Stel je persoonlijke vraag #45

Gewoon netjes teruggeven? Doos gekocht, zijn spul in gedaan, opgestuurd.

6 likes

Mijn ex had een hele fijne hoodie van Blink-182. Ik weet nog dat ik heel onnozel deed dat ik die niet had. Trapte hij niet in. Denk nog elke dag aan die hoodie :broken_heart:

3 likes

Ik had er ook zo eentje en die wilde per se alle foto’s van ons samen want ik zou dat toch maar weggooien en als ik dan weer bij hem terug zou komen omdat ik spijt had dat ik het had uitgemaakt zouden we geen foto’s meer hebben. Spoiler alert: never nooit spijt gehad

4 likes

Denk dat haar mainstream populariteit ook wel beetje samen hangt met dat ze als poc over bepaalde culturele onderwerpen (intimiteit) of taboe (kan me iets van haargroei nog herinneren?) schreef. Zeker niet als 1e maar wel dat ze zo een grote fanbase onder (jongere?) meiden kreeg. Weet nog dat sommige meisjes het zo “cool” vonden om in de metro/trein een foto te nemen van dat ze haar boek altijd bij zich hadden en postten

2 likes

Zijn wasmachine staat hier nog. Zou hij later op komen halen, maar toen kregen we ruzie omdat hij mij een bepaald bedrag niet terug wilde betalen terwijl hij dat vooraf belooft had en na 6 herinneringen zei ik is goed matje, zet je wasmachine wel op marktplaats en dat vond hij prima. Heb m nooit verkocht dus staat hier al reserve. :smiling_face_with_tear:

1 like

Same same mijn ex is een keer in de appie tekeer gegaan dat ik NU zijn shirt terug moest geven (die ik toen aan had)

Context: we waren toen al uit elkaar en kwamen elkaar toevallig tegen tijdens het boodschappen doen

2 likes

Mijn ex en ik hadden niet echt gedoe over spullen teruggeven maar hij kwam nog iets bij mij thuis ophalen en zijn nieuwe vriendin was mee gekomen. Maar die had hij voor het gemak even een straat verderop laten staan, anders zou het te pijnlijk worden voor mij (?). In werkelijkheid stond hij gewoon te huilen aan mijn deur dat hij mij miste en dat het zo zonde is want we hadden ook leuke momenten en dat ik de enige ben voor hem. Inmiddels zijn we heel wat jaren verder, en hij is nog steeds samen met die meid 🥹.

3 likes

Ben jij neurotisch?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

2 likes

Foto’s en spullen heb ik nog. Draag zelfs nog sieraden en dagelijks een ring van mijn eerste lief. Het waren leuke tijden en kijk er goed op terug.

2 likes

Een zelf geschilderd schilderij dat we toen op tv gemaakt hadden. Heeft heel lang in de berging gestaan want weggooien voelde zo hard, maar met de verhuizing heb ik het in stukken gebroken en in de container gedaan :ok_hand: oh en ik kwam ook nog “de andere krant” tegen met opruimen. :face_vomiting:

4 likes

In de fik steken

1 like

Zou jij ozempic gebruiken als je dat voor een acceptabel bedrag bij de apotheek kan krijgen?

• Ja
  • Nee
  • Ozempic?

0 stemmers

Hoeveel sollicitaties moest jij de laatste keer versturen voordat je ergens werd aangenomen?

• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10 - 15
  • 15 - 20
  • 20 - 30
  • 30 - 40
  • 40 - 50
  • 50 - 60
  • 60 - 70
  • 70+
  • Ik heb nog nooit gesolliciteerd

0 stemmers

Voor een baan; eigenlijk altijd de eerste sollicitatie aangenomen.
Voor een stage; tientallen en nog steeds niet gelukt :rofl:

Als ik het medisch gezien niet nodig zou hebben (ivm slecht controleerbare diabetes) bedoel je? Dus puur voor de overige andere mogelijke effecten waardoor t in t nieuws is? Dan nee, dat zou ik niet doen. Als ik t nodig heb ivm glucoseregulatie en mijn arts schrijft het me weloverwogen voor, dan ja.

5 likes

Ja, dus dat je het zelf gaat gebruiken zonder recept van de arts, en zonder diabetes te hebben.

Ik heb het niet bijgehouden maar het voelde als 70+
Net na mijn opleiding waren er grote bezuinigingen in mijn werkveld en ik was te jong en onervaren om te concurreren met alle andere sollicitanten
Gelukkig uiteindelijk met een omweg wel bij de baan gekomen die ik voor ogen had

7 likes

Ik ben benaderd maar moest vervolgens wel op 5 gesprekken komen haha. Vond ik heel intens

3 likes

Aan de ja stemmers, waarom zouden jullie het willen gebruiken? Ik dacht eigenlijk dat het vrij schadelijk was en dat je je er super beroerd door gaat voelen, dus ik had niet zo veel ja stemmers verwacht. Maar wellicht blazen de media het op.

@Echo Is het in jouw directe omgeving een ding? Jij woont in omgeving LA toch?

2 likes

Ik ben lui en wil dunner zijn, dus als dat zomaar kan met een medicijn dikke prima

23 likes

Stel je hebt een engels sprekende partner en die zegt “i wanna make love to you”

• Oh gatverdamme zeg ik droog meteen op
  • Ja geil/sexy
  • Ik weet het niet
  • Geen mening

0 stemmers

Moest er aan denken n.a.v. een post van @Negativ dat je ex had het over beminnen. Mn vriend zei een keer dus dit en ugh hou op man. Zeg gewoon, i wanna fuck you so badly. Zoiets. Met je making luv. Rot op haha

2 likes