Stel je persoonlijke vraag #45

kun jij gemakkelijk hurken met je voeten plat op de grond? met moeite of uit balans is dus nee

• ja
  • nee

0 stemmers

3 likes

Ja dit. Kan dat geld dan goed benutten om de tijd die ik wel heb beter in te vullen.

5 likes

waarom weet je überhaupt dat je dat kan :sob:

6 likes

Ik had gestemd op 1/2 jaar maar eigenlijk gun ik het die kut miljonairs niet om nog langer te leven.

3 likes

Van dat geld kun je ook wat botox betalen dus ouder uitzien zal me niet gebeuren :relieved:

8 likes

Queen

1 like

Ok ik ben om

1 like

Duck walk?

2 likes

Kan je ook die snelle Edna walk?

Vriend A heeft mensen uitgenodigd voor een tuinfeest, maar wat niemand weet is dat hij die dag stiekem gaat trouwen. Vriendin B is ook uitgenodigd. Zij kan helaas niet want zij is die dag naar lowlands.

Jij weet wel dat die vriend gaat trouwen omdat je ceremoniemeester bent maar mag het tegen niemand zeggen. Nu wil het toeval dat jouw partner ook naar lowlands gaat, en dat jij hem die dag met een smoesje op gaat halen zodat hij wel bij het trouwen is. Nu ga je dit tegen vriendin B zeggen en bied je haar aan dat ze mee kan rijden, om haar zo alsnog de kans te geven de trouwerij bij te wonen.

Wat als zij dit aanbod afslaat en op Lowlands blijft. Zou jij dan zeggen dat het om een bruiloft gaat, om haar zo over te halen?

• Ja, ik zou dat zeggen
  • Nee, ik zou het er bij laten
  • Anders

0 stemmers

2 likes

Ik zou het wel met het bruidspaar overleggen dat je het wilt zeggen, wie weet vinden zij het prima als die vriendin lekker op Lowlands blijft ofzo.

42 likes

Waarom overleg je niet gewoon met de vriend die gaat trouwen? Hij is zich er neem ik aan ook van bewust dat mensen over het algemeen minder prioriteit geven aan een gewoon feestje dan een trouwerij.

5 likes

Ja, het bruidspaar weet dit al en heeft het er zelf bij gelaten.

1 like

Ik weet niet wie jij in dit verhaal bent en hoe de onderlinge verhoudingen zijn maar van de meeste vrienden zou ik wel behoorlijk geïrriteerd zijn om van Lowlands geplukt te worden om een bruiloft bij te wonen😅 al is nee natuurlijk ook een antwoord.

7 likes

Klopt, zijn zus kon ook niet en die heeft hij semi overgehaald. Deze vriendin niet, en nu voel ik mij soort van verantwoordelijk hiervoor terwijl ik vind dat ik dat niet ben.

1 like

Nou dan zou ik het ook laten, dit is de keuze van het koppel dat gaat trouwen en daar heb jij niks van te vinden. Als zij per se wilden dat die vriendin er was waren ze wel ingegaan op jouw aanbod/plan

4 likes

En vind je het dan aan mij om dit te verklappen aan die vriendin? Zij heeft zelf al afgezegd onder het mom van ik ben op lowlands.

1 like

Ja dat vind ik dus ook, maar ergens knaagt het. Dat zij dan achteraf aan mij vraagt “wist jij dit???”

eh ja ik wist dit, maar ik mocht niets zeggen. Ik heb zelf nu bedacht dat ik vraag of ze mee wil rijden, vond ik al heel attent van mijzelf haha

1 like

Ja dan kan ze haar beklag toen bij het bruidspaar en niet bij jou. Ik zou het als ik het bruidspaar was echt vreemd vinden als jij op eigen houtje iets anders zou doen dan hun besluit. Blijkbaar hechten zij meer waarde aan het geheim dat ze gaan trouwen dan aan haar erbij, mag jij wat van vinden maar tis niet jouw bruiloft

8 likes

Als je als verrassing gaat trouwen terwijl mensen denken dat het een tuinfeest is, dan moet je je er ook bij neerleggen dat mensen dit missen.

Noway dat ik Lowlands skip voor - wat lijkt op een - tuinfeest.

41 likes