Stel je persoonlijke vraag #45

Zou ik mogen vragen hoeveel geld het heeft gekost om je benen te laseren? Klinkt wel heerlijk namelijk, nooit meer hoeven scheren.

Iets is toch gewoon je hobby als je het leuk vindt om te doen.

3 likes

Kun jij goed een aantal uur zonder eten?

• Nee totaal niet
  • Lunch tot laat avondeten lukt me net niet
  • Lunch tot laat avondeten gaat goed
  • Ja geen probleem

0 stemmers

Ik kan er zelf vooral niet tegen als ik geen optie (banaan oid) bij me heb, dan ga ik ineens een croissant kopen op het station voor een halfuurtje in de trein want stel je voor wil echt geen honger krijgen en wat als het op bestemming allemaal nog lang duurt blabla
Ik eet voor ik naar een etentje ga ook iets kleins anders ben ik ongezellig

3 likes

Ik kan wel lang zonder eten, maar eenmaal honger wil (moet) ik wel snelllll wat eten. Dus ik neem eigenlijk ook altijd wel wat mee, vooral om dat moment vóór te zijn.

5 likes

Als ik 3-4 uur niet eet word ik vaak al slap of draaierig heel irritant.

4 likes

Doordeweeks wel, dan zit er ca 5,5 uur tussen mijn ontbijt/lunch en lunch/diner, maar in het weekend heb ik vaak wel behoefte aan iets tussendoor, best gek eigenlijk.

2 likes

Ik merk bij mijzelf dat het ook heel erg gepaard kan gaan met afleiding. Verveling = eten.

16 likes

Ik heb dit precies andersom haha
Op werkdagen heb ik echt zo’n tijdschema qua eten en na 2u ofzo echt wel weer trek in iets.
Als ik vrij ben eet ik bijna nooit tussendoortjes en kan ik na uren opeens denken hmm ik heb vandaag eigenlijk nog niet veel gegeten

7 likes

Soms echt niet, maar soms eet ik ook bijvoorbeeld 30 uur lang niks omdat ik dan geen zin heb.

3 likes

Soms vergeet ik wel eens een halve dag te eten ( op city trips ofzo) en dan voel ik me echt zo slap en misselijk savonds.

3 likes

Ik heb over een tijdje een feest van ouders van mijn beste vriendin (zoveel jarig huwelijksfeest). Wat voor cadeaubedrag zouden jullie geven (vorm van een bon):

• 5
  • 10
  • 15
  • 20
  • 25
  • 30
  • Anders

0 stemmers

4 likes

Ik ook en dat heb ik dan niet door en ineens poef gaat het slecht. En daar heb ik dan uren last van. Probeer wel altijd iets van nootjes of een energiereep in m’n tas te hebben. Echt heel irritant om daar zo op te moeten letten.

5 likes

Je slaapt in een duur hotel en ligt in bed. Je hoort de mensen in de kamer naast je praten (stemmen, geen echte woorden te onderscheiden), de föhn kun je goed horen en bijv het openen en sluiten van kastdeuren hoor je ook.

Dit vind je…

• Normaal
  • Jammer, maar ok
  • Abnormaal, maar zou er niet over klagen
  • Abnormaal, zou er over klagen
  • Neutraal

0 stemmers

Edit: Oja en ik bedoel dus niet klagen bij je buren want ze doen niks geks; maar bij het hotel dat het te gehorig is (voor de prijs van de kamer) oid

2 likes

Dit heb ik nu op dit moment. Of ja relatief niet extreem duur want ben in Parijs en daar is alles duur maar ik vind het wel duur. Maarja het is een oud gebouw dus wat doe je eraan…

2 likes

Ik heb dit wel eens in Italië gehad. Ook een oud gebouw. Ik kon niet slapen. Mijn man snurkte (die kon ik nog duwen), maar de buurman snurkte ook :tired_face: wat een kutnacht.

1 like

Klagen als in: bij check-out vermelden maar niets verwachten

8 likes

In een review schrijven (ik waardeer het namelijk altijd als andere mensen dit vermelden want dan boek ik daar niet)

6 likes

Bij die sportvraag denk ik bij heel veel antwoorden; mensen kunnen dit ook gewoon doen omdat ze vinden dat ze moeten i.p.v. dat ze het voor hun lol/hobby doen :joy:

3 likes

ja same, hierdoor heb ik wel een periode gehad dat ik bijna dagelijks van die chocokoeken van de ah to go at om te voorkomen dat ik misselijk werd in de trein.

2 likes

Een stuk of tien keer, er zijn nog wat blonde haren over maar dat boeit me niet zo veel. Ik ben net klaar, maar als het goed is hoef ik het alleen één keer per jaar bij te laten werken. In het ontharingstopic staan er ook verhalen/ervaringen over laseren.

@Nude €2000 voor mijn hele benen.

2 likes