nongshim en dan die met kimchi smaak
wow nice hahaha
Mama noodles hebben van zichzelf zon aparte smaak, maar vind de kimchi spice mix wel heel lekker.
Het woord hack
- Ja
- Nee
0 stemmers
9 van de 10 keer zijn het ook dingen die mensen al een eeuwigheid doen.
Ik wist even niet hoe ik het anders moest noemen, iedereen noemt deze bereiding zo
Vind jij dat mensen van 73 jaar nog in de politiek mogen werken? Of een andere vraag. Vind jij dat er een leeftijdsgrens moet komen voor de politiek?
- Ja dit kan nog prima
- Nee er zit een grens aan
0 stemmers
In het geval van optie nee, wat is de leeftijdsgrens dan volgens jou?
Inhoud van het kruidenzakje mixen met een eetlepel kewpie mayo + 1 ei + knoflook en dan met kokend water uit de pan waarin je je noodles kookt mixen. De saus wordt suuuper romig en dik, echt mijn favoriete bereiding.
Intuitief zou ik zeggen gewoon pensioengrens? Dus 68? Net zo goed vind ik dat bijv chirurgen ook niet tot hun 73 moeten blijven opereren, hoeven ze ook niet in de politiek wat mij betreft.
Ja da’s wel waar, maar we hebben toch ook geen tieners of kinderen in de politiek, om maar ff iets te noemen? Die worden ook vertegenwoordig door een andere generatie. Kan dan toch ook prima voor de senioren zo werken lijkt me?
ik ken deze hack niet maar met ei erdoor is wel heel lekker! ik kan sowieso alleen instant noodles eten met duizend ingrediënten erbij, ei gochujang edamame sesamolie gochugaru bosui sesamzaad echt lekker
Hahaha oke @papierhier ik ben trouw indomie eter (mie goreng hot & spicy ) maar ga deze een keer proberen!
Hoe jong is eigenlijk de jongste persoon in de politiek?
Doe maar tweede kamer.
25 geloof ik. Op dit moment dan. Er hebben ook wel eens jongere mensen in gezeten.
Een tiener of een kind is wel echt iets anders dan iemand van 73. Dat hele jonge mensen niet massaal in de kamer zitten (waar ook echt iets voor te zeggen is) is in mijn ogen geen reden om ouderen uit te gaan sluiten.
@lisaanna @Soy.peor en hij (de Hoop) was 23 toen hij begon als Kamerlid. Bushoff die sinds kort in de kamer zit is een jaartje ouder en begon al in 2018 in de Groningse raad. Amsterdam heeft Gielen die al sinds haar 18de in de provinciale staten zit en voorzitter van de fractie is. Amsterdam heeft in de raad Belkasmi die ook begin twintig was toen hij begon. En dit zijn alleen maar de namen die direct in mij opkomen omdat ik ze ken of voor mijn werk volg. De politiek staat mega open voor jong talent.
Ik ben dus zo iemand die geen tiktok heeft want privacy, maar heb dan inderdaad weer geen seconde nagedacht over dat dit net zo goed dom is om te doen. En nu heb ik spijt (en zo boeiend was die foto ook niet die ze er van gemaakt hebben)
Noooo! Vanaf 70 jaar moeten ze maar lekker met pensioen gaan. Anders krijg je straks net als in Amerika dat politici niet voor zichzelf kunnen zorgen, maar wel over het land beslissen.
Nee maar was teveel moeite en zoveel boeit het me nou ook weer niet.