Stel je persoonlijke vraag #45

@Sedana hoeveel heb jij er al gekocht? Stuk of 10?

3 likes

Ik heb die penguin versleten en heb de pro2 bij mn vriend en bij mij thuis liggen, dus 3

3 likes

Ga er vanuit dat je gebruikt voelt toch? Want ongebruikt heb ik wel een keer wat spullen aan een vriendin gegeven omdat zoiets al had.

Gebruik jij blush?

• Ja (bijna) iedere dag
  • Nee nooit
  • Ja soms, voor gelegenheden

0 stemmers

3 likes

Ik vind het net een overvliegend helicopteršŸ˜‚ Helemaal in de badkamer haha

1 like

:tipping_hand_woman:t3:

12 likes

Ben er stil van

1 like

Als jullie lucifers gebruiken: wat doe je met de lucifer die is aangestoken? Terug in het doosje of in de prullenbak.

• Terug in het doosje
  • Weggooien

0 stemmers

Wel omgedraaid

8 likes

Je kan dat toch schoonmaken. Al zou ik hierin wel ongefundeerd verschil maken tussen iets wat je extern of intern gebruikt - intern misschien dan toch liever niet. Al had mijn bestie wel een keer een tindermatch met iemand die ik wel eens intern heb gebruikt, dus dat is dan ook een soort uitwisselen (helaas zijn ze uiteindelijk niet op date geweest)

10 likes

Uhm Guys. Satisfyer heeft een levenslange garantie. Dus je hoeft hem maar 1x aan te schaffen en wanneer die dan stuk is… krijg je een nieuwe opgestuurd. :speak_no_evil:

8 likes

Dus straks als we 87 zijn liggen we onszelf nog steeds te satisfyen met het speeltje dat we in 2020 aanschafte? Nostalgisch.

9 likes

Who knows :woman_shrugging:t4:

Maar dan heb je er toch steeds niet nog maar 1 gehad? Die van mij is al zo vaak stuk gegaan

2 likes

Nee ik heb ook op 2 gestemd. Dus wel meerdere gehad. Maar wel maar 1x aangeschaft.

2 likes

Echt een mooie hoge wreef, je had danseres moeten worden!

Sorry dit klonkt alsof ik een of andere voetenfetish heb, is niet zo

1 like

Ik heb een womanizer en een satisfyer. Is net een beetje anders qua gevoel vind ik :stuck_out_tongue:

1 like

Ik ben dan ook wel benieuwd hoe jullie hierover denken. Zou je met een nieuwe sekspartner (kan ook een ONS zijn) dezelfde seksspeeltjes gebruiken als je met vorige partner(s) hebt gebruikt?

Geprobeerd in twee polls te gieten:

(Alles natuurlijk vooraf goed schoongemaakt)

De (gebruikte) speeltjes die ik thuis heb:

• Zou ik wel willen gebruiken
  • Daarvan zou ik alleen speeltjes gebruiken die alleen ik gebruik (wel je satisfyer, maar niet een cockring die je vorige partner gebruikt heeft)
  • Zou ik helemaal niet gebruiken met een nieuwe partner

0 stemmers

De (gebruikte) speeltjes die mijn nieuwe partner thuis heeft;

• Zou ik wel willen gebruiken
  • Daarvan zou ik alleen speeltjes gebruiken die alleen hij gebruikt (wel zijn cockring, maar niet een buttplug die zijn vorige partner gebruikt heeft)
  • Zou ik niet gebruiken

0 stemmers

3 likes

Ik zou zijn oude speeltjes niet gebruiken omdat ik petty ben en nieuwe speeltjes voor ons twee zou eisen. Andersom geldt dit natuurlijk niet :ok_woman:t3:

2 likes
  • De NRC
  • Het NRC

0 stemmers

1 like