Stel je persoonlijke vraag #45

Oh dit vind ik echt een interessante podcast fijn dat je dit deelt. Op dd Barmhartige samiritanen!

2 likes

Vogelspotten lijkt me eigenlijk heel leuk en vind het ook tof als mensen veel van dieren of planten weten eigenlijk, en keramiek en tekenen/schilderen hoop ik later ook nog tot mijn hobby’s te kunnen rekenen

10 likes

Hoe vaak heb je moeten laseren voordat het weg bleef? Verschilt vast een beetje per persoon, maar ben benieuwd waar ik ongeveer aan moet denken

Edit: en hoe lang blijft het al weg?

1 like

Ik vind het eigenlijk wel zielig voor je broertje. Ik vind dat ze het geld aan de kant hadden moeten houden tot hij meerderjarig was, om in te zetten als doorstart in het leven (studie/rijbewijs/aankoop woning…). Ik kan me niet voorstellen dat mijn eigen ouders het zouden gebruiken om een vakantie te betalen of de tuin op te knappen. Ik zal uit nieuwsgierigheid eens vragen wat zij zouden doen. Ik denk verdelen tussen mij en m’n broer ofwel het gewoon bij mijn broer laten.

Ik scheer benen en oksels niet maar gaat met de epilator.

2 likes

Hoor wel eens ‘hoogsensitief is het nieuwe/geaccepteerde autisme’. Dus hoogsensitief it is…

@Nysmn ik haal de droger leeg wanneer ik weer op zolder moet zijn (voor nieuwe was of schoonmaak) of mijn partner doet het als hij op zolder gaat gamen.

de droger is gewoon mijn kast. als er een nieuwe lading in moet, gaat de kleding in een wasmand met schone was, dan wordt dat mijn kast.

:pensive:

9 likes

Mee eens dat ze het geld bij hem hadden moeten laten hoor! Maar in hun verdediging, is het niet dat ze er in verhouding een super groot bedrag van hebben gebruikt. Er is nog steeds een groot geld bedrag in zijn bezit voor studie, rijbewijs oid.

1 like

Zou ik mogen vragen hoeveel geld het heeft gekost om je benen te laseren? Klinkt wel heerlijk namelijk, nooit meer hoeven scheren.

Iets is toch gewoon je hobby als je het leuk vindt om te doen.

3 likes

Kun jij goed een aantal uur zonder eten?

• Nee totaal niet
  • Lunch tot laat avondeten lukt me net niet
  • Lunch tot laat avondeten gaat goed
  • Ja geen probleem

0 stemmers

Ik kan er zelf vooral niet tegen als ik geen optie (banaan oid) bij me heb, dan ga ik ineens een croissant kopen op het station voor een halfuurtje in de trein want stel je voor wil echt geen honger krijgen en wat als het op bestemming allemaal nog lang duurt blabla
Ik eet voor ik naar een etentje ga ook iets kleins anders ben ik ongezellig

3 likes

Ik kan wel lang zonder eten, maar eenmaal honger wil (moet) ik wel snelllll wat eten. Dus ik neem eigenlijk ook altijd wel wat mee, vooral om dat moment vóór te zijn.

5 likes

Als ik 3-4 uur niet eet word ik vaak al slap of draaierig heel irritant.

4 likes

Doordeweeks wel, dan zit er ca 5,5 uur tussen mijn ontbijt/lunch en lunch/diner, maar in het weekend heb ik vaak wel behoefte aan iets tussendoor, best gek eigenlijk.

2 likes

Ik merk bij mijzelf dat het ook heel erg gepaard kan gaan met afleiding. Verveling = eten.

16 likes

Ik heb dit precies andersom haha
Op werkdagen heb ik echt zo’n tijdschema qua eten en na 2u ofzo echt wel weer trek in iets.
Als ik vrij ben eet ik bijna nooit tussendoortjes en kan ik na uren opeens denken hmm ik heb vandaag eigenlijk nog niet veel gegeten

7 likes

Soms echt niet, maar soms eet ik ook bijvoorbeeld 30 uur lang niks omdat ik dan geen zin heb.

3 likes

Soms vergeet ik wel eens een halve dag te eten ( op city trips ofzo) en dan voel ik me echt zo slap en misselijk savonds.

3 likes

Ik heb over een tijdje een feest van ouders van mijn beste vriendin (zoveel jarig huwelijksfeest). Wat voor cadeaubedrag zouden jullie geven (vorm van een bon):

• 5
  • 10
  • 15
  • 20
  • 25
  • 30
  • Anders

0 stemmers

4 likes

Je slaapt in een duur hotel en ligt in bed. Je hoort de mensen in de kamer naast je praten (stemmen, geen echte woorden te onderscheiden), de föhn kun je goed horen en bijv het openen en sluiten van kastdeuren hoor je ook.

Dit vind je…

• Normaal
  • Jammer, maar ok
  • Abnormaal, maar zou er niet over klagen
  • Abnormaal, zou er over klagen
  • Neutraal

0 stemmers

Edit: Oja en ik bedoel dus niet klagen bij je buren want ze doen niks geks; maar bij het hotel dat het te gehorig is (voor de prijs van de kamer) oid

2 likes