Ehm als het bruidspaar het zo graag geheim wil houden… you snooze you lose.
Ja ik ook, maar aan de andere kant als het bruidspaar weet dat zij eigenlijk niet kan en zelf geen (extra) moeite doen om haar toch te laten komen dan zou ik ook denken joeeee
Ja bij zn zus heeft hij dat wel gedaan, bij deze vriendin niet, dus het bruidspaar vind het wel ok dat deze vriendin er niet is, risico van een verrassing. Ik zit meer met de reactie van deze vriendin achteraf, zou het heel vervelend vinden als zij zich rot voelt.
mss zeg ik er wel bij iets van joh denk er nog even goed over na! Ze zouden het leuk vinden als je er bij bent.
En je vind het niet vervelend om dan iets te doen wat het bruidspaar blijkbaar niet wil? Die kiezen hier toch bewust voor. Ik zou echt not amused zijn als notabene de ceremoniemeester iets doet waarvan je als bruidspaar heb gezegd dat het zo goed is
ja vind ik ook vervelend, laat mij er verder buiten denk ik eigenlijk
Maar je staat erbuiten, je bent alleen jezelf nu in een soort hoofdrol aan het wurmen waar je niet in hoeft. Bruidspaar vindt het zo goed, vriendin misschien uiteindelijk niet. Nou das dus precies niet jouw issue maar dat van die vriendin en het bruidspaar
Ja klopt main character vibes. dank in ieder geval voor de reacties!
En dan komt later uit dat zij het wist “en toch naar lowlands is gegaan”, krijgt zij weer scheve gezichten.
Gewoon een algehele malaise op deze manier mensen uitnodigen toch. Weird.
Wat een onnodig ingewikkeld gedoe.
Waarom wil je je bruiloft geheim houden voir wie is zon verrassing leuk. Echt mn nachtmerry als ikdenk dat ik naar een chill tuinfeestje ga en het is ineens een bruiloft.
@Roguee Ik zou niet tegen vriendin B zeggen dat je je vriend gaat ophalen en haar daarmee de kans bieden toch mee te gaan, want door dat te doen meng je jezelf toch in de situatie en heeft vriendin B misschien nog wel een beetje een punt als ze het je kwalijk neemt dat je niks gezegd hebt. Als je gewoon je vriend ophaalt en haar erbuiten laat kun je achteraf ook benoemen dat jij er niks mee te maken hebt verder en ze bij de vriend die gaat trouwen haar beklag moet doen.
Ik vind het trouwens wel het toppunt van dingen onnodig ingewikkeld maken, om op zo’n manier te gaan trouwen. Heeft het verrassingseffect dan zoveel meerwaarde op het risico dat er mensen niet zullen komen (of op het laatste moment toch besluiten te moe te zijn ofzo), die je er wel graag bij had gehad? Maargoed ieder z’n ding natuurlijk.
Een tuinfeestje met een hele ingewikkelde dresscode
haha nou je hebt bruiloften en bruiloften he. Dit is het jawoord, dan een wijnproeverij en soort foodtruck festival wordt het. maar nee tis geen lowlands
Ik vind het Ja woord juist het ergste. Vind het altijd enorm cringe op een of andere manier haha.
Als uitgenodigde lijkt het me juist heerlijk! Wel de bruiloft van van vrienden bijwonen, maar het hele georganiseer van dresscodes, cadeau-enveloppen en daggast/avondgast zijn aan me voorbij laten gaan én ook geen schuldgevoelens hoeven hebben als ik liever op een festival ben.
waarom zou je ook stiekem trouwen dat is toch geen boeiende verrassing voor anderen haha beetje de vibes van een cynthia die zegt ‘omg er komt iets superleuks aan’ en het is iets gaars en winstgevends wat alleen haar zelf boeit
Idk er zijn echt best veel mensen die heel erg kunnen opgaan in het geluk van anderen, naasten.
ben benieuwd of die dat dan ook bij cynthia hebben
nee maar het lijkt me gewoon niks toevoegen tov een bruiloft waarbij je het van tevoren gewoon weet??
Ik zou het eigenlijk heel erg leuk vinden als mijn vrienden een feestje organiseerden en die voor hun trouw bleek te zijn!!! Mits het goede vrienden zijn (en ik ga ervan uit dat je zoiets alleen in een vrij kleine kring organiseert) kan ik me echt niet voorstellen dat het me koud zou laten.
nou ja ik zeg niet dat het trouwen zelf me koud zou laten maar het hele stiekeme surprise aspect vind ik gewoon een beetje ongemakkelijk ofzo?? ik snap de toegevoegde waarde van het stiekem onverwachts doen gewoon echt totaal niet