- Nee, nooit
- Ja, altijd
- Soms, als ik echt geen zin heb om af te wasssn
0 stemmers
0 stemmers
Als er plek is in de vaatwasser, anders met de hand en dan blijft de pan 2 dagen op het aanrecht liggen ādrogenā
Afhankelijk van de koekenpan (de niet zo goede wel, de anderen met de hand)
Kan jij min. een halve dag op een festival concerten bijwonen (min. 3), staand, zonder last te krijgen van je voeten?
0 stemmers
Kan jij min. een halve dag op een festival concerten bijwonen (min. 3), staand, zonder last te krijgen van je rug?
0 stemmers
Kan jij min. een halve dag op een festival concerten bijwonen (min. 3), staand, zonder last te krijgen van je schouders/nek?
0 stemmers
Kan jij min. een halve dag op een festival concerten bijwonen (min. 3), staand, zonder last te krijgen van je knieƫn?
0 stemmers
0 stemmers
Nee is onmogelijk, tenzij je fraudeert. Daar zijn heel veel regels voor. Je mag het wel allemaal opmaken natuurlijk zodat er niets te erven valt maar je kan bijvoorbeeld niet voor je dod al je geld aan anderen (of je andere kinderen) schenken om en vervolgens je kind onterven. Die kan dan weer aanspraak maken op een deel van die schenkingen
Oke even een vraag, niet in poll-vormā¦
Wat zijn jullie top 5 uitjes om te doen? Dus stel je mocht nog maar 5 uitjes doen, welke 5 activiteiten kies je?
Ik denk dat ik voor uit eten, bioscoop, escape rooms, comedy optredens en prive spaās kies.
Pretpark, escape room, bioscoop, ergens wat eten, bootje varen
Uit eten, sauna, pretpark, gamehall, varen.
Naar het strand/meertje
Uit eten/ergens lunchen
Naar de bios
Naar de stad/shoppen
Naar de dierentuin
Voor dit soort vragen zou t toch leuk zijn om āopen pollsā te hebben eigenlijk. Dan zou @Nysmn dus al bioscoop, uit eten, escape room kunnen invullen en dan kan iedereen zān eigen activiteiten daarna toevoegen als die er nog niet staan, zoals bootje varen en pretpark. En dan kan ik bijvoorbeeld vervolgens stemmen op bioscoop, uit eten, bootje varen maar zal script-technisch wel niet mogelijk zijn
Uit eten
Terrassen/borrelen
Pretpark
Strand
Winkelen
Zit jij ook op andere fora? (regelmatig / minimaal eens per week ongeveer)
0 stemmers
Volgens mij zijn er echt nog maar weinig fora actief, ik kan in ieder geval zo geen goed overzicht vinden.
Uit eten
Zwembad
Bioscoop
Winkelen
Strand/meertje
Schrijf je weleens āeigkkā (maar dan met 1 k) ipv eigenlijk?
0 stemmers
Mag dus niet van het forum dus ging zoeken en zag dat vooral @Kusjessoldaat een frequent gebruiker is (met een paar anderen)
Ik was vroeger altijd actief op girlscene, maar kwam er laatst achter dat ik het forum niet meer kon vinden
Stel je ontmoet een date, klikt erg goed maar je komt er wel achter dat hij/zij niet gevaccineerd is tegen covid. Dat wou diegene gewoon niet, maar respecteert wel jouw keuze dat jij gevaccineerd bent.
0 stemmers
Zou er denk ik helemaal aan liggen hoe āactivistisch antiā die persoon verder is. Als in: is hij/zij ook anti 5G en zonnebrandcreme dan laat maar helemaal zitten. En ook als diegene het de hele tijd heeft over waarom hij/zij geen covidvaccinatie heeft.
Maar als dat een keuze van toen was en het er nu helemaal niet over gaat Ć©n ik diegene heel leuk zou vinden, dan zou het geen dealbreaker zijn. Maar misschien zou ik in de praktijk wel altijd met die kennis in mān achterhoofd naar die persoon kijken, lastigā¦
Iemand die ik ken (in Belgiƫ), overweegt om naar Nederland te verhuizen, omdat het daar volgens haar gemakkelijker is om te leven. Zij vindt dat we in Belgiƫ erg gefocust zijn op geld en werken (dat is ook zo) en dat het hier niet evident is om rond te komen, omdat we hier zoveel belastingen moeten betalen. In Nederland is dat volgens haar een stuk gemakkelijker, omdat de lonen gemiddeld hoger liggen en je een stuk minder belastingen moet betalen. Zij denkt dat je in Nederland gemakkelijker gelukkig bent en dat we in Belgiƫ altijd maar meer willen. Ik ben van mening dat de levensstandaard en mentaliteit op dat vlak niet gigantisch verschilt (toch niet op dat vlak (dus enkel geld, inkomen, belastingen, rondkomen, etc.), om puur daarvoor te verhuizen). Wat denken jullie?
0 stemmers
Geen idee, nooit in Belgiƫ gewoond