stemmers
Je kan het vragen, maar eisen vind ik zeker niet. De keuze blijft dan uiteraard aan jezelf of je wel kinderen wilt met deze persoon.
Ik kan me al niet voorstellen dat ik samen zou zij met iemand die rookt, eigenlijk. Ik vind die geur zo goor en ik vind het ook zo stom als iemand naar buiten gaat om te roken.
Haha love de antwoorden! Mijn vraag was n.a.v. gesprek met een vriendin die dus graag wil dat haar partner stopt met roken voor ze gaan proberen zwanger te worden, maar hij vindt het onzin en niet aan haar.
Ik was laatst op kraamvisite en de vader zat gewoon letterlijk náást z’n peuter én newborn te roken, ik stond echt met m’n bek vol tanden dat iedereen dit gewoon prima vond.
Tsja het is in principe ook niet aan haar en blijft zijn eigen keuze om wel of niet te stoppen, maar het is net zo goed haar keuze om dan geen kinderen met hem te willen. ‘Eisen’ werkt niet nee maar je zal hier toch op de een of andere manier moeten uitkomen samen. Als dat kind er later is zullen er nog wel meer grote opvoedkundige en morele vraagstukken voorbijkomen waar je het toch over eens zal moeten worden als ouders dus dit lijkt me dan een mooi begin daarmee. Als dat nu al niet lukt lijkt het me verdomd lastig om samen ouders te worden.
Ik zou dit zo’n afknapper vinden (die vriend, niet de vriendin die het vraagt)
Dat zie je veel te vaak. Hier zelfs iemand rokend met baby in de draagzak zien lopen.
Er is echt veel te weinig aandacht voor de rol van de gezondheid van de man (en dus het zaad) als stellen een kinderwens hebben. Vrouw stopt met alcohol drinken, gaat misschien gezond eten, etc etc, man blijft gewoon roken, drinken… Terwijl dat bewezen een negatief effect heeft op de zaadkwaliteit. ik zou tegen m’n partner zeggen: ‘yo het is iets wat we samen doen dus we gaan er beide 100% voor om dit te laten slagen’, dus ja ook stoppen met roken en ook tijdelijk stoppen met drinken als je probeert zwanger te worden
Nee want Sam Hofman is dus echt tering vruchtbaar.
Haha heeft die heel veel kinderen?
Lust jij champignons?
- Ja mmm.mm.mm
- Mwa
- Nee goor
0 stemmers
Douwe Bob iig wel…
Ja love champignons maar niet uit blik ofzo gatver en ik houd er ook niet van wanneer het tot een soort smurrie gemaakt is (ragout ofzo).
Ik vind champignons rauw zó lekker, maar schijnt niet goed te zijn om ze rauw te eten