https://www.zalando.nl/toni-pons-sandalen-taupe-t1m11a05n-o11.html
ik vind deze leuk! maar alles behalve neutraal haha
https://www.zalando.nl/toni-pons-sandalen-taupe-t1m11a05n-o11.html
ik vind deze leuk! maar alles behalve neutraal haha
Dank je wel Karl
Ja die roze
Ja dit is zoveel beter dan alles wat hiervoor gepost is
Ja die van @Karl_Lagerfeld zijn leuke opties! En eerlijk gezegd zou ik het echt een beetje gek vinden om iemand op slippers te zien op een bruiloft in een kasteel in oktober.
Nee deze vind ik niet erg leuk onder de jurk en ook niet gepast verder eerlijk gezegd.
@anon86562306 wat een prachtige jurk!
Nieuwe selectie:
Ik heb 2 gekozen omdat ik die mooi vind onder de jurk, maar ik denk niet dat ik ze bij jou vind passen en je ze na de bruiloft nooit meer aan zult doen?
Ik heb nog meer bruiloften en feestjes die eraan komen en heb alleen nog pumps liggen van voor m’n operatie die ik stug heb bewaard voor het geval het toch wel weer ging lukken, dus ze zijn wel een vervanger daarvoor. De pumps gaan nu toch maar de deur uit. Wat ik nu koop zal ik dus vaker onder jurken met nette gelegenheden dragen.
Als het voor meerdere gelegenheden is, zou ij misschien toch voor optie 2 ipv optie 1 gaan. Toch wat neutraler.
En ik vind de jurk en kleur ervan prachtig!
Ik twijfel of dat goed gaat en dan vind ik het zonde dat te proberen. Ik kom er pas na een paar uur achter en dan heb ik ze dus al aangeschaft en zo lang gedragen dat ik ze niet terug kan brengen, dus dat ga ik niet riskeren.
Voor feestelijke gelegeheden zijn die glitter schoenen echt heel leuk
Kan ook met veel kleuren. En glitter = instant feest.
ben echt in shock dat dit zo populair is
ga nog liever barefoot naar een feest gaan dan dat ik dit soort dingen aandoe hahahaha
)))maar snap wel dat ze meer on theme zijn!!!)))
Nou ja er werden eerder gewoon strandschoenen gedeeld, vind dit dan in ieder geval wel passender.
Haha mijn dilemma zou ook dit zijn, ik háát zulke schoenen en zou er niet lekker op lopen (comfort boven alles) en ik zou me vreselijk voelen, maar de schoenen die ik wel fijn vind staan niet mooi bij nette gelegenheden en chique jurken, dus het liefst draag ik dat maar gewoon allemaal niet
Dus je mag me weglaten van je bruiloft ik zal niet beledigd zijn
Maar als je echt een dierbare vriend voor me bent en ik er per se bij moet zijn dan zal ik helemaal dragen wat bij je thema hoort VOOR JOU dus besef wat een offer
Haha ik ben ook een comfort queen (plus ik zie er helaas uit als een giraffe die z’n laatste adem uitblaast op hakken , anders zou ik echt duizend schoenen hebben). Maar ik heb een bepaald soort hakken gevonden waar ik wel op kan lopen, dus nu heb ik van die modellen gewoon meerdere kleuren gekocht haha.
Welke zijn dat?
Ooh nou klinkt goed deel je tip!!
Nou moet ik zeggen dat ik biiiiijjjjjjjna zou denken dat (niet te hoge) (blok- ofzo) hakken wel beter lopen dan van die ballerina-achtige waarvan de zool 2mm karton lijkt