Stel je persoonlijke vraag #45

Waar je hart vol van is……

6 likes

… is een plekje voor op z/k.

25 likes

Huisdieren

7 likes

ja ik vind het allemaal oninteressant; mijn vader/dochter/vriend vindt dat… ja boeiend. alsof dat een soort autoriteit is op het gebied ofzo. ik snap ook zelf niet zo goed waarom mensen allerlei info over de mensen om hen heen zo op een forum zetten, bedoel ze zouden hier toch zelf wel zitten als ze dat allemaal met ons wilden delen.

9 likes

Er was een tijdje dat sommige forummers het steeds over E, A, X hadden wat hun kinderen bleken te zijn. Als je dat in het zwangerkind topic plaats snap ik dat nog wel maar zo random in dit soort topics.

5 likes

Het ergste vind ik als mensen hier in de wij-vorm gaan praten

18 likes

hunzelluf

2 likes

Ja en meestal is het ook helemaal niet nodig voor het verhaal! Zeg gewoon mijn kind of mijn jongste kind ofzo. Mensen die je kennen snappen dat gewoon en andere mensen boeit het toch niet.

4 likes

Waarom?

Oh vind het heel erg meevallen bij jou maar misschien onthoud ik gewoon niks?

7 likes

Joh wat petty dit

7 likes

Oké, even persoonlijke styling kwestie. Ik ben niet goed in mode, ik kan alle hulp gebruiken.

Gelegenheid: daggast op een bruiloft in oktober, in een kasteel. Wel redelijk fancy locatie en invulling van de dag, maar vooral hele gezellige mensen die zelf niet fancy zijn ofzo. Geen dresscode, feest tot laat, kan kruipend naar hotel bij het kasteel zelf.

Mn jurk:

Dilemma: ik heb eindelijk een jurk gevonden, daar vooral geen negatief commentaar op, want hij staat me top en ik vind het momenteel erg lastig iets te vinden waar ik me goed in voel (ben wel op m’n zwaarst nu denk ik). Maar ik kan bij God niet bedenken wat voor schoenen ik hieronder aan moet. Door een enkeloperatie is ook voor korte periodes een hakje echt geen optie, dus ik ben gebonden aan plat.
En dan draag ik ook nog eens geen leer.

Mijn ASOS favorietenlijstje word ik niet per se heel warm van nu, maar het zijn wel m’n enige opties op dit moment nog:

0 stemmers

1 like

Platte espadrilles of sandalen van Alohas?

3 likes

Ik heb hele lelijke tenen (24 jaar ballet), dus eigenlijk nooit aan open schoenen gedacht. Ik denk dat ik echt nog nooit in m’n leven sandalen aan heb gehad. Zal eens in een winkel passen of dat inderdaad ook nog een optie is. Thanks.

4 likes

Ik wil eerst even zeggen dat ik je jurk prachtig vind. Heel
geschikt ook voor een bruiloft in een kasteel in oktober.

Ik heb zelf echt niks met loafers. Ik zou voor een goudkleurig sandaaltje gaan.

Bijv:

https://www.debijenkorf.nl/dune-london-linnie-sandaal-met-metallic-finish-3460219569-346021956900000?gbraid=0AAAAADy-qjw4W9JJTP-jgzz23oQXjXzO7&gclid=CjwKCAjw5_GmBhBIEiwA5QSMxBrUKEbeOX9jqPdAveiWN-mddxzf6AZtKqFSL-BFnCio1V7hcTn3whoC_1QQAvD_BwE&gclsrc=aw.ds

4 likes

Je kunt ook platte muiltjes nemen, met een wat bredere band bij je tenen, dat is iets bedekter.

Vind de opties die je geeft allemaal vrij “schoenig”. Platte espadrilles kunnen ook mooi zijn idd!

1 like

Zijn espadrilles niet te ‘strand’ voor de locatie?
Als ik er op zoek kom ik vooral op de Toms uit die ik elke zomer draag, weet niet of jullie dat ook bedoelen.

1 like

Maakt het wel een beetje meer casual inderdaad, maar ik bedoelde de platte versie van de klassieke espadrille met een lint om je enkel en van een goede stof.

Zou zelf in jouw geval voor een mooie nepleren sandaal met of zonder enkelbandje gaan.

Edit: eens met @Rozevarken, slippertjes ipv sandaal, kwam even niet op de juiste term. Of een muiltje, maar dan niet de loafer versie maar met open teen.

2 likes

Zou kijken naar va die mooie nepleren slippertjes. Vind sandalen al heel snel heel degelijk, maar dit soort slippertjes wel mooi en chic staan:

5 likes

Misschien pumps met een platte blokhak (- 5cm)? Ik heb zoiets van Unisa of Gabor en dat loopt net als platte schoenen.

2 likes