Het zou me in principe niet heel veel uitmaken maar zal je net zien dat je dan op een plek gaat zitten die iemand anders ook gereserveerd heeft en dat je dan weer op moet staan of het uiteindelijk wel druk wordt, nee man ga gewoon zitten op je eigen plek pff
Mis ik iets?
Herkenbaar.
Ugh irritant dat mensen sowieso niet meteen goed gaan zitten
Ja ik twijfelde ook of het niet te zomers was maar vind het persoonlijk van alle opties die gepost zijn wel het beste. Al vind ik de glitterschoenen in de nieuwe poll ook leuk. Sandalen klinkt trouwens wel meteen alsof je op je Teva’s gaat maar ik vind dat wat verfijndere sandaaltjes prima kunnen naar een bruiloft, oktober was wel net een twijfelgeval qua seizoen. In het algemeen vind ik volledig platte schoenen onder een feestelijke jurk toch vaak snel een beetje degelijk of truttig worden dus dat is lastig als je daaraan gebonden bent.
Altijd als ik besluit dan maar gewoon ergens anders te gaan zitten komt er precies dáár weer iemand naar mij toe om aan te geven dat ik op zijn/haar plek zit
@anon86562306 hierbij misschien nog wat inspiratie. Allemaal zalando, ik heb gezocht op ballerina’s met een enkelbandje die plat zijn, maar wel wat glitter hebben of lak of wat fijnere schnitt zodat ze wat feestelijk ogen.
Ik zou t vooral irritant vinden als ik dan ook weer op een plek ga zitten die iemand anders gereserveerd heeft.
Ik kies altijd bewust een plek uit dus zou dit heel hinderlijk vinden en wat al genoemd is je weet niet of jij dan ook weer op een gereserveerde plek gaat zitten. Dus gewoon opbokken.
Is echt super simpel.
Ik zit wekelijks (meestal meerdere keren) in de bioscoop en ben er vaak pas tijdens de trailers (hoef niet elke keer 10 min reclame te zien) en het gebeurt zoooo vaak dat mensen niet op hun eigen plek zitten. Hangt wel echt van veel factoren af of ik er wat van zeg, want ik ben meestal alleen dus is toch “eng” soms.
Dus als er echt veel plek is ga ik meestal ergens anders zitten, zeker als het types zijn waar ik potentieel ruzie zie onstaan. Maar als het een film is waar ik echt naar uit heb gekeken en de beste plek heb dan eis ik die meestal wel op. Ook omdat ik anders misschien zelf wel weer op een bezette plek ga zitten.
Eigenlijk gaat het altijd wel goed, ze hebben toch altijd wel door dat zij niet op de goede stoel zitten.
I wish… Heb maat 42, platvoeten en ook nog eens brede voeten. Schoenen kopen is echt een feest, enig wat echt lekker zit, zijn sneakers.
Laarzen kopen is helemaal een drama, want ik heb ook nog brede kuiten. Heb echt de jackpot te pakken wat dat betreft.
Hoeveel satisfyers heb jij al gehad?
- Geen
- Nog steeds met m’n eerste bezig
- Twee
- Drie
- Vier
- Vijf of meer
0 stemmers
Vriendin heeft er al drie versleten
Ik heb inmiddels nr. 2 omdat de eerste steeds meer takkeherrie ging maken. Ik durfde hem gewoon echt niet meer aan te zetten omdat ik in een gehorige flat woon
Twee maar ben er niet echt fan van dus weggedaan
Ik heb een womanizer, dus wel hetzelfde idee!
Weggegooid of weggegeven? Ik ben ook niet zo’n fan, maar ja wat doe je ermee…
Ik had een thuis en dacht dat ik die kwijt was maar die lag dan ineens op mijn nachtkastje toen ik terug van reis was. Nu heb ik er twee
Weggegooid, wat zou ik anders moeten doen met een gebruikt seksspeeltje haha.