En als je sexpartner zegt, “ik wil met je vrijen”
- Ik ren weg
- Ik spreid direct mn benen
- Nouja wel oke om te zeggen
- Geen mening/ik weet het niet
0 stemmers
En als je sexpartner zegt, “ik wil met je vrijen”
0 stemmers
Hahahahaha DAT ZEI HIJ NIET. Maar wel zoiets. Oja. Naja onze dirty talk kan nog wat lessen gebruiken.
Ik houd daar sowieso wel van maar mn vriend is daar wat minder open in.
ANONIEM: doe jij aan dirty talk tijdens seks?
0 stemmers
Ah klopt ja, maar hij zei een keer iets van , DO YOU LIKE THAT YOU LITTLE DIRTY GIRL". Tijdens doggy en ik schrok me toen kapot, maar vond het wel geil. Dus ja
Please vertel me dat hij niet nederlands is
Ja hij is niet nederlands.
Dan kan het nog geil zijn hahahaha
Klopt,vond ik ook haha maar ik schrok wel. Maar ik vind dirty talk in het engels veel makkelijker. In het nederlands, ik denk niet dat ik het dan kan. Maar het is zn moedertaal, dus voor hem is dat misschien dan net zo ongemakkelijk dat als ik dat in het nederlands zou doen.
Ja hahahahah en dan heel random over hotelkamers ofzo? Wtf hahahah
ik blijf mij verbazen over hoe goed jouw geheugen is dat jij dit soort dingen altijd nog weet
Hahahaha ik heb wel eens tegen een Duitse ex iets gezegd als “ik ben zo geil” en toen keek hij ook van ??? Are you okay
Ook als het geen blijvende oplossing is (je komt weer aan als je stopt) en je er misschien suïcidaal van kan worden?
Je kan niet iets worden als je het al bent
Hahaha omg echt no way dat ik dat ooit ga doen. AUFMACHEN. GIB MIR DIR SWANZE. Of whatever ze zeggen. Omg no word er bang van.
Nee haha dat is geen ding in mijn omgeving.
Ja dat is even iets anders, volgens mij heeft ze een hele nare ervaring met haar ex gehad. Ik weet het zelf ook niet. Hoop dat het goed gaat met haar @Diamonds
Zou jij tot pony of paard gerekend worden als je daarin nu veranderde maar wel jezelf bleef?
0 stemmers
Huh