Stel je persoonlijke vraag #45

Creepy ik kijk alsof ik iets gebruikt heb

8 likes

Dit is zoveel mooier ja! Maar wel minder barbie achtig vind ik.

had ik maar zulke tetten

wel meteen inspiratie voor een nieuw kapsel

16 likes

Wow maar dit effect lijkt niet eens meer barbie

2 likes

Deze lijkt idd wel behoorlijk echt qua gezicht (niet qua haar en make up enzo :face_holding_back_tears:)

7 likes

Oh jongens ik heb nu wel genoeg creepy barbies gezien :sob:

24 likes

Forum : Ik gebruik geen tiktok want gevaarlijk!!
Ook het forum : Massaal hun fotos op een of andere russische bairbie site gooien.

106 likes

En de mensen die ik ken van hier zijn super herkenbaar als barbie

7 likes

hahahahahahahahahhahaha

2 likes

Echt een beetje hoe ouders vroeger waren " Kijk uit het internet is gevaarlijk iedereen op het internet is een oude man!!"
En nu hoef je ze alleen te appen met " Hey mam ik ben mn telefoon kwijt heb je even 5000 euro voor me" en ze trappen dr zo in.

17 likes

Ik weet zonder ai al dat ik er als 1995 Teacher Barbie uit zou zien

3 likes

Jaja jongens laten we nu niet doen alsof 1 foto aan een vage app geven ook maar enigszins in de buurt komt van 4 uur per dag video’s bekijken en filters gebruiken op TikTok haha.

Denk sowieso dat de meeste mensen die geen TikTok gebruiken dat voornamelijk doen omdat ze geen zin hebben in afstervende synapsen.

11 likes

Nee, ik herken mezelf echt niet in die Barbie en al helemaal niet met de foto die ik ervoor gebruikt heb.

1 like

Ligt denk ik echt aan de kwaliteit of hoek van de foto, dat maakte bij mij ook verschil. Ik vond mezelf wel echt lijken, maar kan ook zijn dat ik Delulu Barbie ben haha.

4 likes

Ik ben misschien mega delulu maar ik denk dus dat er niemand op dit forum bekende van mij zouden kunnen zijn hahaha.

1 like

Ik ken ook niemand hier toevallig hoor maar ik volg veel menen op het forum en heb er ook best veel ontmoet en dan lijken de barbies echt wel

2 likes

Het gaat toch niet om t uren lang filmpjes kijken. Want dat word nu ook gedaan maar dan op youtube of insta. Het gaat om je gegevens weg geven. Of je nou tiktok kijkt of je gezicht op zon app zet. Allebei even gevaarlijk.

6 likes

jezus wat uit de hoogte weer. geweldig dat je geen tiktok hebt, je bent echt véél cooler en intellectueler dan ik!

3 likes

TikTok is wel echt jouw heuvel hè.

19 likes

Hee maar heb ik die Russen nu toegang gegeven tot m’n bankgegevens, want de foto die ik gebruikte staat op al m’n sociale media dus daar boeken ze weinig winst

1 like

Dit is juist zo heerlijk. Hersenloos kei domme dingen scrollen na een dag werken :rofl::ok_hand:t2:
Elke avond met wat minder hersen inhoud.

4 likes