Mijn tante had tot voor kort zelfs altijd de voordeur standaard los. Iedereen en zn moeder kon daar gewoon naar binnen lopen. Volgens mij heeft ze inmiddels wel ingezien dat dat niet echt meer van deze tijd is.
Vind het echt vreselijk, ik noem bijkeuken trouwens berging. Deze is al vaak geweest, ik ben rond de 1.60 en die vriend is veel groter en dan ineens in de keuken en ik woon hier nog maar 2 maanden. Ik schrok zo dat ik gerustgesteld moest worden en al moest huilen van de schrik. Maar het is allemaal goed.
Moest jij lang wennen aan je nieuwe huis/woning/appartement/flat/wat het ook is?
- Ja dit duurde wel een aantal maanden
- Nee binnen een paar weken
- N.v.t.
- Nah een maand
0 stemmers
Nee een dag ofzo
Ja ik vond het echt direct helemaal top haha
Ik ben op vakantie ook meteen âgewendâ? Dit is mijn huis nu, dit is mijn leven
Haha, ik denk dat het jaar of 2/3 duurde voor ik echt gewend was hier.
Aan een paar weken maar dat kwam omdat er echt geklust moest worden maar ik nieuwe buren ook heel spannend vind door bepaalde gebeurtenissen.
Ik kwam meteen in lockdown. Dus die samenloop was niet zo fijn. Ik werkte niet, je kon niks, het huis was nog rommelig en niet af. Mijn vriend werkte wel maar dan thuis en het was de eerste keer samenwonen. Dus we zaten letterlijk 24/7 op elkaars lip en konden niks.
Tijdens de bezichtiging van het huis al. Ik stapte binnen (via de achterdeur ) en het voelde meteen alsof ik er al jaren kwam. Een gevoel dat ik bij geen enkele andere bezichtiging had, en wat de doorslag gaf voor de aankoop van het huis.
Ik heb wel moeten wennen aan de gemeente, ik kwam vanuit een stadse, drukke, grijze omgeving in een heel groene en bosrijke omgeving te wonen. De eerste maanden voelde dat als vakantie.
Is jouw leven erg veranderd de afgelopen 3 jaar? Ik zie echt mensen die heel anders zijn en leven dan in 2020 en ook echt gegroeit zijn, een gezin hebben, eigen bedrijf etc. Voor mijn gevoel ben ik precies dezelfde persoon als toen, mijn leven is (buiten dat ik nu op mezelf woon en covid geen rol meer speelt) nog precies hetzelfde. Er is echt niets maar dan ook niets veranderd
- Ik ben in de afgelopen 3 jaar enorm gegroeit
- Ik zit nog steeds in hetzelfde vaarwater als 3 jaar terug
- Ik ben een beetje gegroeit
0 stemmers
@de enorm gegroeiden; waarin zijn jullie gegroeid?
Same
Ik ben afgestudeerd en gaan werken, dat is deels wel hoe het ânormaalâ gaat dus of dit als âgegroeidâ telt weet ik niet?
In alles eigenlijk. Relatie verbroken, weer alleen gaan wonen, ruim een jaar lang intensieve therapie gevolgd, uit een burnout gekomen, carriĂšreswitch gemaakt, en van daaruit vanalles in mijn leven weer opgebouwd en nu krijg ik een baby, kijk ik uit naar de toekomst en heb ik het gevoel dat ik mezelf ineens ken en weet wat ik wil en hoe ik wil dat dingen zijn. Heb veel meer de regie ofzo ipv dat ik een soort volger ben in mijn eigen leven, hoe idioot of zweverig of kwakzalvercoach-achtig dat misschien ook klinkt.
+1
Oh in dat opzicht heb ik ook een flinke groei gemaakt
Master afgerond, daardoor nieuwe vaste baan ipv zzpâer en student. 2e kind gekregen, zwanger van de 3e, nieuwe woning.
Samenwonen, huis, kind. En nog knapper geworden
Heeft Joost Klein potentie om het songfestival in 2024 te winnen mocht hij mee gaan doen?
- Ja denk het wel
- Nee denk het niet
- Wie?
0 stemmers
Ik denk het namelijk wel, juist vanwege zijn recente doorbraak ook in Duitsland en zijn muziekstijl. Love it
3 jaar geleden studeerde ik nog, woonde ik thuis en was ik enorm aan het struggelen met eetbuien/eetstoornis. In de afgelopen drie jaar ben ik afgestudeerd en heb ik fulltime als freelancer gewerkt waardoor ik inmiddels weet dat ik dat niet meer (op deze manier iig) wil. Ik heb een relatie gehad waar ik het ook heel leuk mee heb gehad maar ook heel kut waardoor ik weet wat ik absoluut niet meer wil. Ik heb véél minder eetbuien dan ik had en ik weet waar ze vandaan komen.
Het klinkt een beetje diepzinnig, maar ik heb mezelf wel een stuk beter leren kennen (niet gek op deze leeftijd natuurlijk haha). En ik heb veel meer kunnen accepteren dat je niet altijd de hokjes af kunt vinken zoals heel veel leeftijdsgenoten dat soms wel doen.