Stel je persoonlijke vraag #45

Snap nog steeds niet dat ik voor mn eerste eastpack ORANJE had gekozen. Ik had niks met oranje maar ja die moest het worden smh. Daarna een rode, daarna een neutrale donkergrijze maar gekozen die ik nog steeds heb.

4 likes

Ja same, ook nog neon oranje, want lekker gek en opvallend. Precies wat je niet wil als brugpieper…

3 likes

Ik had deze Eastpak en was echt mijn pride & joy (terwijl ik werd al gepest lekker nog meer opvallen). Totdat 'ie kapot was, terug werd gestuurd en ik een heel andere/saaie in 1 kleur kreeg/mocht uitzoeken (weet niet helemaal meer hoe het zat moet ook alweer 20 jaar geleden zijn) :cry:

5 likes

Maakten jullie ook altijd iets anders van het woord Eastpak?

• Ja, Lastpak
  • Ja, iets anders, namelijk:
  • Huh nee waarom zou je dat doen

0 stemmers

2 likes

En nog even over garantie, heb je ooit je Tweezerman laten slijpen? Ik heb uiteindelijk gewoon een nieuwe gekocht omdat kleine Zonnestraaltje het niet durfde op te sturen naar de VS

• Ja, en dat ging zo;
  • Nee

0 stemmers

1 like

Dit moet ik echt nodig doen maar ik heb geen zin om hem op te sturen

2 likes

nee want er is echt geen moment geweest dat ik me een pincet van 25 euro kon veroorloven

12 likes

Ik heb ook een nieuwe gekocht. Ik wist toen niet eens dat laten slijpen een optie is

3 likes

Ik slijp mijn pincet van 7 euro (ofzo) al 15 jaar met een nagelvijl, gaat goed!

3 likes

123x456x789+28830302

10 likes

Heleboel!

4 likes

Het duurde toen iets van 6 weken voor ik ‘m terug kreeg maar hij was echt vlijmscherp weer!

2 likes

Que

1 like

Dit komt er dan uit

27 likes

Wat voor vijl gebruik je daarvoor? Wel heel chill als dit kan want echt geen zin in 'm opsturen, dan koop ik nog liever een nieuwe :smiling_face_with_tear:

1 like

Je betaald gewoon zelf de verzendkosten naar LA dus is vaak net zo duur of zelfs duurder dan een nieuwe kopen :smiling_face_with_tear:

6 likes

Overweeg jij om op Omtzigt (zijn partij) te stemmen?

• Ja, maar eerst het verkiezingsprogramma afwachten
  • Nooit
  • Ik stem sowieso op hem

0 stemmers

3 likes

Zou jij make-up/lichaamsverzorging van een klein bedrijfje op social media kopen?
Zoals dit , dit , of dit ?

• Ja, zonder twijfel
  • Ja, maar ik wil wel meer info over de ingrediënten en hoe de producten gemaakt worden
  • Nee dank je
  • Al eens gedaan

0 stemmers

1 like

Waarom zou ik in Godsnaam als volwassen vrouw een bruine chocolade lipgloss met boba parels erin willen?

Misschien als ik 4 jaar oud was.

20 likes

Die eerste, ja. Die tweede en derde nee

6 likes