Ik had gestemd op 1/2 jaar maar eigenlijk gun ik het die kut miljonairs niet om nog langer te leven.
Van dat geld kun je ook wat botox betalen dus ouder uitzien zal me niet gebeuren ![]()
Queen
Ok ik ben om
Duck walk?
Kan je ook die snelle Edna walk?
Ik zou het wel met het bruidspaar overleggen dat je het wilt zeggen, wie weet vinden zij het prima als die vriendin lekker op Lowlands blijft ofzo.
Waarom overleg je niet gewoon met de vriend die gaat trouwen? Hij is zich er neem ik aan ook van bewust dat mensen over het algemeen minder prioriteit geven aan een gewoon feestje dan een trouwerij.
Ik weet niet wie jij in dit verhaal bent en hoe de onderlinge verhoudingen zijn maar van de meeste vrienden zou ik wel behoorlijk geĆÆrriteerd zijn om van Lowlands geplukt te worden om een bruiloft bij te wonenš al is nee natuurlijk ook een antwoord.
Nou dan zou ik het ook laten, dit is de keuze van het koppel dat gaat trouwen en daar heb jij niks van te vinden. Als zij per se wilden dat die vriendin er was waren ze wel ingegaan op jouw aanbod/plan
Ja dan kan ze haar beklag toen bij het bruidspaar en niet bij jou. Ik zou het als ik het bruidspaar was echt vreemd vinden als jij op eigen houtje iets anders zou doen dan hun besluit. Blijkbaar hechten zij meer waarde aan het geheim dat ze gaan trouwen dan aan haar erbij, mag jij wat van vinden maar tis niet jouw bruiloft
Als je als verrassing gaat trouwen terwijl mensen denken dat het een tuinfeest is, dan moet je je er ook bij neerleggen dat mensen dit missen.
Noway dat ik Lowlands skip voor - wat lijkt op een - tuinfeest.
Ehm als het bruidspaar het zo graag geheim wil houden⦠you snooze you lose.
Ja ik ook, maar aan de andere kant als het bruidspaar weet dat zij eigenlijk niet kan en zelf geen (extra) moeite doen om haar toch te laten komen dan zou ik ook denken joeeee
En je vind het niet vervelend om dan iets te doen wat het bruidspaar blijkbaar niet wil? Die kiezen hier toch bewust voor. Ik zou echt not amused zijn als notabene de ceremoniemeester iets doet waarvan je als bruidspaar heb gezegd dat het zo goed is
Maar je staat erbuiten, je bent alleen jezelf nu in een soort hoofdrol aan het wurmen waar je niet in hoeft. Bruidspaar vindt het zo goed, vriendin misschien uiteindelijk niet. Nou das dus precies niet jouw issue maar dat van die vriendin en het bruidspaar
En dan komt later uit dat zij het wist āen toch naar lowlands is gegaanā, krijgt zij weer scheve gezichten.
Gewoon een algehele malaise op deze manier mensen uitnodigen toch. Weird.
Wat een onnodig ingewikkeld gedoe.
Waarom wil je je bruiloft geheim houden voir wie is zon verrassing leuk. Echt mn nachtmerry als ikdenk dat ik naar een chill tuinfeestje ga en het is ineens een bruiloft.
@Roguee Ik zou niet tegen vriendin B zeggen dat je je vriend gaat ophalen en haar daarmee de kans bieden toch mee te gaan, want door dat te doen meng je jezelf toch in de situatie en heeft vriendin B misschien nog wel een beetje een punt als ze het je kwalijk neemt dat je niks gezegd hebt. Als je gewoon je vriend ophaalt en haar erbuiten laat kun je achteraf ook benoemen dat jij er niks mee te maken hebt verder en ze bij de vriend die gaat trouwen haar beklag moet doen.
Ik vind het trouwens wel het toppunt van dingen onnodig ingewikkeld maken, om op zoān manier te gaan trouwen. Heeft het verrassingseffect dan zoveel meerwaarde op het risico dat er mensen niet zullen komen (of op het laatste moment toch besluiten te moe te zijn ofzo), die je er wel graag bij had gehad? Maargoed ieder zān ding natuurlijk.