Staat een hobby van jou hiertussen?
- Nee
- Ja een
- Ja meerdere
0 stemmers
I love escape rooms spelen maar snap best dat sommigen mensen daar direct een bepaald type persoon bij bedenken.
Staat een hobby van jou hiertussen?
0 stemmers
I love escape rooms spelen maar snap best dat sommigen mensen daar direct een bepaald type persoon bij bedenken.
Ik vind treinspotters echt aandoenlijk
Wanneer mag iemand zeggen dat zijn of haar hobby âkokenâ is?
0 stemmers
En wanneer âsportenâ?
0 stemmers
Voor de ja-stemmers, wat is jouw hobby?
0 stemmers
Dan is je hobby âbakkenâ
Niet breien, wel naaien
Oksels en bikinilijn bijna klaar met laseren, dus hoef ik bijna niet meer te scheren
Benen minimaal 1x per week en evt tussendoor nog voor blote benen outfits
Zo fijn dat laseren! Ben pas 1 keer geweest voor bikini-totaal en zie nu al verschil qua dikte, zo fijn!
Paardrijden! De meeste mensen in de paardensport zijn ook moeilijk irritant.
Heb eens een date gehad met iemand die serieus aan simracen deed. Dus ook echt met zoân stoel en stuur thuis en 3x per week training en 1x wedstrijd, en verder sportte hij niet en leek niet echt buiten te komen. Dat was wel een afknapper ja
de enige waar ik aan denk bij escaperooms ben jij hahaha
Ja vind ik ook! Mijn benen hadden niet genoeg donkere haren om er zoveel geld tegenaan te gooien zei diegene die mij lasert, anders had ik mn benen ook laten doen. Vind het echt irritant dat ik nu mn grootste zone alsnog moet scheren
Oh dit vind ik echt een interessante podcast fijn dat je dit deelt. Op dd Barmhartige samiritanen!
Vogelspotten lijkt me eigenlijk heel leuk en vind het ook tof als mensen veel van dieren of planten weten eigenlijk, en keramiek en tekenen/schilderen hoop ik later ook nog tot mijn hobbyâs te kunnen rekenen
Hoe vaak heb je moeten laseren voordat het weg bleef? Verschilt vast een beetje per persoon, maar ben benieuwd waar ik ongeveer aan moet denken
Edit: en hoe lang blijft het al weg?
Ik vind het eigenlijk wel zielig voor je broertje. Ik vind dat ze het geld aan de kant hadden moeten houden tot hij meerderjarig was, om in te zetten als doorstart in het leven (studie/rijbewijs/aankoop woningâŠ). Ik kan me niet voorstellen dat mijn eigen ouders het zouden gebruiken om een vakantie te betalen of de tuin op te knappen. Ik zal uit nieuwsgierigheid eens vragen wat zij zouden doen. Ik denk verdelen tussen mij en mân broer ofwel het gewoon bij mijn broer laten.
Ik scheer benen en oksels niet maar gaat met de epilator.
Hoor wel eens âhoogsensitief is het nieuwe/geaccepteerde autismeâ. Dus hoogsensitief it isâŠ
@Nysmn ik haal de droger leeg wanneer ik weer op zolder moet zijn (voor nieuwe was of schoonmaak) of mijn partner doet het als hij op zolder gaat gamen.
de droger is gewoon mijn kast. als er een nieuwe lading in moet, gaat de kleding in een wasmand met schone was, dan wordt dat mijn kast.
Mee eens dat ze het geld bij hem hadden moeten laten hoor! Maar in hun verdediging, is het niet dat ze er in verhouding een super groot bedrag van hebben gebruikt. Er is nog steeds een groot geld bedrag in zijn bezit voor studie, rijbewijs oid.