Hahaha oke @papierhier ik ben trouw indomie eter (mie goreng hot & spicy ) maar ga deze een keer proberen!
Hoe jong is eigenlijk de jongste persoon in de politiek?
Doe maar tweede kamer.
25 geloof ik. Op dit moment dan. Er hebben ook wel eens jongere mensen in gezeten.
Een tiener of een kind is wel echt iets anders dan iemand van 73. Dat hele jonge mensen niet massaal in de kamer zitten (waar ook echt iets voor te zeggen is) is in mijn ogen geen reden om ouderen uit te gaan sluiten.
@lisaanna @Soy.peor en hij (de Hoop) was 23 toen hij begon als Kamerlid. Bushoff die sinds kort in de kamer zit is een jaartje ouder en begon al in 2018 in de Groningse raad. Amsterdam heeft Gielen die al sinds haar 18de in de provinciale staten zit en voorzitter van de fractie is. Amsterdam heeft in de raad Belkasmi die ook begin twintig was toen hij begon. En dit zijn alleen maar de namen die direct in mij opkomen omdat ik ze ken of voor mijn werk volg. De politiek staat mega open voor jong talent.
Ik ben dus zo iemand die geen tiktok heeft want privacy, maar heb dan inderdaad weer geen seconde nagedacht over dat dit net zo goed dom is om te doen. En nu heb ik spijt (en zo boeiend was die foto ook niet die ze er van gemaakt hebben)
Noooo! Vanaf 70 jaar moeten ze maar lekker met pensioen gaan. Anders krijg je straks net als in Amerika dat politici niet voor zichzelf kunnen zorgen, maar wel over het land beslissen.
Nee maar was teveel moeite en zoveel boeit het me nou ook weer niet.
Ik heb van Def P geleerd wat een kopstoot is echt top info voor een tien jarige
Ja die zijn het best, net nog gegeten toevallig!
waar eet je deze mee? gewoon zo of nog met extra ingrediënten? ik vind ze wel lekker maar zo saai ofzo (volgens mij is dit vloeken in de kerk)
Nongshim! Specifiek Chapagetti. Samyang op twee.
Buldak spicy noodles
En dan met ei en everything seasoning!
Haha ja eens, ik heb eens speciaal indomie gekocht omdat iedereen er bij lijkt te zweren maar ik vond ze ook helemaal niet zo bijzonder? Mijn favo is yum yum curry
Als het voor 1 dag is wordt dat bij ons vaak niet genoteerd. Geen echte vrije dag, maar ook geen ziekteverlof. (Tenzij er heel vaak van dit soort situaties zijn uiteraard)
Volgende keer meedelen dat je je ziek meldt. Je bent helemaal niet verplicht om te vertellen waarom je dat doet. Echt rot voor je
Dit is misschien ook nog fijn om te weten.
Moet ik vakantiedagen inleveren tegen ziektedagen of bijzonder verlof? | Rijksoverheid.nl.
Als je een trendwatcher zou zijn, wat zou jij dan als dé kleur van najaar/winter 2023/2024 bestempelen?
- Diep paars
- Bleekroze
- Fuchsia
- Donkergroen
- Kobaltblauw
- Zachtgeel
- Chocoladebruin
- Iets anders, namelijk:
0 stemmers
Ik moest vakantiedagen opnemen toen ik corona had dus ik kijk nergens meer van op. Niet leuk, sterkte!