Stel je persoonlijke vraag #45

Ik vind TikTok wel echt verslavender dan Youtube en Insta trouwens. Enige app waar ik een schermtijd voor heb ingesteld haha.

6 likes

Ik heb daar zelf niet zon last van omdat ik na 3 filmpjes al weer iets anders aan het doen ben :joy:

2 likes

Gebruik jij het woord ‘barrel’ wel eens?

• Ja, das een oude fiets
  • Ja, maar das iets anders
  • Nee, maar weet wel dat da een oude fiets is
  • Nee, ken dat woord niet

0 stemmers

2 likes

ja klopt dat is het merendeel van m’n posts k heb ook een bot waarmee ik een melding krijg wanneer iemand het zegt (ik zit al langer op het forum dan tiktok bestaat)

2 likes

Ik voel me ook nier aangevallen maar in dit geval vind ik je gegevens delen met tiktok en je gevevens delen met zon russische site wel het zelfde eigenlijk. Je vult wat in en geeft nergens toestemming of iets dus zij kunnen doen met jouq foto en mail enzo wat ze willen.

Het boeit mij verder ook niet of iemand die filmpjes wel of niet leuk vinden. Ik vond het in dit geval wel grappig dat iedereen het zo leuk vond om zichzelf als pop te zien dat het hele gevaar waar vaak over gesproken word ineens niet meer relevant leek te zijn.

5 likes

Ik heb nu juist meer het idee dat je je betrapt voelde en daarom tiktok nog erger gaat maken haha. Ik heb ook geen kritiek op mensen die zichzelf als bairbie willen zien maar roep dan niet eerst bah wat slecht om het vervolgens zelf maar dan op een andere app te doen haha.

Om in de chinese site termen te blijven. Ik vind het roepen dat shein slecht is maar zelf via alieexpress bestellen.

2 likes

Wat vind jij de lekkerste instant noodles?

• IndoMie
  • YumYum
  • Samyang Buldak
  • Mama
  • Koka
  • Nissin
  • Unox
  • Een ander merk, namelijk:
  • Ik eet (bijna) nooit instant noodles

0 stemmers

Ik heb deze hele week al 16 uur doorgebracht op tiktok :joy: Normaal maakte ik me ook echt niet zo heel erg druk om die apps, maar de laatste tijd merk ik gewoon dat tiktok en facebook dingen weten waarvan ik denk ??? Hoe dan. Maarja de verslaving en het plezier wat ik van die apps heb is te groot en ik denk dat heel veel mensen dat hebben waardoor het steeds erger zal worden.

Het is nu toch ook al te laat om alles te verwijderen denk ik dan. Vanaf 2014 is elke stap die ik heb gezet terug te vinden in google maps, mijn hoofd staat al jaren op internet door fb, twitter etc. Ze hebben al te veel informatie om het nu nog te stoppen. En daarnaast moet je je ook eens bedenken hoeveel uur aan beeldmateriaal er is van jou doormiddel van camera’s in winkels, parkeerplaatsen etc. Dwijlen met de kraan open

Edit : Ik weet nog wel dat mijn ex heel erg voetbalfan was en ik elke wedstrijd een google melding kreeg van de uitslagen??

3 likes

Nooooo want Skipper is bijna altijd aan het babysitten :sob:

3 likes

Nongshim noodles! Hebben ze gewoon bij de supermarkt. Die met kimchi zou ik iedere dag kunnen eten, vooral met de ei/mayo hack.

7 likes

nongshim en dan die met kimchi smaak

5 likes

wow nice hahaha

4 likes

Mama noodles hebben van zichzelf zon aparte smaak, maar vind de kimchi spice mix wel heel lekker.

1 like

Het woord hack

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Ik wist even niet hoe ik het anders moest noemen, iedereen noemt deze bereiding zo :sob:

3 likes

Vind jij dat mensen van 73 jaar nog in de politiek mogen werken? Of een andere vraag. Vind jij dat er een leeftijdsgrens moet komen voor de politiek?

• Ja dit kan nog prima
  • Nee er zit een grens aan

0 stemmers

In het geval van optie nee, wat is de leeftijdsgrens dan volgens jou?

3 likes

Inhoud van het kruidenzakje mixen met een eetlepel kewpie mayo + 1 ei + knoflook en dan met kokend water uit de pan waarin je je noodles kookt mixen. De saus wordt suuuper romig en dik, echt mijn favoriete bereiding.

6 likes

Intuitief zou ik zeggen gewoon pensioengrens? Dus 68? Net zo goed vind ik dat bijv chirurgen ook niet tot hun 73 moeten blijven opereren, hoeven ze ook niet in de politiek wat mij betreft.

19 likes

Ja da’s wel waar, maar we hebben toch ook geen tieners of kinderen in de politiek, om maar ff iets te noemen? Die worden ook vertegenwoordig door een andere generatie. Kan dan toch ook prima voor de senioren zo werken lijkt me?

2 likes

ik ken deze hack niet maar met ei erdoor is wel heel lekker! ik kan sowieso alleen instant noodles eten met duizend ingrediënten erbij, ei gochujang edamame sesamolie gochugaru bosui sesamzaad echt lekker

3 likes