Stel je persoonlijke vraag #45

Een tuinfeestje met een hele ingewikkelde dresscode :joy:

3 likes

Ik vind het Ja woord juist het ergste. Vind het altijd enorm cringe op een of andere manier haha.

2 likes

Als uitgenodigde lijkt het me juist heerlijk! Wel de bruiloft van van vrienden bijwonen, maar het hele georganiseer van dresscodes, cadeau-enveloppen en daggast/avondgast zijn aan me voorbij laten gaan én ook geen schuldgevoelens hoeven hebben als ik liever op een festival ben. :100:

32 likes

waarom zou je ook stiekem trouwen dat is toch geen boeiende verrassing voor anderen haha beetje de vibes van een cynthia die zegt ‘omg er komt iets superleuks aan’ en het is iets gaars en winstgevends wat alleen haar zelf boeit

15 likes

Idk er zijn echt best veel mensen die heel erg kunnen opgaan in het geluk van anderen, naasten.

19 likes

ben benieuwd of die dat dan ook bij cynthia hebben

nee maar het lijkt me gewoon niks toevoegen tov een bruiloft waarbij je het van tevoren gewoon weet??

Ik zou het eigenlijk heel erg leuk vinden als mijn vrienden een feestje organiseerden en die voor hun trouw bleek te zijn!!! Mits het goede vrienden zijn (en ik ga ervan uit dat je zoiets alleen in een vrij kleine kring organiseert) kan ik me echt niet voorstellen dat het me koud zou laten.

20 likes

nou ja ik zeg niet dat het trouwen zelf me koud zou laten maar het hele stiekeme surprise aspect vind ik gewoon een beetje ongemakkelijk ofzo?? ik snap de toegevoegde waarde van het stiekem onverwachts doen gewoon echt totaal niet

4 likes

Maar je bent dus ceremoniemeester en hier al maanden (?) mee bezig en je vriend weet van niks? :flushed: wauw echt knap die toewijding. Ik zou het nooit kunnen haha

26 likes

Ja maar kom op, schuilen ze voor de paparazzi. Er is ook een middenweg tussen 3 jaar van tevoren een rsvp te sturen en een random verrassingstuinfeest.

Ik zou ergens heel balen als ik het zou missen van goede vrienden zonder dat ik het wist dat het om trouwen ging. Maar zou het ook poep vinden om het a la minute te horen als ik lekker aan het genieten ben op een festival (waarvan ik mss wel m’n kaartje had verkocht als ik het had geweten). Je zou maar even een pilletje geslikt hebben net (gebeurt mij niet, maar zou het me zo kunnen voorstellen hahaha).

7 likes

Ik overweeg dit dus en niet per se als verrassing, maar vooral omdat het trouwen echt iets is wat we voor onszelf doen en ook maandagochtend mag. We willen het is wel graag vieren, maar ik zie enorm op tegen de collectieve voorpret. Heb messed up familie en sta niet zo graag maandenlang in het middelpunt van de belangstelling.

13 likes

Ik ga toevallig gratis trouwen, ik deel het mijn vriendengroep mee als we getrouwd zijn. Mijn familie weet het wel en dat is bewust. We vieren het die dag met taart en misschien later wel een feestje.

Om ons heen trouwen mensen super prijzig. Wij gaan compleet andersom tegen de richting. Zo kan het ook houding, past wel bij ons🤣

In onze omgeving is laatst iemand getrouwd waar de bruiloft 3 dagen duurde… ik vind één kwartier in de belangstelling op maandag 9:00 voldoende.

9 likes

Joh laat iedereen gewoon lekker trouwen zoals ze willen

5 likes

Wij wilden dit ook doen om het wel te vieren met vrienden maar zonder verwachtingen en ingewikkelde dingen. Maar het bleek onmogelijk om iedereen gewoon “zomaar” bij elkaar te krijgen haha

1 like

Vind je dat als het hard regent auto’s wat toegeeflijker moeten zijn richting fietsers in het verkeer?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

2 likes

Ehm ja x 1000 en ook naar motorrijders

14 likes

Behalve de groep die naast jou extra hard de plas door rijdt wel ja

2 likes

Ja en ik merk ook vaak dat ze dat wel doen!

1 like

Waar dat veilig kan wel, maar ik zie sommige automobilisten ook fratsen uithalen met midden op de weg stoppen als er gewoon verkeer achter ze zit die dat niet verwacht.

3 likes

Ik vind dat zo irri. Dan ben je al afgestapt en dan hebben zij zo iets van “ohnee nu moet je in de regen stilstaan…” en dan stoppen ze midden op de weg en dan moet je alsnog met een boog eromheen fietsen. Rij gewoon snel door dan kan ik normaal verder.

13 likes